Lydarne!Lydarne skrev:Nu har jeg snart set en del indlæg der giver udtryk hvor genialt dette indlæg fra Mutz er og detsværere er den vigtige debat gået i står, Jeg må indrømme at mine Norsk kundskaber række ikke til at se det geniale i indlægget.
jeg ser bare en masse ord-ekvilibrisme/ligegyldigt vrøvl uden substans/indhold fra en der tilsynladene har ordet i sin magt, men ikke ved og kan så meget andet end netop det, ellers ville Mutz jo nok have bidraget med nogle fornuftige argumenter imod de problem stillinger jeg bl.a. har rejst, eller måske bakket dem op, eller kommet med noget helt nyt til debatten.
Som sagt række mine Norsk kundskaber ikke til at være sikker på hvad Mutz faktisk mener, så jeg ville være glad hvis nogen kunne forklarer mig om Mutz laver grin/latterliggøre mig?, hvilket er helt ok! det rør mig overhovedet ikke at en der kun er ekspert i ord-ekvilibrisme gør det, jeg ved hvad jeg kan og hvad jeg står for, og skal der rokkes ved det, skal der augmenter på bordet og ikke en omgang ligegyldigt ord-ekvilibrisme. Er det en form for ironi?, eller mener Mutz noget helt andet, måske er det noget vigtigt til debatten her, og det vil jeg da bestemt ikke går glip af?.
På forhånd tak for hjælpen.
Du har misforstått poenget mitt fatalt.
Du ser ikke skogen for bare norsk. Så vidt jeg kan se er vi enige i temaet for denne tråden.