spurv
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 21.09.2004
- Antall liker
- 1
Hva er en grei brukt pris på en Pre1G2 nå ?! svar .
En ströken ville jeg kunne jeg kunne gitt ett sted mellom 9-11K for, sånn ut av lufta.spurv skrev:Hva er en grei brukt pris på en Pre1G2 nå ?! svar .
Haha.. NEI!Man skrev:M.a.o har pks gitt opp det helaktive anlegget?
Audioaktøren er vel eneste sted i Norge nå.achri-d skrev:Hvem distribuerer Audionet i Norge? Jeg er primært interessert i Art G2 og V2, og søker en sammenligning mellom dem. Finnes det f eks usb inngang på den eldre V2 modellen? Hvor finnes beskrivelsen av de digitale filtre V2 er utstyrt med? Osv. Mvh.
V2 er utgått og bygde videre på ART, mens G2 er ny generasjon og totalt ombygd, basert på cd delen i storebroren VIP G2 (G=Generation/V=Version).achri-d skrev:Hvem distribuerer Audionet i Norge? Jeg er primært interessert i Art G2 og V2, og søker en sammenligning mellom dem. Finnes det f eks usb inngang på den eldre V2 modellen? Hvor finnes beskrivelsen av de digitale filtre V2 er utstyrt med? Osv. Mvh.
Meget spennende spiller, selv endte jeg ihelgen opp med Accuphase cdp/int og ikke Moon som tidligere antydet, grattis med en super spiller Buster ...buster skrev:Ikke mye action på denne tråden for tiden... Men jeg så at Roy Solstad hadde anmeldt ART G2 i siste utgave av Hjemmekino. Jaggu ikke lite den er god for.. Jeg har bestilt en maskin for utprøving i mitt oppsett. Blir vel ikke veldig overrasket om den blir værende hos meg..
Bjørn
VIP G2 mener du? V2 finns ikke, jeg har ikke erfaring med G2, men jeg har hatt VIP i ett par år og var meget fornöyd, den ble mest brukt som ren cd spiller tross sine andre muligheter. Fikk mulighet å teste den hjemme på annen Audionet elektronikk mot AudioAero Capitole MkII og fortrakk VIPén, ganske så like disse vil jeg minnes, men VIPèn hadde ett litt bedre "sting" og noe mer attack, litt mer spennende helt enkelt. G2 har jeg bare hört sporadisk og kan vel sånn i all enkehet bare si at den har mer av alt det VIPèn hadde, en meget meget god spiller. Tror Buster her har hatt den en stund.RBN skrev:Hei
Har noen her erfaring med Audionet VIP V2 og kan fortelle litt om det?
Setter pris på om noen tar seg tid.
Mvh
RBN
Takk for nyttig innspill musicus.musicus skrev:VIP G2 mener du? V2 finns ikke, jeg har ikke erfaring med G2, men jeg har hatt VIP i ett par år og var meget fornöyd, den ble mest brukt som ren cd spiller tross sine andre muligheter. Fikk mulighet å teste den hjemme på annen Audionet elektronikk mot AudioAero Capitole MkII og fortrakk VIPén, ganske så like disse vil jeg minnes, men VIPèn hadde ett litt bedre "sting" og noe mer attack, litt mer spennende helt enkelt. G2 har jeg bare hört sporadisk og kan vel sånn i all enkehet bare si at den har mer av alt det VIPèn hadde, en meget meget god spiller. Tror Buster her har hatt den en stund.RBN skrev:Hei
Mvh
RBN
mvh
Hyggelig at erfaringer kan komme til nytte , skulle du har bruk for bare en ren cd spiller er den nye ART G2 en meget god maskin, den har cd delen fra VIP G2 og skulle dekke de fleste behov om ikke man er ute etter fler formater.RBN skrev:Takk for nyttig innspill musicus.musicus skrev:VIP G2 mener du? V2 finns ikke, jeg har ikke erfaring med G2, men jeg har hatt VIP i ett par år og var meget fornöyd, den ble mest brukt som ren cd spiller tross sine andre muligheter. Fikk mulighet å teste den hjemme på annen Audionet elektronikk mot AudioAero Capitole MkII og fortrakk VIPén, ganske så like disse vil jeg minnes, men VIPèn hadde ett litt bedre "sting" og noe mer attack, litt mer spennende helt enkelt. G2 har jeg bare hört sporadisk og kan vel sånn i all enkehet bare si at den har mer av alt det VIPèn hadde, en meget meget god spiller. Tror Buster her har hatt den en stund.RBN skrev:Hei
Mvh
RBN
mvh
Da har jeg tatt noen telefoner og det er G2 det er snakk om. Det ble i går sagt V2, men det var en missforståelse.
Jeg har også hatt Audio Aero Capitole Mk2 på besøk over en helg. Det jeg savnet var nettopp det du nevner med attack og sting. Jeg syntes den spilte veldig pent, men savnet litt dynamikk og sjel. Ble litt tam for meg.
Det du skriver virker oppløftende. Skal bli artig å prøve....
Litt usikker på det, jeg har byttet til en Accuphase DP-500 fortiden så jeg er litt på siden av Audionet nyere spillere...RBN skrev:Skal skrive noen ord om dette, ev i min egen tråd.
Skal selvsagt la den stå på under testingen. Har opplevd mye rart med kald elektronikk. Vet du om det er samme drivverk i ART og VIP? Hørte at disse skulle være forrskjellige og gjøre at VIP kanskje hadde et fortrinn.
Takk for det gutterbuster skrev:Gratulerer gismo med ny effekt trinn . Spretta ny AMP1 V2 ser det ut som. Jeg har en slik og den gir meg mye glede ;D. Du må regne minst en mnd innspillingstid før det løsner helt. Jeg har og Audionet ART G2 cd-spiller. Sammen er dette veldig bra....
Mvh
Bjørn
Nydelige produkter, ser ut som samme line up jeg hadde tidligere, foruten AMP I ...gismo skrev:En flott samling tilsalg i Sverige nå
Og med den kronekursen....sikkle..sikkle 8)
Grattis! matchen de imellom er nok ikke noe å "bekymre" seg for, det blir nok meget bra, om du supplerer Pre I G2 med en EPS også ved anledning, har du oppgradert ennu ett par snepp, som RoDa er jeg også spent hvordan du opplever Audionet lydengismo skrev:Hei igjen folkens
Da har min AMP1 fått imponere meg noe uker i mitt oppsett.
Det har resultert i at "draget" mot flere seriøse komponenter fra Audionet ble for stort og da er en PRE1 G2 på vei inn i oppsettet
Så på nytt er det store forventninger her i huset.
Håper med dette en flott match med disse to på plass i lyttehulen.
gismo
Jepp det er vi og flott er det....når vi tross alt er fornøydRoDa skrev:Lekkert, lekkert!
Ikke så mange Audionetianere her inne, men vi er da temmelig trofaste i alle fall 8)
R
Jeg er i hvertfall fornøyd med min SAM V2... ;Dgismo skrev:Jepp det er vi og flott er det....når vi tross alt er fornøydRoDa skrev:Lekkert, lekkert!
Ikke så mange Audionetianere her inne, men vi er da temmelig trofaste i alle fall 8)
R
Dag