Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Rune S skrev:
    JanR skrev:
    Det må jeg si :)
    Grats.

    Sitter på bittelillebroren, AI Series800/AN S-1.

    /jan
    Takk for det Jan!
    Nå vet jeg ikke helt om man på en måte skal gratulere folk med at de er gal,men men ;D
    Det blir spennende å høre hvor stor forskjelen er på AN-S2 trafoer og S8en.
    Mvh
    Rune
    Gal nei, eksentrisk kanskje, musikk elsker helt klart ;)
    Her i AN tråden går allting an.

    Ikke bare du som er spent på hva S-8 klarer å få til.
    Hold oss oppdaterte fremover.

    /jan
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.573
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Litt gal også 8)
    Hvor gal får vi se når jeg får step-upen.Sannsynligvis et par uker til jeg får den.

    Eneste jeg har funnet av beskrivelser er fra Art Dudley sin "test" :
    http://www.stereophile.com/artdudleylistening/1007listen/index1.html

    My first stand-alone step-up transformer was a well-loved Audio Note AN-S1, and I remember my surprise at hearing that the AN-S2 ($975) sounded even better in my system: At the time, the difference between the two was merely that the S2's chassis was solid copper and the S1's wasn't. (That and other inter-model differences have changed since then; consult your dealer or Audio Note's website for specific details.) Even so, I would have been ill prepared for the shock of hearing an AN-S8.

    When I first used the Audio Note with my Miyabi cartridge, playing the Grateful Dead's American Beauty (Mobile Fidelity MFSL-1-014), the background studio chatter during the second verse of "Operator" was so startlingly realistic that I called out into the empty house, thinking that maybe someone had walked in while I wasn't paying attention. Every beat on the snare drum— every beat—was a slightly different intensity from the next, just as in real life. Similarly, the Audio Note made it easy to hear how one of the background singers—I think it's Jerry Garcia (footnote 2)—tends to overpower Phil Lesh's lead in "Box of Rain."

    The Audio Note was unique in its ability to imbue mere sounds with real body and color. During "Home from the Forest," from Tony Rice's Manzanita (Rounder 0092), there are moments when Sam Bush, on fiddle instead of his usual mandolin, bounces his bow against the strings while other players are soloing—a common enough thing in bluegrass. All of the trannies caught that sound and got the timing right, but with the AN-S8 it was more than just a scratchy percussive noise: the Audio Note fleshed it out and made it more musical.

    Something else the Audio Note did especially well, and which you should listen for when evaluating any step-up device: In the same sense as the above, it restored body and color to the sounds of cymbals—an absence of which I've probably taken for granted during 40 years of listening to recorded music. Try listening to the title song from the Band's Stage Fright (Capitol SW 425) for an example of a small-diameter ride cymbal beautifully recorded (and played). All the different transformers I tried reproduced that sound with varying degrees of success, but none better than the Audio Note AN-S8 with both the Miyabi and Koetsu cartridges.

    The list of examples could go on for several pages, but it all adds up to one thing: Difficult though it may be to reconcile the price of the AN-S8 with its humble appearance, its sound is another matter entirely. If you're into trannies, this is the one you've got to hear.

     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Godt å se at det skjer ting i tråden iaf :)

    Ser jaggu ut som jeg får M2 tilbake ila helgen også.
    Nesten finne fram kamera da....

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Flott arbeide , BHO er så flink altså...... :D

    Det ser jo snaisent ut det der.......men du , hadde ikke vi en avtale om at du skulle begynne å spare til en skikkelig pre......og jeg bestille meg ny.... ;D

    Jeg har vært å sikla på an greier igjen , sivnnende dyr den m6 ern , må nok spare selv ett tag for den der gitt , men du er vel lei m2 ern om ett år uansett...... ;D

    Jeg kan komme å kjøre en test hos deg med tiden om du vil , så får vi se hvor langt m3 ern rekker , og om du mener at det er noe verdi å bytte , den var på tur ved juletider , og grisebanka en Krell cdpre.....

    cd pre er jo ikke ordentlig pre , men det skal legges til at prisen på krell-kreasjonen var 250tusen..... :eek:

