Hei,
Ingen planer om prisendringer, men introduksjonspris på konvolveren er rett rundt hjørnet.
Jeg kjørte Inguz med Audiolense i mange år, men det begynner å bli lenge siden.
Du må ha den rette utgaven av Slimserver ... eller Logitech Media Server. Jeg hadde original squeezebox og da ble musikken streamet i 16 bit. Det er muligens 24 bit me det du har. 16 bit er snaut ettersom korreksjonen spiser 2-3 bit. Og så må du teeake gain-verdien i config-filen til Inguz ... som gir en helt annen gain enn verdien skulle tilsi. Når jeg hadde det på plass, så var streamingen bekymringsløs. Men jeg må være så ærlig å innrømme at jeg er mye mer komfortabel med 24 bit streaming fra PC.
Det å korrigere oppå Hypex fungerer helt fint. Mye bedre enn passiv deling, på sitt beste på høyde med deling i Audiolense. Jeg gjør det på «hytta» i Spania.
Du kan generere dummy filtre i Audiolense og teste i Inguz. Dummyene korrigerer ikke, men demper lyden med 10 dB. En typisk korreksjon demper 6-10 dB, så hvis du får det til å spille rent og høyt nok med demo-filtrene, så vet du at alle forutsetninger er på plass hos deg.
Når det er sagt, så vil jeg anbefale deg å prøve med å kople pc-en direkte på Hypex- greiene. Hvis du er rigget slik dette er praktisk gjennomførbart.