|
Hun kommerKapitulerer. Det blir tre plater fra neste batch:
![]()
Deutsche Grammophon Announces New Original Source Releases, Re-Pressings - and EBS Has a Signed Test Pressing Giveaway
All the latest news from the Original Sources Series - and a Call for Questions from Emil Berliner Studios, plus a chance to win a Free Signed Test Pressingtrackingangle.com
Tillegg: De lager ikke slike omslagsbilder lenger. Jeg ikke helt sikker på om hun kommer eller dør.
Vis vedlegget 1070391
På reint generelt grunnlag tilrår eg denne tråden:Jeg har planer om å bygge meg opp en liten samling av klassiske plater. Litt fordi jeg vil utvide horisonten noe mer og fordi jeg vil at barna skal høre litt slikt i huset også. Fikk alltid klassisk-CD’er i gave av svoger som er cellist, men av ymse grunner har jeg ikke CD-spilling her nå.
Helsike, rett i innboksen allerede + noe annet billige greier fra TOS… så mye for julelønna; alt borte..Ah! All Ozawa Ravel i én eske i mars!
![]()
Ravel + Ozawa + Original Source = An Orgy of Orchestral Fabulousness
Just Announced: Deutsche Grammophon celebrates Ravel’s 150th in the best way possible with this box set of outstanding recordingstrackingangle.com
@Valentino Denne MÅ du kjøpe. Dette er utrolig vakkert og bra spilt.![]()
Winter Dreams and Youthful Fire: Michael Tilson Thomas conducts Tchaikovsky for the Original Source
The Young Conductor makes his Mark in a forever Benchmark Recordingtrackingangle.com