Hornet
Hi-Fi entusiast
JEG VIL HA DNC ! Spørsmålet er hva blir prisen?
Du får en PMJEG VIL HA DNC ! Spørsmålet er hva blir prisen?
Ikke sant Hornet, da kan du vinke goodby tilJEG VIL HA DNC ! Spørsmålet er hva blir prisen?
Ja ikke sant, bilder må jo tråden haHehe. Et heftig skue.
Geir Arne
Hmmmmmmmmm...et eller annet skumles det om ute i skogen ved Kirkenær.Ja ikke sant, bilder må jo tråden ha
gismo
Helt rolig nå Power`n, det blir nok ikke sølvplater igjen...Hmmmmmmmmm...et eller annet skumles det om ute i skogen ved Kirkenær.
Skal herren gå tilbake ett skritt, og anskaffe seg en CD-spinner igjen?
Akkurat, var det slik det hang sammen Gismo.Helt rolig nå Power`n, det blir nok ikke sølvplater igjen...
Har jeg tatt valget, har jeg tatt valget (sær som jeg er )
Men de er utrolig flotte, ekstremt vel bygget og lyd i toppklassen disse spillerne, så noen bilder fra et tidligere kjøkkenmøte hjemme hos meg tåler vi vel....
gismo
SAM testet mot noen andre gode forsterkere. Vis vedlegget 142299 Vis vedlegget 142300 Vis vedlegget 142301 Vis vedlegget 142302 men dette er vel bare som forventet
Spendor på vei ut Hornet?SAM testet mot noen andre gode forsterkere. Vis vedlegget 142299 Vis vedlegget 142300 Vis vedlegget 142301 Vis vedlegget 142302 men dette er vel bare som forventet
Bare å komme å hente den det vettu Hornet....Amp 3 passet egentlig veldig bra til JBL Array, men den ble litt svak når man drar på endel spesielt merkes dette i bassområdet. Noen som har en AMP I V2 tilsalgs? Tror den hadde passet helt perfekt. Regner ikke med at disse er så ofte på brukten.
Eller hva gismo er du klar til å selge din snart. Regner med at du driver å sparer til DNA
Tror det er rolige tider på bruktmarkedet nå ja, helt klartNei det er ikke enkelt å spare i disse tider, det går mere penger ut enn inn akkurat nå. Ble faktisk litt overrasket over hvor lite skarpe disse horna egentlig var, har jo lest litt av hvert om dem. Så en Audionet med noe mere power hadde vært akkurat det jeg er ute etter. Jeg har lagt ut Amp 3 til salgs, men ingen henvendelser ennå, mulig ferie tiden er en litt dårlig tid å prøve å selge noe.
Leif
Takker og bukker, trodde aldrig jeg skulle få se "frøkna" igjen...Vis vedlegget 144551
Til ære for Gismo blir mitt første bilde på HFS av frøken Audionet ART G2 som hygger seg på BASE, og spinner med EC Spider
Vist er hun flott Gismo.Takker og bukker, trodde aldrig jeg skulle få se "frøkna" igjen...Til ære for Gismo blir mitt første bilde på HFS av frøken Audionet ART G2 som hygger seg på BASE, og spinner med EC Spider
Er hun ikke nydelig Power`n (og til dere andre også...)
gismo
Trodde tyskerne bare var på 300 W. Da ville jeg klart prøvet dem. Står i stil m. "bladene". Utmerket oppsett du har.Med 700 watt i hver? Mener du det er for lite? Du tenker en kilowatt eller tre McIntosh du vel?
Ta det helt med ro G-nøkkel, oct må lese spes før han sier noe herMed 700 watt i hver? Mener du det er for lite? Du tenker en kilowatt eller tre McIntosh du vel?
Slapp unna "hjemmet" , men da har jo jeg bare ht kablene fra PAD...Vist er hun flott Gismo.Takker og bukker, trodde aldrig jeg skulle få se "frøkna" igjen...Til ære for Gismo blir mitt første bilde på HFS av frøken Audionet ART G2 som hygger seg på BASE, og spinner med EC Spider
Er hun ikke nydelig Power`n (og til dere andre også...)
gismo
Til uka får hun "ny" strømkabel - Shunyata Phyton Helix, tipper det vil knitre litt i nettingstrømpa da
Da flytter Shunyata Taipan Helix ned til herr EPS.
Skal bli moro å høre hva som da skjer.
Jeg liker godt filosofien til Shunyata, men skulle gjerne hatt hele hopprennet av gromeste sort fra Purist Audio.
Men da blir jeg vel satt inn på hjem
Hallo G-nøkkelJeg er jo nybegynneren her på sentralen! Derfor: Hva står 2kVA for og hva betyr dette i praksis?
Ja du har oppfattet dette korrekt, eller hva mener du oct? Du vet jo hva en kraftig strømforsyning gjør med elementkontrollen på ht, spesiellt basseneÅleit gutta! Jeg har fått med meg at de fleste forsterkere har en strømforsyning
Men når jeg leser det du klipper inn ovenfor - Gismo, blir det for meg litt som å lese partikkelfysikk eller avis fra Kina.
Max-ene har en kraftig strømforsyning... Det er sånn cirka dette det betyr?
Blir det mer teknisk her nu, tror jeg vi må rope på Asbjørn. I all vennskapelighet.Ja du har oppfattet dette korrekt, eller hva mener du oct? Du vet jo hva en kraftig strømforsyning gjør med elementkontrollen på ht, spesiellt basseneÅleit gutta! Jeg har fått med meg at de fleste forsterkere har en strømforsyning
Men når jeg leser det du klipper inn ovenfor - Gismo, blir det for meg litt som å lese partikkelfysikk eller avis fra Kina.
Max-ene har en kraftig strømforsyning... Det er sånn cirka dette det betyr?
Og da du har 4 stk av disse i hver Blade, så vil jeg tro at disse x-antall VA vil gjøre kontrollen på disse 8 bassene veldig godt
Men det er jo mange som kan skilte med masse VA (ikke sant oct?), så jeg skal ikke skryte uhemmet av MAX, selv om jeg sitter her i feriemodus med en cognac
gismo