ganilsen
Bransjeaktør
Kan anbefale High-end centeren. Har hatt denne en uke nå. Spiller veldig bra og naturlig selv om den ikke er innspillt. Mater min med strøm fra elektrocompaniet for øyeblikket. Slett ingen dum match. Den virker også vesentlig enklere å drive enn Scorpio II.Ove W skrev:Jeg er veldig fornøyd med mine scorpio I. Kjøper meg senter og bak høyttalere etter vært ogsådigiman skrev:Det vet jeg dessverre lite om. Sikker andre som kan svare her?Ove W skrev:Grattis ;D er det stor forskjell på scorpio 1 og 2?digiman skrev:Mine nye Scorpio 2 kom i dag. De kom samtidig med min nye Rega P9, så har blitt mye på engang i dag.
Selv etter noen få timer på nye høyttalere er jeg storfornøyd, spiller en del kraftigere og langt dypere i mitt rom en tidligere høyttalere. Litt vanskelig å plassere alt så tidlig, særlig med ny vinylsnurrer på lasset også.
Blir litt dobbel posting her mellom Rega og Tungvekt tråden og APs venner, men men, det overlever vi ;D
Her er herlighetene med den nye P9 og IOS RIAA.
Mvh O
Jeg gikk opp i serien fra Yara Superior til Scorpio 2. Et ganske betydelig løft i alle retninger vil jeg si
O
OBS!!: High-end centeren er bassrefleks med 2 stk porter bak. IKKE trykk-kammer som OHC skriver på hjemmesiden sin.
Geir Arne.