Ligger et sett til salgs her på HFS nå Gismo.gismo skrev:Bare sånn at dere ikke glemmer hva som gjelder på AMP siden i mitt drømme
oppsett ;D ;D
gismo
Det er heldigvis i sort finish Power`n, så da slapp jeg tankeslitet ;DPowerpoint skrev:Ligger et sett til salgs her på HFS nå Gismo.gismo skrev:Bare sånn at dere ikke glemmer hva som gjelder på AMP siden i mitt drømme
oppsett ;D ;D
gismo
Løp og kjøp 8)
Ingen kyllinfakter nå
Åååååå du mener isenkramet i hylle 1 og 3.gismo skrev:Edit: Hylle en og tre i mitt rack er forresten rømt til "odden" 8)
Jeg var redd for at "rømningen" kom til å bli permanent ser du, så far får vel klare seg med minnene av denne utrolige duoPowerpoint skrev:Åååååå du mener isenkramet i hylle 1 og 3.gismo skrev:Edit: Hylle en og tre i mitt rack er forresten rømt til "odden" 8)
Det ser ikke ut for at de vil hjem til far i de dype skoger ved Glomma igjen heller 8)
Hun maser mye om feil fase frøken ART G2, men hun holder klokelig munn når jeg truer henne med standard nettkabel, samt Clas Ohlson hyssing signalkabler som arbeidsbetingelse. Da er det plutselig helt greit med LMC FAT med Furutech Rhodium, og Black Magic R IC mk.II SE XLR signalkabler.
Det speller jæskla flott, oppløst, dynamisk, lettflytende, tett og nært her nå med ART G2 og EPS i tospann sammen med de øvrige dubbedittene.
NEIDA, frøkna og strømkællen har`e overhode ikke vondt her.gismo skrev:Jeg var redd for at "rømningen" kom til å bli permanent ser du, så far får vel klare seg med minnene av denne utrolige duoPowerpoint skrev:Åååååå du mener isenkramet i hylle 1 og 3.gismo skrev:Edit: Hylle en og tre i mitt rack er forresten rømt til "odden" 8)
Det ser ikke ut for at de vil hjem til far i de dype skoger ved Glomma igjen heller 8)
Hun maser mye om feil fase frøken ART G2, men hun holder klokelig munn når jeg truer henne med standard nettkabel, samt Clas Ohlson hyssing signalkabler som arbeidsbetingelse. Da er det plutselig helt greit med LMC FAT med Furutech Rhodium, og Black Magic R IC mk.II SE XLR signalkabler.
Det speller jæskla flott, oppløst, dynamisk, lettflytende, tett og nært her nå med ART G2 og EPS i tospann sammen med de øvrige dubbedittene.
Med så mange flotte tilkoblinger som frk ART får der hun er så kommer hun nok aldig hjem nei :'(
Og tror du ikke EPS guttungen stakk etter du a....hmmm hadde de det så jævli her hos`n far da ??? ;D ;D
Men de har det godt nå og tilfredstiller ny husfar og så da går livet videre 8)
gismo
Den rakkar`n hadde jeg aldrig tatt i hus og langt mindre latt han menge seg med frøkna ;DPowerpoint skrev:NEIDA, frøkna og strømkællen har`e overhode ikke vondt her.gismo skrev:Jeg var redd for at "rømningen" kom til å bli permanent ser du, så far får vel klare seg med minnene av denne utrolige duoPowerpoint skrev:Åååååå du mener isenkramet i hylle 1 og 3.gismo skrev:Edit: Hylle en og tre i mitt rack er forresten rømt til "odden" 8)
Med så mange flotte tilkoblinger som frk ART får der hun er så kommer hun nok aldig hjem nei :'(
Og tror du ikke EPS guttungen stakk etter du a....hmmm hadde de det så jævli her hos`n far da ??? ;D ;D
gismo
Nå har jeg diskutert litt med Teli på sentralen her, og da er snart en ordentlig giftig sak på vei hitover - Shunyata Taipan Helix Alpha intet mindre.
Forøvrig er den australske Taipanen en av verdens aller giftigste slanger.
Koselig tass, sort som synden, ravgule øyne, inntil 3m lang og et aller helvetes temparament ettersigende.
Bare glem å ta den i hallen, den er smidig som f...., og kan vist bite fra seg 5x på 2 sekunder. Den byr da på en herlig 5 trinns cocktail med bl.a.
nevrotoksiner, litt blodfortynnende etc. mao. man har ikke lenge igjen.
Vooooops...der sporet jeg vist av.
Frøken Audionet ART G2 skal få kose seg litt med slangen (ikke noe koffert tenking nå ) 8)
Legger til flott lyd åsså je tore_v1 ;Dtore_v1 skrev:Det bør holde lenge det. Flott design på Audionet!
