Jeg har en Behringer ECM-8000 som fulgte med subwooferen min.Bx skrev:Hvis du kjøper målekit fra Audiolense så følger det med mikrofonforsterker, og da behøver du ikke mikrofoninngang. Det holder med vanlig linjeinngang. Hvis du har mikrofoninngang med phantom power så trenger du ikke målemikrofonen som følger med IBF-målekitet som jeg selger. Men jeg har ikke klart å finne en kosteffektiv målemikrofon som er kompatibel med typisk phantom power OG samtidig er kostnadseffektiv, så jeg er usikker på hva du finner her.
Kondensatormikrofon med ekstrem lineær karakteristikk. Den er i hovudsak bygd for "Real Time Analyzing". Drives av +15 til +48V fantomspenning
Phantom power er det mulig å skaffe til en ikke alt for høy pris, evn. bygge selv. På en annen side - nå er jo ikke kit`et dere selger så dyrt heller. Usikker på om ECM-8000 er kalibrert, men det hevdes at den er ekstremt lineær.
Takk for tips.Bx skrev:PS: Kvaliteten på lydkortet er av betydning for lydkvaliteten også ved digital overføring. Og så må du passe på at du kjøper et kort med en lytefri driver. Gjør litt research på driver problemer på nettet før du trykker på "kjøp" knappen.