JanOlav
Hi-Fi freak
IQ3 oppe å spiller!! 8)
Vedlegg
-
138.6 KB Visninger: 143
Oh yes, boogie is the word! 8)shaunv skrev:Does it boogie? ;D
Et slit!JanR skrev:Artig at det begynner å bli flere som får opp øynene for AN sine PU's.
Kun hørt BHO sin og den spiller da meget bra
En annen får vel bare slite med DV og low MC :
/jan
Joda, innvendinger her!thorgir666 skrev:Da spørs det om ikke man bare skal bestille seg Kit 1 så raskt som mulig... Ingen innvendinger regner jeg med?
De skal drive mine Cornscala (som meget mulig blir konvertert til khorn), og fødes av vinyl primært.
God jul ja ;D
Joda, L4 virker veldig spennende, men passer ikke i mitt budsjett. Planen er å begynne med Kit 1 og senere en AN pre. Når preen er på plass står man friere til å velge power, f.eks L4.Joda, innvendinger her!
Gå heller for L4 kitet med EL34 rør, mye morsommere amp! Blunker Kult
Finns råare en det där i Norge!aair skrev:Går visst an å bygge dem slik også
Bildebevis, takk ;DKarlsson skrev:Finns råare en det där i Norge!aair skrev:Går visst an å bygge dem slik også
Haha!aair skrev:Bildebevis, takk ;DKarlsson skrev:Finns råare en det där i Norge!aair skrev:Går visst an å bygge dem slik også
Hallo gutter! I en vennetråd SKAL man skryte!lille hiawata skrev:Hei vi er to nordpå med doble M2 Wkz osv. Hvorfor iler vi ikke til på sentralen med bilder skryt og delelister? Fordi vi nyter musikken og er litt redd for å bli oppfattet som skrytende. Eks det koster ca 8 k å dra ut en L 4 med kremkomponenter ,forskjellen er dramatisk. Alle byggesettene til U A spiller meget bra , men de kan så mye mer. Man kan jo starte basic og oppgradere siden. Mitt råd til Audio Note eiere, kjøp AN 2W motstande, Black Gate Wkz om du får tak i de. Mundorf Tube Cap funker like bra. Spør Olof om råd hyggeligere fyr skal dere lete lenge etter. Mvh An venn og eier Lille Hiawata.
Trenger ikke skryte her......her er fritt fram. ;Dlille hiawata skrev:Hei vi er to nordpå med doble M2 Wkz osv. Hvorfor iler vi ikke til på sentralen med bilder skryt og delelister? Fordi vi nyter musikken og er litt redd for å bli oppfattet som skrytende. Eks det koster ca 8 k å dra ut en L 4 med kremkomponenter ,forskjellen er dramatisk. Alle byggesettene til U A spiller meget bra , men de kan så mye mer. Man kan jo starte basic og oppgradere siden. Mitt råd til Audio Note eiere, kjøp AN 2W motstande, Black Gate Wkz om du får tak i de. Mundorf Tube Cap funker like bra. Spør Olof om råd hyggeligere fyr skal dere lete lenge etter. Mvh An venn og eier Lille Hiawata.
M-lytic er gode de, men ikke det samme som tubcap.Borgenvik skrev:Mundorf M-Lytic er jævlig gode!! Bruker ikke annet selv..
Bare å skryte, er derfor vi har en vennetråd!
Forbanna kult... Lykke til!!! Nydelig amp!thorgir666 skrev:Da har man bydd på en AN Conquest på tysk Ebay... Men det spørs om budsjettet holder.