Næhei så, kan du bare glemme 8) hu blir.gismo skrev:Den rakkar`n hadde jeg aldrig tatt i hus og langt mindre latt han menge seg med frøkna ;DPowerpoint skrev:NEIDA, frøkna og strømkællen har`e overhode ikke vondt her.gismo skrev:Jeg var redd for at "rømningen" kom til å bli permanent ser du, så far får vel klare seg med minnene av denne utrolige duoPowerpoint skrev:Åååååå du mener isenkramet i hylle 1 og 3.gismo skrev:Edit: Hylle en og tre i mitt rack er forresten rømt til "odden" 8)
gismo
Nå har jeg diskutert litt med Teli på sentralen her, og da er snart en ordentlig giftig sak på vei hitover - Shunyata Taipan Helix Alpha intet mindre.
Koselig tass, sort som synden, ravgule øyne, inntil 3m lang og et aller helvetes temparament ettersigende.
Bare glem å ta den i hallen, den er smidig som f...., og kan vist bite fra seg 5x på 2 sekunder. Den byr da på en herlig 5 trinns cocktail med bl.a.
Frøken Audionet ART G2 skal få kose seg litt med slangen (ikke noe koffert tenking nå ) 8)
Trur jeg henter ho hemmat med det samme je Power`n 8)
gismo
Klart du beholder henne ho er jo din nå vettu ;DPowerpoint skrev:Næhei så, kan du bare glemme 8) hu blir.gismo skrev:Den rakkar`n hadde jeg aldrig tatt i hus og langt mindre latt han menge seg med frøkna ;DPowerpoint skrev:NEIDA, frøkna og strømkællen har`e overhode ikke vondt her.gismo skrev:Jeg var redd for at "rømningen" kom til å bli permanent ser du, så far får vel klare seg med minnene av denne utrolige duoPowerpoint skrev:Åååååå du mener isenkramet i hylle 1 og 3.gismo skrev:Edit: Hylle en og tre i mitt rack er forresten rømt til "odden" 8)
gismo
Trur jeg henter ho hemmat med det samme je Power`n 8)
gismo
Fine damer må da få hygge seg med ordentlig kabel mellom "inntaket og veggen?"
....ellers blir`øm grinete vet du
Da har jeg taket på`a vet du, siden slangen både er tykk og giftig.
hva måtte du betale for herlighete?Hornet skrev:Kvaliteten på disse Audionet produktene er imponerende.
Det er jo kun en av de mange sterke sidene hos Audionet ;DHornet skrev:Kvaliteten på disse Audionet produktene er imponerende.
Helt klart gismo kjempe gode kvalitetsprodukter i alle ledd.gismo skrev:Det er jo kun en av de mange sterke sidene hos Audionet ;DHornet skrev:Kvaliteten på disse Audionet produktene er imponerende.
Spennende, blir artig å høre hva denne "dåsa" kunne bidra med 8)
gismo
Takk det samme Power`n.Powerpoint skrev:Frøken Auduionet ART G2 g herr EPS på odden ønsker andre Germanofile utstyrfreaker god Påske fra odden.
For egen del har jeg fri hele Påsken, og skal ikke lage spesielt mye ost av noe slag.
Men heller innta rikelig med ost og rødvin av forskjellig valør og opprinnelsesland.
På agtid blir det å gå litt banans med mitt nyervervede Nikon D300s speilreflekskamera ;D
Eksempelvis er det 10 års jubileum for KWs Påskeblot for OAS førstkommende onsdag.
Det er en svært hyggelig tradisjon, og jeg har vel bare mistet et av arrangementene.
Kommer neppe til å rekke å kjede meg denne Påsken heller 8)
Ha en avbalansert Påske
Ja ja, at man skulle vente sååå lenge trodde jeg ikke (da du tross alt kjenner det meste fra disse gutta fra før ) så må jeg si du holdt deg "i skapet" over lengre tid enn jeg trodde du kunne klare ;D ;Dmusicus skrev:Nå, RoDa og gismo, kan dere flire i skjegget dere ikke har, jeg har blitt aktiv Audionet venn igjen, byttet til meg en slik idag, denne har mm/mc kortet, er i sort og kun demobrukt og i mint condition, skal jo snart flytte og reduserer samt forenkler anlegget enda mer i den forbindelse ;D ;D
So i´m back, til tross for noen andre aktuelle kandidater den siste tiden, kom man på bedre tanker, jeg husker jeg sa til meg selv for noen år siden at denne (SAM V2) kunne jeg levd med om jeg skulle ha ett enkelt (men bra selvsagt) stereo anlegg og nu er man der ;D
mvh
Hehe, jo måtte kanskje bli slik til slutt, med den Audionet historien min, men jeg prøvde med annet alvorlig talt så er behovet presis slik at det passer for SAM, har jo lyttet til både Bryston og Moon i samme integrerte klasse men velger SAM, ikke for at de andre på noen måte er dårlige, tvert om, men SAM er litt "bedre" i mine ører, imo 8)gismo skrev:Ja ja, at man skulle vente sååå lenge trodde jeg ikke (da du tross alt kjenner det meste fra disse gutta fra før ) så må jeg si du holdt deg "i skapet" over lengre tid enn jeg trodde du kunne klare ;D ;Dmusicus skrev:Nå, RoDa og gismo, kan dere flire i skjegget dere ikke har, jeg har blitt aktiv Audionet venn igjen, byttet til meg en slik idag, denne har mm/mc kortet, er i sort og kun demobrukt og i mint condition, skal jo snart flytte og reduserer samt forenkler anlegget enda mer i den forbindelse ;D ;D
So i´m back, til tross for noen andre aktuelle kandidater den siste tiden, kom man på bedre tanker, jeg husker jeg sa til meg selv for noen år siden at denne (SAM V2) kunne jeg levd med om jeg skulle ha ett enkelt (men bra selvsagt) stereo anlegg og nu er man der ;D
mvh
Velkommen tilbake og gratulerer med inntreden i menigheten igjen musicus!!
