At the risk of bringing down the wrath - or at least scepticism - of other classical music lovers, I will fully admit to holding Haydn’s piano sonatas in the highest regard, even to the extent of preferring to take Alfred Brendel’s wonderful Philips accounts of a number of these works to a desert island over any Beethoven piano sonata LP (even this one by Gilels).
Brahms Gilels, Ma Vlast og Fantastique i hus. Alle tre har mye statisk elektrisitet. Noen flere som har opplevd det samme?
OptimalKanskje de er presset hos Pallas i Tyskland? Vinylen derfra er den mest statiske elektriske substansen i universet...
Ikke jeg, dvs. ikke mer enn andre plater. Jeg kjører dem en langrunde i Humminguruen før jeg spiller dem.Brahms Gilels, Ma Vlast og Fantastique i hus. Alle tre har mye statisk elektrisitet. Noen flere som har opplevd det samme?
Kjører statisk "pistol" (egentlig lighter fra jula til 149,-). Det hjelper...Ikke jeg, dvs. ikke mer enn andre plater. Jeg kjører dem en langrunde i Humminguruen før jeg spiller dem.
Steinberg og Boston fristerVis vedlegget 962194
12. januar 24. Steinberg og Boston er Holst Planetene, Strauss Zarathustra, og Hindemith Mathis.
Original Source Vinyl - Deutsche Grammophon
Deutsche Grammophon Shop - the official label store: Vinyl, CD, Special Editions & Merchandise. New releases, classics & more from DG in Berlin.store.deutschegrammophon.com
Jeg synger med på den lyrikken. Hun er spesiell i Strauss. Og du har vel hørt henne i Die Schöppfung av Haydn med Herbert? Tenk hvis den kom ut i samme serie....... lyrikken omkring Janowitz i Strauss.. .
Gulda i Mozart vil jeg anbefale i tillegg.Veldig mye bra der. Unngå de digitale Beethovensymfoniene til Karajan og kjøp alt med Carlos Kleiber. Richter i Rach 2 er bankers.