Sånn som det skal være ;DBHO skrev:Jepp.....særlig i pris, dessverre.bambadoo skrev:Jeg har også hørt det at det er et skremmende stort sprang ifra 3.1 til 4.1. Tro det den som vil når en kommer opp i de klassene.
Jan R: gode AN komponenter omsettes ikke over bruktbørsen...de blir i menigheta ;D
Google littpks skrev:nok nuller der, ja...
Det bør jo låte bra..
Har ikke lest noe særlig i tråden.
Har du noen gode linker til forhandler og sånn?
moro å lese litt på en tirsdag ;D
PK
Det hadde vert supert og fått en liten rapport fra det besøketbambadoo skrev:Er en kar her som har Ongaku. Siste versjon. Skal be om audiens en dag.
Du må nok overveie og skaffe deg en sånn. Den er kanskje bedre enn DACen som er i Marantz ? Sånn at det går an å høre at du har den kobla inn mener jeg ;DHaakon_Rognlien skrev:...og dermed har jeg fått oppleve et par korte timer med den avbildede DAC 4.1x i eget oppsett.... Det må vel kunne sies at dette likte jeg IKKE!!!
For det låt bare faen meg så inni helvete mye bedre enn jeg liker å tenke på!!!!! :-X
Mvh
Håkon Rognlien
(Som ber høvdingen om tilgivelse for at jeg sa dette... det ble bare litt for sterkt! )
Hehehe ;Drolfozzy skrev:Du må nok overveie og skaffe deg en sånn. Den er kanskje bedre enn DACen som er i Marantz ? Sånn at det går an å høre at du har den kobla inn mener jeg ;DHaakon_Rognlien skrev:...og dermed har jeg fått oppleve et par korte timer med den avbildede DAC 4.1x i eget oppsett.... Det må vel kunne sies at dette likte jeg IKKE!!!
For det låt bare faen meg så inni helvete mye bedre enn jeg liker å tenke på!!!!! :-X
Mvh
Håkon Rognlien
(Som ber høvdingen om tilgivelse for at jeg sa dette... det ble bare litt for sterkt! )
Ok.....JanR skrev:Gjerne flere bilder også,fra sofaen for eks.
/jan
Takker så myeimpulse skrev:Gratulerer hjerteligst med ny preamp, BHO! Jeg må si jeg har vanvittig lyst til å låne øre til det uhyre smakfulle oppsettet ditt snart! Og hvilken Dac, mann!... ;D Hvor lenge hadde du den i hus, sa du?
Tviler ikkeErland skrev:Nok en gang har jeg AN kit2 på besøk. Denne gang koblet sammen med Khorn.
Tro meg - dette spiller sinnsykt godt!
Tror degErland skrev:Nok en gang har jeg AN kit2 på besøk. Denne gang koblet sammen med Khorn.
Tro meg - dette spiller sinnsykt godt!
Ser ut som det er Audio Note C-core trafoer.jbc skrev:Geir: Hva slags utgangstrafoer har du puttet i dacen? Og har du montert inn preregulatorer på digitalkortet, eller er det bare store hexfred dioder?
hilsen Jørgen
Nei, det sitter Svetlana KT88JanR skrev:Det sitter 6550 i den du har på lån ?
/jan
Personlig ville jeg nok foretrukket KT88 framfor 6550 så tviler ikke på at det svingerErland skrev:Nei, det sitter Svetlana KT88JanR skrev:Det sitter 6550 i den du har på lån ?
/jan
GratulererRune S skrev:Da har jeg også kjøpt et brukt M3 kit! Her baler det på seg
Takk for det!JanR skrev:Gratulerer
Som sagt er AN veldig vanedannende
/jan
Dem hadde jeg faktisk glemt :-[bambadoo skrev:www.upgradeaudio.com
Har også endel rør. Der kjøpte jeg mine telefunken ecl82 (must have) og tung sol 6x5 (must have) - Brukes både i dac og preamp.
Hvordan opplever du de kondisene i forhold til de som stod der?Regner med det var AN kobberfolie der fra før.....bambadoo skrev:www.upgradeaudio.com
Har også endel rør. Der kjøpte jeg mine telefunken ecl82 (must have) og tung sol 6x5 (must have) - Brukes både i dac og preamp.
Demonterte foresten mine Conquests igår. Monterte et par 0.47uf AN silver kondiser.. Nice.
Flere som har skjønt det ja ;Dbambadoo skrev:Flere som liker Audio Note
http://www.telegraph.co.uk/arts/main.jhtml?xml=/arts/2006/01/22/svturnon22.xml