Påsken er en forunderlig tid 8)
gismo
Edit: Tror RoDa også gliser i det usynelige skjegget, selv om han har forlatt oss for en periode
Ja det bildet inneholder MYE Audionet på et stedmusicus skrev:Hehe, jo måtte kanskje bli slik til slutt, med den Audionet historien min, men jeg prøvde med annet alvorlig talt så er behovet presis slik at det passer for SAM, har jo lyttet til både Bryston og Moon i samme integrerte klasse men velger SAM, ikke for at de andre på noen måte er dårlige, tvert om, men SAM er litt "bedre" i mine ører, imo 8)gismo skrev:Ja ja, at man skulle vente sååå lenge trodde jeg ikke (da du tross alt kjenner det meste fra disse gutta fra før ) så må jeg si du holdt deg "i skapet" over lengre tid enn jeg trodde du kunne klare ;D ;Dmusicus skrev:Nå, RoDa og gismo, kan dere flire i skjegget dere ikke har, jeg har blitt aktiv Audionet venn igjen, byttet til meg en slik idag, denne har mm/mc kortet, er i sort og kun demobrukt og i mint condition, skal jo snart flytte og reduserer samt forenkler anlegget enda mer i den forbindelse ;D ;D
mvh
Velkommen tilbake og gratulerer med inntreden i menigheten igjen musicus!!
Påsken er en forunderlig tid 8)
gismo
Edit: Tror RoDa også gliser i det usynelige skjegget, selv om han har forlatt oss for en periode
Joda, smsét litt med RoDa igår, så han er også informert, skal jobbe en periode først så henter jeg den neste gang jeg er hjemme ingen hast her siden cdp?en allerede er solgt
mvh
Vi er noen trofaste Audioet-hjerter her inne Salty!!SaltyDog skrev:Artig å se at musicus har vendt tilbake til Audionet igjen... ;D
Audionet er et merke som setter varige spor, og jeg kommer nok aldri(!) til å selge min kjære SAM V2.
Den står som et vellydende smykke i stua mi. Jeg gjentar for tredje gang: "Audionet SAM V2 er en perle av en forsterker".
Som dere sikkert har lagt merke til, så har jeg havnet på MI-kjøret.
Men Malmins klasse A forsterkere er henvist til gutterommet; kona vil ikke se de store, stygge(!) boksene i stua.
Audionet vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt.
Mvh Salty
Når du først er inne på å forenkle musicus, så har jeg siden Audionet DNA kom i 2011 tenkt på den nesten hver eneste dag ;Dmusicus skrev:Nå, RoDa og gismo, kan dere flire i skjegget dere ikke har, jeg har blitt aktiv Audionet venn igjen, byttet til meg en slik idag, denne har mm/mc kortet, er i sort og kun demobrukt og i mint condition, skal jo snart flytte og reduserer samt forenkler anlegget enda mer i den forbindelse ;D ;D
mvh
Den virker som du sier som ett riktig kinder egg, vel gjennomtenkt og sammensatt, typisk Audionet, men, for undertegnede blir den jo litt feil, jeg driver ikke med slik filing jeg vettu men ser jo helt klart fordelen med den for de som er der.gismo skrev:Når du først er inne på å forenkle musicus, så har jeg siden Audionet DNA kom i 2011 tenkt på den nesten hver eneste dag ;Dmusicus skrev:Nå, RoDa og gismo, kan dere flire i skjegget dere ikke har, jeg har blitt aktiv Audionet venn igjen, byttet til meg en slik idag, denne har mm/mc kortet, er i sort og kun demobrukt og i mint condition, skal jo snart flytte og reduserer samt forenkler anlegget enda mer i den forbindelse ;D ;D
mvh
Om man vil ha en boks av meget høy kvalitet og som nærmest er et kinderegg, så er denne mitt absolutt største ønske. Her er alt jeg trenger i ønsket kvalitet, lydsignatur og krefter
Integrert amp, dac (meget høy kvalitet), plenty av inn/ut (f.eks sub out, god headamp) osv.
2x700VA trafo, 2x160W/8 - 2x250W/4, 25kg, byggkvalitet og finish som vi vet Audionet kan ;D
Den ville jo ha redusert anlegget hjemme til SB Touch, DNA, AP Sitara og 2x REL og nesten ikke kabler 8)
http://www.audionet.de/main/elektronik/netzwerksysteme/dna/daten/page.html?L=en
Men den ble litt dyr for meg da den kom som ny (rett under 80K her hjemme), men kan jo håpe at den dukker opp en vakkerdag som pent brukt eller demo
gismo