Har du en link? Jeg synes iMusic er klønete å søke i. Finner heller ikke informasjon om de nye titlene...IMusics priser likner riktig. 3. mai:
- Beethoven Symf. 6 Pastorale. Wienerfilh./Böhm
- Brahms Symf. 1. Wienerfilh./Abbado
- Bruckner Symf. 4. Chicago/Barenboim
- Bartók Konsert for orkester. Boston/Kubelik
Jeg har også opplevd surr fra Presto og fikk ikke Messa da Réquiem.Tillegg: Det er jo bare a bestille hos alle. Presto har til og med hatt tidligfuglrabatt på DG TOS tidligere. De mistet meg på Steinberg og Gundula da de meldte at de ikke kom til å ta inn Steinberg etter DGs feilprisingsfadese. Men det gjorde de jo.
Vi får følge med.
Oj. Det er kanskje ein av fordelane med å handla frå norsk (nett)butikk? Eg har iallfall opplevd Big Dipper som utruleg imøtekomande i slike saker.Slutten av Mars på Planetene og inn i neste sats. Klart jeg må ha ny plate, men spørs hvor mye stress det er.
Tror du har rett, det høres som en rimelig forklaring.Ikke pent, men det ser mer ut som de har vært uheldige under pakkinga, slik at en liten, hard partikkel har kommet inn i innercoveret, og gnurt på plata under sendinga. Sett det der før, dessverre.
Oj. Det er kanskje ein av fordelane med å handla frå norsk (nett)butikk? Eg har iallfall opplevd Big Dipper som utruleg imøtekomande i slike saker.
Ser frem til denne tråden.Da er vi over på tema for min neste vinyl-nerde-tråd: Rengjøring av platebørste
Kommer til et forum nær deg.
Dårlig kvalitetskontroll? Er denne TOS-serien blitt så populær at det går utover kvaliteten?Sabotør hos Optimal?
Slett ikke bra, @aiso . Det ser mistenkelig likt ut på min skade. Midt på plata, samme størrelse, liknende mønster.Sabotør hos Optimal?
Jeg tror at etterspørselen har vært enorm, så det kan være noe der.Dårlig kvalitetskontroll? Er denne TOS-serien blitt så populær at det går utover kvaliteten?
Jeg kontakter med Big Dipper på mandag. Krever selvfølgelig en ny plate.Slett ikke bra, @aiso . Det ser mistenkelig likt ut på min skade. Midt på plata, samme størrelse, liknende mønster.
Viktig at det rapporteres så fort som mulig til leverandør. Antar at butikkene tar seg av dette.
Jeg tror at etterspørselen har vært enorm, så det kan være noe der.
Dårlig kvalitetskontroll? Er denne TOS-serien blitt så populær at det går utover kvaliteten?
Jeg sendte epost igår, eller inatt, og la ved bildet av skaden. Fikk raskt svar i formiddag, så det går nok greit.Jeg kontakter med Big Dipper på mandag. Krever selvfølgelig en ny plate.
Takk for tipset. Sender epost med bilde.Jeg sendte epost igår, eller inatt, og la ved bildet av skaden. Fikk raskt svar i formiddag, så det går nok greit.
Send med bilde du også.
Jeg fikk svar fra Big Dipper nå. De erstatter den skadde platen med en ny.Jeg sendte epost igår, eller inatt, og la ved bildet av skaden. Fikk raskt svar i formiddag, så det går nok greit.
Send med bilde du også.