    Effektblokkene var audioresearch vm 220 , altså ikkenoe middelmådige greier , det var det jeg visste , det måtte en audionote boks til for å få musikk.... ;D ;D ;D ;D jeg kan legge til at det skøyv godt på 94 db hyttalere........det var liksomaldri noe stess med de derrwe arc blokkene der... ;)

    Nå synger ventliga på siste verset , og jeg jobber iherdig med vinylen om dagen , jeg har nemlig kommet på nye analogtanker.... ;)

    Espen
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Espen unge venn, du er selvsagt velkommen når det måtte være. Med eller uten M3 ;)

    Hadde vært utrolig morro, selv om det kanskje er rått parti, å prøvd M3 her.
    Men først skal den gode gamle M2'n få spilt seg til.

    Så er det vel ikke umulig at rolfozzy og jeg tester litt L2/M2 både her og hos rolfozzy.
    Det er en vannvittig god pre den gamle her fått seg ;)

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jeg bøyer mine unge knær og gratulerer... ;D

    rått parti ?? du må da få prøve den om du skal kjøpe , det er vel rett og rimlig.......jeg får ikke prøve noe m6 i allefall , hvordan i huleste skulle det gå ? det finnes jo ingen ;D ;D

    Vindicator er dypt savnet nå , så nå får jaggu olav svinge seg med utpakking av pallen gitt......

    det blir nok julaften , spiller settet dårlig nå , griner jeg først -..--------og kjøper transistoramp dagen etter ;D

    Espen
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    JanR skrev:
    Espen unge venn, du er selvsagt velkommen når det måtte være. Med eller uten M3 ;)

    Hadde vært utrolig morro, selv om det kanskje er rått parti, å prøvd M3 her.
    Men først skal den gode gamle M2'n få spilt seg til.

    Så er det vel ikke umulig at rolfozzy og jeg tester litt L2/M2 både her og hos rolfozzy.
    Det er en vannvittig god pre den gamle her fått seg ;)

    /jan
    Så kan jo du ta med din hit til meg, så vi får en test av modda fabrikklaget M2 og modda Kit L2.
    Hadde vært moro ihvertfall! ;D
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Espen, du skal vel faen ikke bøye knærne når du gratulerer, det er det jentene som gjør. Du skal bukke, mann! ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Continuo skrev:
    JanR skrev:
    Espen unge venn, du er selvsagt velkommen når det måtte være. Med eller uten M3 ;)

    Hadde vært utrolig morro, selv om det kanskje er rått parti, å prøvd M3 her.
    Men først skal den gode gamle M2'n få spilt seg til.

    Så er det vel ikke umulig at rolfozzy og jeg tester litt L2/M2 både her og hos rolfozzy.
    Det er en vannvittig god pre den gamle her fått seg ;)

    /jan
    Så kan jo du ta med din hit til meg, så vi får en test av modda fabrikklaget M2 og modda Kit L2.
    Hadde vært moro ihvertfall! ;D
    Det må vi få til :)
    Først teste litt vs rozzy sin "BP" modda L2 så gruser jeg din etterpå ;D

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    impulse skrev:
    Espen, du skal vel faen ikke bøye knærne når du gratulerer, det er det jentene som gjør. Du skal bukke, mann! ;D
    uupps , her var det en liten tleif ja.....

    jeg bøyer meg i støvet er kanskje bedre....Inspirert av Hughs flotte tråd var vel tanken dreiet noe mer mot en adlig hilsemåte med lett knes svikt og lett foroverlent bukking kanskje ;D

    En ting er at jeg er ungkar og spellemann , men jeg har da faen ikke tenkt å fly rundt å neie nei Impulse....helt riktig det.....

    Jeg ser tolkingen fra ditt ståsted , og helt rett har du selvsagt... ;D

    Jeg kan godt neie dersom peter quortrup kommer på døra med ampen min , bare for den ene gangen , om det hjelper noe da... ;D

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    Continuo skrev:
    JanR skrev:
    Espen unge venn, du er selvsagt velkommen når det måtte være. Med eller uten M3 ;)

    Hadde vært utrolig morro, selv om det kanskje er rått parti, å prøvd M3 her.
    Men først skal den gode gamle M2'n få spilt seg til.

