Redde for firetall disse produsentene som også har Asiatere som kunder 8)wizard skrev:Snart kommer erstatteren til Ref.3; Ja Ref.5
Denne blir i en-boks design lik Ref.3
Og prisen blir $12000wizard skrev:En nyhet
Snart kommer erstatteren til Ref.3; Ja Ref.5
Ja, da får jeg sende en oppfordring til alle dere som nå får panikk og nå vil selge sin Ref 3: Det er bare å sende meg en mail...wizard skrev:Og prisen blir $12000wizard skrev:En nyhet
Snart kommer erstatteren til Ref.3; Ja Ref.5
Og Ref 3 kan ikke oppgraders da Ref 5 har et helt nytt design.
Det der vil jeg ikke akkurat kalle panikk.... ;Dmag skrev:Fint, da kan du få kjøpt min Ref 3 for $12k
mvh mag
Nettopp! ARC gjør den mest revolusjonerende designendring på mange tiår!Andy skrev:Kommer ARC med sølvgrå håndtak og blankt deksel? Den nye Ref 2 phono så jo meget pen ut!
har nevnte pre selv og er strålende fornøydeiv skrev:Kan dere hjelpe meg litt med en avgjørelse her... ?
Jeg holder av den arc ls-7 forforsterkeren som ligger på brukten her. Skal brukes sammen med en transistor klasse A effekt forsterker. Hvordan blir dette ? Den har 200ohm utgangsimpedanse, effekten min har 3500 inngangs imp.
Noen erfaringer med denne?
Mvh
NYDELIIIII. Vil ha, vil ha......... Blir vel bare med drømmen til denne en gang i fremtiden kommer på bruktmarkedet. Ser prisen i USA har steget med 2000$, da skulle vel det tilsi en økning på 20-30000.- her hjemme, dermed er den nok dessverre langt unna min rekkevidde!!SOA skrev:Første bilder av ARC reference 5...ser ut til at håndtak i sølv blir standarden fremover :-\
Som wizard tidligere har vært inne på er innvendig design en del endret fra ref 3. Les mer på www.arcdb.ws
Ringer du, eller faxer ARC, sender de deg manualen til forsterkeren. Den innholder sannsynligvis kretsskjemaet. Gjør ihvertfall det til min SP-6B og SP-11.mell22 skrev:Prøver å finne koblingsskjema på LS-7 for å finne specs på potmeteret, noen som vet om eller har et tips?
Det gjelder selvfølgelig RK27-serien fra Alps...
Må si meg uenig med dere...transparent plexiglass og sølvhåndtak er ikke vellykket synes jeg. Heldigvis kan det velges bortmag skrev:Må bare si meg helt enig med deg JK, disse nye produktene fra ARC ser veldig bra ut.
mag.
Fra ARCws:mag skrev:Mulig jeg ser dårlig, men hvor ser du det transparente plexiglasset?
Og dessuten, de nye håndtakene er veldig fine. Designavdelingen på ARC har jobbet i årevis med dette .
mag
Har orig manual men står ikke. Cobra2 her har jo allerede løst problemet mitt ;DFZ skrev:Ringer du, eller faxer ARC, sender de deg manualen til forsterkeren. Den innholder sannsynligvis kretsskjemaet. Gjør ihvertfall det til min SP-6B og SP-11.mell22 skrev:Prøver å finne koblingsskjema på LS-7 for å finne specs på potmeteret, noen som vet om eller har et tips?
Det gjelder selvfølgelig RK27-serien fra Alps...
Egentlig ganske smart av ARC. Da slipper de en masse dustespørsmål på mail og kan konsentrere seg om dem som klarer å forklare problemet muntlig eller klarer å sende en fax. Så kan de bruke tiden sin til det de kan best; lage god elektronikkmell22 skrev:Fax ja, hehe, 2009.
Uff da.... fikk feil pris fra Nils i første mailen! Det var dyrt nok det, nå med dobbel pris så var det med en gang skamdyrt ???JK skrev:Da var det bestillt nye handtak i "naturell sølv" til CD spiller CD3 og LS26 via vår eminente ARC forhandler her vestpå, Erdal stereo. Var ikke billig dette, men håper det blir vakkert ;D
Jeg fikk pris på 2 sett + en remote. Prisen var da 4550.- blanke skinnende kronestykker ???mag skrev:Hva ligger den veiledende prisen på håndtakene her til lands?
mag.
Uff ja, Audionord er ekstremt dårlig på å regne ut priser, hvertfall for kunden.JK skrev:Jeg fikk pris på 2 sett + en remote. Prisen var da 4550.- blanke skinnende kronestykker ???mag skrev:Hva ligger den veiledende prisen på håndtakene her til lands?
mag.
Har sett en eller annen plass en annonse for SP16?, den preampen som blir levert uten handtak, at handtak kunne
leveres for 70$ Det skulle vel bli en ca.450.- Godt mulig at dei sølvfargede er av rent sølv, noe som kan forklare prisen, men er skeptisk.......
Det er nok kalkulatoren hos Audionord som har hengt seg opp igjen, slik at det er bare 5 gangen som virker ;D