Tor
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 03.11.2002
- Antall liker
- 563
Takk for det! Har ventet en stund, men nå er den her. TT-2 Deluxe. Yippii!!Bare å gratulere så mye
/jan
Tusen takk for det!Nydelig spiller. Gratulerer!
Ja, det har seg nå at jeg falt pladask for det enkle designet til Audio Note. Ikke noe vondt om oljerigger, men det var ikke det jeg var ute etter. Vi har alle våre preferanser. Så får vi se etterhvert om det er andre produkter fra denne produsenten som frister.En nydelig spiller og jaggu på tide at det dukket opp platespiller(e) her i tråden
/jan
Er der jeg også, utseende på din er rett opp i gata mi. At andre liker annet syns jeg bare er positiv - mangfold er bra.Ja, det har seg nå at jeg falt pladask for det enkle designet til Audio Note. Ikke noe vondt om oljerigger, men det var ikke det jeg var ute etter. Vi har alle våre preferanser. Så får vi se etterhvert om det er andre produkter fra denne produsenten som frister.En nydelig spiller og jaggu på tide at det dukket opp platespiller(e) her i tråden
/jan
Takk for det, Rune!Flott spiller Tor,gratulerer!
Interesant den nye armen til Audio Note.
Bruker for tiden selv en TT1 av gamle typen chassis,Rega 250arm og IQ2 pick-up,igrunnen en herlig musikalsk kombo.
Vilken IQ pick-up bruker du?
Neppe.Det er definitivt innspillingstid på trafoer! Gratulerer forresten. Er det virkelig noe som heter L4 pre?
Oki.Det står L4 pre i prislista til AudioNote kits. Det er en L3 med c-core og AN-V. Noe ala Dac 3.1 vs 4.1, hvis jeg har forstått det riktig.
Rart at de oppdaterer prislista si med komponenter de ikke nevner med et ord ellers?Det står L4 pre i prislista til AudioNote kits. Det er en L3 med c-core og AN-V. Noe ala Dac 3.1 vs 4.1, hvis jeg har forstått det riktig.
Det går bra Rune, bare og selge den til meg så kan du kjøpe TT2 du ogsåFlott spiller Tor,gratulerer!
Bruker for tiden selv en TT1 av gamle typen chassis,Rega 250arm og IQ2 pick-up,igrunnen en herlig musikalsk kombo.
HeheDet går bra Rune, bare og selge den til meg så kan du kjøpe TT2 du ogsåFlott spiller Tor,gratulerer!
Den frontplata der beviser i alle fall sitt.Dette er frontplata jeg har fått.
Veldig glad jeg handlet L4p av deg shaunv.
Driv-verk til AN dac? Har hørt de er litt kresne, forslag mottas med takk. Helst rimelig, så brukt eller rimelig ny, maks 5000 men helst billigere...
Rega sine drivverk fungerer bra sammen med AN dacDriv-verk til AN dac? Har hørt de er litt kresne, forslag mottas med takk. Helst rimelig, så brukt eller rimelig ny, maks 5000 men helst billigere...