    Så er det vel ikke umulig at rolfozzy og jeg tester litt L2/M2 både her og hos rolfozzy.
    Det er en vannvittig god pre den gamle her fått seg ;)

    /jan
    Så kan jo du ta med din hit til meg, så vi får en test av modda fabrikklaget M2 og modda Kit L2.
    Hadde vært moro ihvertfall! ;D
    Det må vi få til :)
    Først teste litt vs rozzy sin "BP" modda L2 så gruser jeg din etterpå ;D

    /jan
    dø den må du lengere ut på landet med enn til særp gett.... ;D

    2 ern din er sikkert bra den , men min m3 er gruser du faen ikke , ikke om du eter blackgates og tantiser til frokost ett helt år engang , sånn ære bare.... ;D


    flott arbeide og sikkert en forbasket velspillende preamp....Det er da for svarte en audionote !

    ES
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    2 ern din er sikkert bra den , men min m3 er gruser du faen ikke , ikke om du eter blackgates og tantiser til frokost ett helt år engang , sånn ære bare.... ;D

    flott arbeide og sikkert en forbasket velspillende preamp....Det er da for svarte en audionote !

    ES
    Er da ingen som har påstått at den spiller bedre enn M3 ;)

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg bare misforstått ordet grusing,...... ;D

    men men , det er sikkert ikke site gang jeg misforstår noe .

    Du Jan , den der ai 800 trafoen din , hvilke impedanser er det på den ? 3/12 ohm med bryter eller noe annet ?

    skulle prøvd en 4 ohm på argo i med tiden...min har 3/12 ohm medbryter....funker , men kan nok være bedre med mere nærme impedanse for pu en , feks da 4ohm

    vel ja , vill bare høre....

    Vurdere å bestille en ny en som passer til min pu , men ser at neste pu har 5,5mv internimpedanse , altså 1,5 ohm opp , hvordan blir det da ? må jeg bestille høyere tall enn den pu jeg skal bruke ever....eller hur?

    de har sluttet med bryter , kun en impedanse mulig å få.....det har om mulig blitt enda særere å bruke trafoene til an...Jeg er usikker på hvor mange konfig. den kan leveres med også-----

    noen sier meg Lyra erodion , men prisen er ikke akkurat lav..... :)

    Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    JanR skrev:


    Da var M2 hjemme hos far igjen :)

    /jan
    Tipper far er glad for det :)
    Hva er det for ett matriale på skilleveggen der ? noe foam etc ? er dette noe som er innsatt nå eller originalt ?

    det blir lekkert med litt strømper og gromme deler ja.....


    Mvh Espen
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Var litt feil den "sitat" saken min. Meningen var å kun sitere Cont :)

    AI Series 800 og AN S-1 er identiske. Brytere bak med mulighet for high-low (3 og 12 ohm)
    Fungerer forbausende bra sammen med AT 33E pu'n. (som er 17ohm)

    Ikke noen ekspert på step up's så skal ikke gi meg innpå det. Synsing overlater jeg til andre ;)
    Men har hørt av de som har greie på det at det er i de fleste tilfellene bedre å ligge over enn under (ohm)
    Denon (au300lc) jeg hadde var fast på 40 ohm, fungerte bra med AT'n men AI'n har det lille extra, hva vet jeg ikke helt om jeg kan forklare. Skulle nesten tro at Denon step up'n var en bedre match til AT'n men....
    Stol på øra dine, det som låter best for deg er det som gjelder, drit i teorien.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    65finger skrev:
    JanR skrev:


    Da var M2 hjemme hos far igjen :)

    /jan
    Tipper far er glad for det :)
    Hva er det for ett matriale på skilleveggen der ? noe foam etc ? er dette noe som er innsatt nå eller originalt ?

    det blir lekkert med litt strømper og gromme deler ja.....


    Mvh Espen
    Asfalt matte type tingy ;D
    Man må jo dempe litt vettu.

