Jeg har enda ikke hørt en Dynavector pick-up,men av det jeg har lest så er jeg ganske sikker på det er min type gjengivelseJanR skrev:Siden rolf'ern er offline tar jeg meg friheten...
En DV 20x5 HO. Spiller ikke dårlig det
/jan
De jeg har hørt spiller iaf ganske godtRune S skrev:Jeg har enda ikke hørt en Dynavector pick-up,men av det jeg har lest så er jeg ganske sikker på det er min type gjengivelseJanR skrev:Siden rolf'ern er offline tar jeg meg friheten...
En DV 20x5 HO. Spiller ikke dårlig det
/jan![]()
Gratulerer med nytt på veiPalle skrev:Bestillte forresten AN DAC 2.1 Signature (i sølv) i dag hos Olav, pluss tredje kabel med Vx mkII signalkabel. AN CDT Two mkII drivverk kommer nå i januar.
"One time Audio Note, allways Audio Note".
Palle
Tipse Espen litt når det gjelder 2A3 rør du daPalle skrev:Må bare også si at, du verden hvor jeg liker Vindicator'n. Blir også å beholde Kron 2A3-rørene på denne. Det hører jeg nå.
Takk,jeg synst den er veldig fin ja!Palle skrev:Takker, Rune! Må selv få Gratulere deg så mye med ny platespiller. Er den ikke fin, hva! Den kommer nok til å rotere for både sjel og sinn.
Palle
Vise ordPalle skrev:Når folk forstår at Audio Note handler aller MEST, OM MUSIKK, og aller MINST, OM HIFI, så har de forstått det meste og ikke før.
Palle
(.Y.) Boob lover
Palle skrev:Når folk forstår at Audio Note handler aller MEST, OM MUSIKK, og aller MINST, OM HIFI, så har de forstått det meste og ikke før. Det hjelper faen ikke om så folk tapetserer veggene sine med tusenlapper når de ikke skjønner hva musikk handler om. Noen produsenter har forstått det, og noen tror de har det.
Palle
(.Y.) Boob lover
Prisen høres ikke avskrekkende ut.Brasse skrev:God dag, AN-Venner.
Er det nokon av dykk som har / bruker AUDIO NOTE P1? Har funne ein til 8k, men vil høyre først![]()
Er det en P1 pushpull koster denne 11.900 NY...med valgfri frontBrasse skrev:God dag, AN-Venner.
Er det nokon av dykk som har / bruker AUDIO NOTE P1? Har funne ein til 8k, men vil høyre først![]()
Gratulerer Palle! ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
Hallo der...? ;DContinuo skrev:Gratulerer Palle! ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
Mere fullgod AN venn enn du er, skal man lete lenge etter!![]()
![]()
Du kjører på ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
Godt å få det ut ;D ??? 8)Borgenvik skrev:Hallo der...? ;DContinuo skrev:Gratulerer Palle! ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
![]()
Da trengte jeg ikke lete lenge nei! ;DBorgenvik skrev:Hallo der...? ;DContinuo skrev:Gratulerer Palle! ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
![]()
Trenger ikke lete lenger enn til Sandefjord.;D
Njaa, vi får nå se på det..Continuo skrev:Da trengte jeg ikke lete lenge nei! ;DBorgenvik skrev:Hallo der...? ;DContinuo skrev:Gratulerer Palle! ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
![]()
Men forresten, du er vel halveis til Klipschhimmelen?![]()
INNSPILLING - INNSPILLING - INNSPILLING - INNSPILLING - INNSPILLING - INNSPILLING - INNSPILLING - INNSPILLINGBorgenvik skrev:Njaa, vi får nå se på det..Continuo skrev:Da trengte jeg ikke lete lenge nei! ;DBorgenvik skrev:Hallo der...? ;DContinuo skrev:Gratulerer Palle! ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
![]()
Må si jeg savner AN-E alt..
Hva er det du savner da? Bassen?Borgenvik skrev:Njaa, vi får nå se på det..Continuo skrev:Da trengte jeg ikke lete lenge nei! ;DBorgenvik skrev:Hallo der...? ;DContinuo skrev:Gratulerer Palle! ;DPalle skrev:I dag bestillte jeg Hemp-høyttalerne av Olav. Da skal jeg gjøre slik ;D i mot pianolakken når jeg får dem. Selvfølgelig gleder jeg meg noe inn i..? inn i..? inn i..? inn i..? inn i..?, ja nettopp HAMPEN!!!
Mvh
PALLE
![]()
Må si jeg savner AN-E alt..
Er enig i mye av det du her holder fram, men innspilte RF 63 vil med rett forsterker spille både dypere og mer presist i bunnoktavene enn noen AN-E jeg har hørt, i hvert fall. Det er allikevel et poeng at det krever mer å kontrollere basselementene på RF 63 enn på AN-E.Borgenvik skrev:Det jeg liker er den enorme dynamikken og at man kan spille så høyt man nesten vil og orker. Videre elsker jeg de på film!
Audio Notene har bedre og strammere dypbass, og musikken flyter lettere, videre har de også noe bedre plassering av instrumenter og stemmer. Mulig dette går seg til litt på Klipsch når de får spillt litt til, men han jeg byttelåner med har hatt de en stund han også.
Er jo en grunn for at jeg sier det blir fryktelig lenge til AN-E blir å finne på brukten!
Gode høyttalere begge to, RF-63 gjør ting ikke AN-E klarer og omvendt. Bedre å si det slik.
Veldig generaliserende når det gjelder Klipsch vil nå jeg si......du har liksom en del modeller og velge av opp gjennom åra. :Palle skrev:Joda, Klipsch er vanvittig bra på dynamikk, særlig de som koster litt og oppover. Men når det gjelder musikalitet, nærvær, følelser, kropp rundt stemmer, instrumenter etc., spesiellt på klassisk musikk som de er absolutt best på, ja da må Klipsch gå å gjemme seg totalt bort. Har hørt både Klipsch og en del AN (en gang en svært dyr en), og når det snakkes om som sagt musikken først og fremst, da vil jeg si at med respekt å melde Klipsch er direkte dårlig. Men dette er min personlige smak og ingen annens heldigvis. Klassisk musikk står meg så nær at...
Mvh Palle