ELEL6200 skrev:Gammel kjærlighet ruster aldri, Rune.
Takk for kassen med pils, Joaquin ;D Og jeg tørr vedde på at ølen blitt fortært før du har solgt de nye Avantgardene dine til Aleksander
Lf
Rune S skrev:Ikke hifi utsyr viss det var det du tenkte på Snekret på en 20 meters brygge idag,i strålende solskinn.
Har jo kjøpt tilbake og båret på plass igjen Von Schweikert VR4HSE.Tror det får holde for en stund
Hva med han jævern som kjøper den "gamle driden"?joaquin skrev:ELEL6200 skrev:Gammel kjærlighet ruster aldri, Rune.
Takk for kassen med pils, Joaquin ;D Og jeg tørr vedde på at ølen blitt fortært før du har solgt de nye Avantgardene dine til Aleksander
Lf
vedder en ny kasse imot!
og det er ikke lov å spare den siste flaska i kjeller'n i årevis!
;D ;D ;D
han får sniffe på korken...Vermin skrev:Hva med han jævern som kjøper den "gamle driden"?joaquin skrev:ELEL6200 skrev:Gammel kjærlighet ruster aldri, Rune.
Lf
vedder en ny kasse imot!
og det er ikke lov å spare den siste flaska i kjeller'n i årevis!
;D ;D ;D
M3 og Mullard = SANT ;Djoaquin skrev:men nå må vi ikke herpe denne an-tråden da, karer.
Mullard og AN! Ingen over, ingen ved siden!Øivind skrev:Må dere mase om Mullard, nå som jeg akkurat har oppdaget (og storkoser meg med) Valvo ?
Jeg har nettopp bestilt etpar Valvo E83F på Ebay, disse skal brukes på monoblokkene mine. Har også bestiltØivind skrev:Må dere mase om Mullard, nå som jeg akkurat har oppdaget (og storkoser meg med) Valvo ?
Du har rett min venn 100% rett ;DContinuo skrev:Mullard og AN! Ingen over, ingen ved siden!Øivind skrev:Må dere mase om Mullard, nå som jeg akkurat har oppdaget (og storkoser meg med) Valvo ?
Mullard ECC33 er helt ikke borte det hellerContinuo skrev:Mullard og AN! Ingen over, ingen ved siden!
Ferietid unge mannPOSEN skrev:Var til tider litt lite entusiasme fra entusiastene her synes jeg
Gratulerer så mye!POSEN skrev:Hei!
Nå er de kjøpt og tenker ikke å selge dem på en stund, så er ikke så opptatt av prisen lenger
Var til tider litt lite entusiasme fra entusiastene her synes jeg
Gratulerer til deg også shaunv med oppgradert Oto!shaunv skrev:Vil bare melde meg inn i AN klubben med min oppgraderte OTO SE PHONO. Takk til Hifim og ikke minst Janr
Jo takk skal du ha Ja de har det godt nå tror jegContinuo skrev:Gratulerer til deg også shaunv med oppgradert Oto!
Tenker RF-3 koser seg nå.
RF-3 koser seg garantert med OTO SEshaunv skrev:Jo takk skal du ha Ja de har det godt nå tror jeg
JanR: Takk igjen
Er kanskje litt tidlig å komme med et fullstendig inntrykk Men en ting skal være sikkert og visst, nemlig det at Audio Note får fram gleden i musikken. Eller kanskje jeg bare har vært innstilt på å nyte musikk rett og slett?JanR skrev:shaunv:
Noen inntrykk å komme med ?
Vi er jo litt nysgjerrig på det her.OTO SE vs Bryston ?
/jan
Høres ut som en AN jashaunv skrev:Men en ting skal være sikkert og visst, nemlig det at Audio Note får fram gleden i musikken.JanR skrev:shaunv:
Noen inntrykk å komme med ?
Vi er jo litt nysgjerrig på det her.OTO SE vs Bryston ?
/jan
Ikke overaskende nok gir nok OTO'en litt større følelse av organisk lyd.
Men for all del, min lille Tror nesten jeg må få meg noen bananpluggkabler i stedenfor Viablue'ene mine med spader så jeg kan bytte mellom forsterkerne ettersom hva jeg trenger lyd til Ikke at det er en særlig økonomisk løsning for min del :
Kommer mer etterhvert! 8)
ShaunV
makan til uflaks.bambadoo skrev:Fordommer om Karmøy... Hvilke da?
Bare gi beskjed om du skal ta turen til Haugesund under filmfestivalen Le. Kan kanskje ordne noe lytting da?
Er forøvrig tatt noen bilder i en annen tråd. Et hjemme hos besøk. Siden da er høyttalerkabinettene blitt nye. Nå i Madrone finish.
Skal du selge bil og ta opp lån nå da ?bambadoo skrev:Jeg har hørt på ongaku idag......
Matet med noen av de dyreste an/e. M6 preamp. Sogon kabling etc....
Fytti graisen..
Husk kamera og dansk-norsk-engelsk ordbokRune S skrev:Tror jeg må ta meg en Londontur snart og stikke innom Peter for å få stillet nyskjerrigheten