    /jan
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.573
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Ser flott ut Jan!
    Har enda ikke hørt en forforsterker med 6SN7 rør,kan tenke meg det låter flott.
    Har lyst å bygge noe basert på 6SN7 selv, kjørt i en passende 4 eller 5:1 trafo på utgangen.
    Først blir det nok en AN L3 lignende sak siden jeg har 028 iHiB trafoene liggende.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    Var litt feil den "sitat" saken min. Meningen var å kun sitere Cont :)

    AI Series 800 og AN S-1 er identiske. Brytere bak med mulighet for high-low (3 og 12 ohm)
    Fungerer forbausende bra sammen med AT 33E pu'n. (som er 17ohm)

    Ikke noen ekspert på step up's så skal ikke gi meg innpå det. Synsing overlater jeg til andre ;)
    Men har hørt av de som har greie på det at det er i de fleste tilfellene bedre å ligge over enn under (ohm)
    Denon (au300lc) jeg hadde var fast på 40 ohm, fungerte bra med AT'n men AI'n har det lille extra, hva vet jeg ikke helt om jeg kan forklare. Skulle nesten tro at Denon step up'n var en bedre match til AT'n men....
    Stol på øra dine, det som låter best for deg er det som gjelder, drit i teorien.

    /jan
    Ja det kan jeg selvfølgelig gjøre.....problemet er bare at dersom jeg skal bestille en ny en , så har denne fast last , altså switch ene er borte , om trafoen kan loddes om har jeg ikke sjekka , den kan sikkert det.....

    da hadde det vært fint å vite hvilke verdier som jeg ev skulle gå for , når man bestiller , nåværende pu har 4ohm intern , neste pu har enten 3 ohm eller 5,5 litt ettersom hva jeg velger,.......

    det blir dyrt å bytte stepup hver gang også.......sånn sett er aktiv jævlig behaglig , når den er justerbar attpåtil...

    Jeg skal ikke bytte ut den aktive , men supplere med trafo , men allikevell hadde det vært fint å kunne bestille noe man fikk mest mulig glede av også....

    Mvh Espen
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Rune S skrev:
    Ser flott ut Jan!
    Har enda ikke hørt en forforsterker med 6SN7 rør,kan tenke meg det låter flott.
    Har lyst å bygge noe basert på 6SN7 selv, kjørt i en passende 4 eller 5:1 trafo på utgangen.
    Først blir det nok en AN L3 lignende sak siden jeg har 028 iHiB trafoene liggende.
    Takk for det :)
    Ble meget bra, både med tanke på "vedlikehold" (ryddig og fint) og måten det spiller på.
    Savner fortsatt litt nedover. Kan vel regne med at det kanskje løsner litt etterhvert ?
    Det er der men mere nivå er ønskelig.

    Gi det litt tid, man er vel litt utålmodig ;)

    At det var ett løft er det uansett ingen tvil om, oppløsning, rom og ikke minst stemmer er bedre blitt.
    Liker 6SN7 rør, spesielt ECC33 (sjokk ;) )
    Bruker de som drivere i 2A3 ampen også. Varme og gode i lyden de der.

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja det tar jo sikkert noen uker med strøm på før kondiser og alt er innkjørt.....her gjelder det å være tolmodig.........akkurat som om jeg er den rette til åuttale meg om akkurat det.....

    ;) ;) ;) ;) vanvittig vakker innmat Jan , spiller nok forrykende godt også....

    Mvh ES
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    Ja det tar jo sikkert noen uker med strøm på før kondiser og alt er innkjørt.....her gjelder det å være tolmodig.........akkurat som om jeg er den rette til åuttale meg om akkurat det.....

    ;) ;) ;) ;) vanvittig vakker innmat Jan , spiller nok forrykende godt også....

    Mvh ES
    Hehe tålmodigheter en dyd, syns du har vært tålmodig så det holder Espen.

    Spiller ikke dårlig, tror jeg kan døpe den til AN M2.5 ;D
    Skal prøve å være litt tålmodig her jeg også. La pre'n få ei uke eller to på seg.

