Ø
ØivindJ
Gjest
Tør ikke gjette på pris engang. Ikke helt "free of charge" tenker jeg. ;D
Gratulerer så mye! og med ht også!
|
1/3 av nypris skulle vel bli rundt 7-8000kr vil jeg tro?ØivindJ skrev:Tør ikke gjette på pris engang. Ikke helt "free of charge" tenker jeg. ;D
Neppe.JanOlav skrev:1/3 av nypris skulle vel bli rundt 7-8000kr vil jeg tro?ØivindJ skrev:Tør ikke gjette på pris engang. Ikke helt "free of charge" tenker jeg. ;D
Kremt...kremt...flaut, flaut!Rune S skrev:Takk folkens!
Jeg må bare minne om at jeg er ikke sikker på om det er god folkeskikk å gratulere folk med at de er gal ;D
7-8.000 ??? ;D Jeg bruker som regel AudioConsult sine sider for ca norske priser: http://www.audioconsult.dk/
Den kommer til å koste meg i underkant av 100 børs tiere![]()
Lykkelig gal unge mann, lykkelig gal ;DRune S skrev:Takk folkens!
Jeg må bare minne om at jeg er ikke sikker på om det er god folkeskikk å gratulere folk med at de er gal ;D
Godt at noen tar ansvar for å holde den såkalte finanskrisa unna!!! ;D ;D ;DRune S skrev:Takk folkens!
7-8.000 ??? ;D Jeg bruker som regel AudioConsult sine sider for ca norske priser: http://www.audioconsult.dk/
Den kommer til å koste meg i underkant av 100 børs tiere![]()
.........og siden du ikke har platespiller, men jeg har, så setter du den hos meg den måneden du har den! ;D ;D ;DBorgenvik skrev:Fy faen Rune!
Siden jeg bar monoblokkene dine ut i Olof sin varebil, synes jeg jammen vi kan dele på den... 1 mnd. hos deg og 1 mnd. hos meg osv... ;D :![]()
Hehehe!!Rune S skrev:Ole,det hørtes ut som en fornuftig avtale![]()
Vel,viss jeg skulle bli drittlei sjiten så skal du ivertfall få stå først på utleielisten ;D
Hei Rune, skikkelig morro (for meg også) hva du skriver om AN\E.. Jeg har nøyaktig den samme oppfatningen av AN\E her hjemme som du beskriver... De trives iallefall i hjørner og i en stue som er over 30kvm...Rune S skrev:Vilken herlig høytaler kit 03 er!!
Med den plassering jeg har de i nå låter AN E bedre enn jeg noengang har hørt de før.Nå er det mer av den energien nedover som jeg har savnet litt tidligere.Jeg har syntest de har hatt nok "bass" tidligere,men jeg har savnet litt for mye av energi og impact i området nedre mellomtone til midbass.
Kit 03 er kanskje det beste høytalerkjøp jeg vet om for normale lytterom med 2 skikkelige hjørner! ,og AN E generelt er på min topp 3 liste over de mest komplette høytaler jeg har hørt.
Jeg har til nå kjørt med stativer jeg har laget selv,men har lest at enkelte mener kvaliteten på de er veldig viktig for å få frem den basskvaliteten AN E er god for.
Hva bruker dere av stativer på AN E ?
Hei Rune!Rune S skrev:Originalstativene er sikkert et opplagt valg ja ;D
Jeg får høre med Upgrade om de skaffer de.Er de mulig å fylle med bly eller lignende?
Du tar fantastiske bilder forresten! og jeg liker veldig godt innredningen i rommet deres.Hva heter fargen på veggen på de siste bildene du la ut? Noe ala cafe latte?
Jeg skal pusse opp stuen og modisere kryssfinerplata ;D i venstre hjørne der høytalerene står.Der var åpent før til kjøkkenet.
Likte godt den fargen på veggene dine sammen med tregulvet og hvite lister!
Hei JanR!JanR skrev:Skikkelig flott
Nesten misunelig her man sitter.
Har dere barn foresten Borgenvik ?
/jan
Skaldukjøpedegnytthusjan,eneboligkanskje?JanR skrev:Var ikke vondt ment på noen måte
Har huset fullt vi vet du, ikke alltid like lett å kombinere hifi/unger.
Ett flott hjem som min bedre halvdel likte meget godt, for hva det måtte være verdt
/jan"somerpåhusleting"olsen
Det er under vurderingJanOlav skrev:Skaldukjøpedegnytthusjan,eneboligkanskje?JanR skrev:Var ikke vondt ment på noen måte
Har huset fullt vi vet du, ikke alltid like lett å kombinere hifi/unger.
Ett flott hjem som min bedre halvdel likte meget godt, for hva det måtte være verdt
/jan"somerpåhusleting"olsen
Potensielle Klipschvenner! ;DJanR skrev:
Gratulerer med nye høytalere!ssm skrev:Så for øyeblikket spiller jeg på ett fullt an-.oppsett , det spiller veldig bra kort og godt , det spiller musikk , langt i fra hi-fi parameter-rytternes drømmer , men oppfyller faktisk mine drømmer , om å spille musikk !
de to parene med ht jeg har her nå , er ingen av de veldig billige...
Men UNO er nok en mere high-end ht enn audionote -AN-E, SP som mine heter.