gismo
Æresmedlem
;D ja alt tar en slutt RoDa, det kommer en SAM G2RoDa skrev:
Samme som skjedde med VIP G2, der kommer en VIP G3.....life must go on ;D
gismo
;D ja alt tar en slutt RoDa, det kommer en SAM G2RoDa skrev:
En absolutt kandidat når ting skal "fornyes"wizard skrev:
Synd de har gått over til kun knappe kontroller :-\ ...gismo skrev:En absolutt kandidat når ting skal "fornyes"wizard skrev:
gismo
Enig musicus men ikke noe problem jeg bare "byr nok" på RoDa sin ;D ;Dmusicus skrev:Synd de har gått over til kun knappe kontroller :-\ ...gismo skrev:En absolutt kandidat når ting skal "fornyes"wizard skrev:
gismo
mvh
Skal du selge RoDa 8)RoDa skrev:Lurer på hvor mye SAM V2 har steget i pris nå, siden den har blitt en klassiker.....?
R
Ok så du vanker her inne du også ;DRoDa skrev:Hehe, var inne i den samtidig som deg....
Tenker litt på å sende min SAM til Tyskland for service og eventuell snikoppgradering hvis det er noen av G2-endringene som kan adopteres til min.
Men jeg husker jo ikke serienummeret og skulle inn her for å se om det var synlig på noen av bildene...
Men nei, må nok vente til jeg kommer hjem.
Mvh
Rolf
Det er nok ikke reint lite Rolf ;DRoDa skrev:Lurer på hvor mye SAM V2 har steget i pris nå, siden den har blitt en klassiker.....?
R
Så sant som det er sagt, gismo...gismo skrev:....disse Audionet produkter blir gjerne lenge hos sine eiere
gismo
Kloke ord fra en trogen Audionet eier SaltyDogSaltyDog skrev:Så sant som det er sagt, gismo...gismo skrev:....disse Audionet produkter blir gjerne lenge hos sine eiere
gismo
Jeg har sagt dette før, og gjentar gjerne: Audionet SAM V2 er en perle av en forsterker.
Pent rack, og veldig pen utstyrspark .gismo skrev:Når dette er en "vennetråd" får man vel stå frem som en 100% venn da
I mitt Solid Tech racket er det bare Audionet nå ;D
gismo
Takk for det, hyggelig spurvspurv skrev:Pent rack, og veldig pen utstyrspark .gismo skrev:Når dette er en "vennetråd" får man vel stå frem som en 100% venn da
gismo
Stilrent og flott utstyrgismo skrev:Når dette er en "vennetråd" får man vel stå frem som en 100% venn da
gismo
Takk til mannen som har Tempo 25, meget intr HT syns jegsandecker skrev:Stilrent og flott utstyrgismo skrev:Når dette er en "vennetråd" får man vel stå frem som en 100% venn da
gismo
8)gismo skrev:Takk til mannen som har Tempo 25, meget intr HT syns jegsandecker skrev:Stilrent og flott utstyrgismo skrev:Når dette er en "vennetråd" får man vel stå frem som en 100% venn da
gismo
gismo
Gjennomført stilig, gismo! ;Dgismo skrev:Når dette er en "vennetråd" får man vel stå frem som en 100% venn da
gismo
Hifi Guiden, HamarPetterone skrev:Hvem er det som forhandler Audionet ?
Pilar AudioRoDa skrev:Hifi Guiden, HamarPetterone skrev:Hvem er det som forhandler Audionet ?
Audioaktøren, Horten
Importør Pilar v/Eric Finnsaas
(Klarer ikke å finne firmaet på brreg, men andre har kanskje kontaktinfo?)
R
God morgen kjære venn, du må hilse tilbake ;DRoDa skrev:God morgen alle Audionets venner, skal hilse fra SAM.
Fikk en mail fra Audionet med invitasjon til München.
Blir nok for langt å reise på kort varsel, men nyhetene de presenterer er spennende nok!
http://www.audionet.de/main/news/veranstaltungen/page.html?L=en
Den der DNA virker vanvittig spennende, det ser ut som Audionet har tenkt både en og to ganger før de laget denne boksen?
Prisen gjør den sikkert någet uoppnåelig for denne karen, men jeg gleder meg til å lese hva folk synes om denne etterhvert.
Mvh
Rolf
Meget spennende, her var godt fylt opp, i dobbel forstandwizard skrev:Innsiden av DNA