    Den spiller meget godt på alt som er prøvd så langt, være seg cd eller vinyl, og typer musikk.
    Savner som sagt litt nedover men det er vel for flisespikkeri å regne, bassen er der og den blir nok bare bedre med noen flere timer på klokka.

    /jan"smørersegmedtålmodighet"olsen
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.561
    Torget vurderinger
    2
    Når det får gått seg til, og den og øra er innspilt, er det ikke sikkert du vil savne Cervin-Vega bassen.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Når det får gått seg til, og den og øra er innspilt, er det ikke sikkert du vil savne Cervin-Vega bassen.
    Sant rolf "58hz"ozzy.

    /jan
     

    kjellben

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Innlegg
    435
    Antall liker
    303
    Uten at jeg vet det, så tror jeg Dac'en kommer snart. Har det litt på følelsen... Kom til far!!! ;)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , nå Palle , er det nok ikke lenge før det dukker opp noe snacks både her og der......Min Vindicator og din dac , har nok vært reisekamerater fra Sussex til Darresgate , der rives " familieforholdet opp" Dac en din har lang reise hjem til FAR , mens Min Vindicator skal på ett par mils reise Nordover . Jeg er utrolig heldig , jeg har sikrere transport enn Securitas på denne , nemlig Fryd hi-fi s innehaver Håkon Rognlien.....

    Hører du Håkon , jeg vil gjerne se deg snart...... :D :D :D

    Nå gleder jeg meg rett og slett som en unge...etter over 4 mnd med venting , skal jeg kanskje få min etterlengtede Vindicator forsterker i hus.

    svinnede 3,5watt pr kanal , om det vil rocke ....? GJETT A....

    Mvh Espen

    Ps jeg fulgte rådet med en pils i helgen.....men i feberns hete , tok jeg ingen sjanser , en dobbel Shivas Real on the rocks ble fortært.... ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    Jeg er utrolig heldig , jeg har sikrere transport enn Securitas på denne , nemlig Fryd hi-fi s innehaver Håkon Rognlien.....

    Mvh Espen
    Svarte, noen som har det :D


    ssm skrev:
    svinnede 3,5watt pr kanal , om det vil rocke ....? GJETT A....

    Mvh Espen
    Skremmende mye effekt 8)
    Min ligger vel å rir på ca.3W ;)

    Endelig skjer det noe Espen, skal bli morro :)

    /jan
     
    T

    Torget

    Gjest
    Palle skrev:
    Audio Note 2A3 Vindicator
    Audio Note M2 Line
    Audio Note CDT Two mkII
    Audio Note DAC 2.1x Signature (kommer snart)
    Audio Note E SPe HE (kommer snart)
    Audio Note Vx mkII/SPe kabler
    ProAc Response høyttalere
    Ah, AN-E på vei også ja. Da ordner det seg vel :)
     

    kjellben

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Innlegg
    435
    Antall liker
    303
    Ja, nå fremover er det bare å sikre seg Q-tips for å få renset opp i Palle's vokskabinetter en har på begge sider av hodet, for her skal det lyttes musikk fremover.

    Når det gjelder ProAc'enes følsomhet OivindJ, så er de ca. 86db (oppgitt til 89db), men på grunn av fin impedance kurve, så driver 2A3 forsterkeren de som bare "tusan".

    Palle
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Helt utrolig at dette går så bra Palle , jeg har strussa på det derre...med så lite effekt på de høyttalerne der... ;)

    Noe som igjen sier meg at jeg slett ikke kommer til å få problemer med effekten.....nå er det ikke mange dagene igjen gitt.... :D

    Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Nei , jeg har egentlig ikke det-..... ;D

    Men det er godt og vite at man kan bytte høyttalere uten å gi opp ampen også , inn i fremtiden en gang , dersom jeg skulle få lyst på noe annet med tiden......

    feks audionote an/e eller andre tilsvarende modeller av kasse-arten....

    Espen
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Kan brukes på andre ht's uten tvil. Litt begrensinger er det jo pga av effekt men.... :)
    Det du vil ha er AG eller Klipsch (Heritage) ;)

    Gleder meg på dine vegne Espen, håpe du har ampen i hus ila uken.

    /jan
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn