Audiophysics venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.747
    Antall liker
    17.476
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Ove W skrev:
    PetterH skrev:
    Hei,

    jeg byttet Scorpio med VirgoIII i helgen ;D

    For meg i mitt rom var dette en klar forbedring !
    En klarere og mer tilstedeværende mellomtone og en
    mer oppløst diskant. Den strammere bassen i VirgoIII passet stuen min
    perfekt og jeg hører f.eks kontrabasstrenger mer presist enn tidligere.

    Bra du også er fornøyd Ove :)


    mvh PetterH
    Hei Petter.
    Jeg er superfornøyd ;D spiller mest pop/Rock og da er scorpio helt i sitt ess høres det ut som.

    O
    Gratulerer til dere begge :) AP ut, AP inn. Høres ut som en usedvanilig god byttehandel!
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.466
    Torget vurderinger
    13
    Husk at det kan være veldig stor forskjell på lyden alt etter som hvordan HT står i rommet, lønner seg ofte og leke litt med plassering før det sitter.


    Uansett grattis med Virgo HT, jeg har vært den heldige eier av slike i over 2 år og var storfornøyd med de.
     

    PetterH

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2008
    Innlegg
    162
    Antall liker
    46
    Sted
    Høvik
    Torget vurderinger
    19
    johnnygrandis skrev:
    Husk at det kan være veldig stor forskjell på lyden alt etter som hvordan HT står i rommet, lønner seg ofte og leke litt med plassering før det sitter.


    Uansett grattis med Virgo HT, jeg har vært den heldige eier av slike i over 2 år og var storfornøyd med de.
    Hei,

    helt enig Johnnygrandis, plassering er halve jobben!

    Har mine Virgo III stående på langveggen i stuen på 45kvm.
    3,5m mellom dem og knappe tre meter til lytteposisjon.
    Baffelen er 1m fra bakvegg og det er ca 90cm til nærmeste sidevegg.

    Jeg har hatt en rekke Audio Physic modeller og en plassering
    på langvegg har jeg erfart er det beste for AP :)
    Andre høyttalere jeg har hatt på besøk har
    ikke nødvendigvis fungert med så bredbent plassering...

    mvh
    Petter H
     
    M

    mr_zeropage

    Gjest
    Nokon her som har høyrt ein del på Cardeas ?

    Oppfordringar til OHC:
    * La folk få ta ein lytt på high-end rommet utan at det må "bestillast time" osv.
    * Spel gjestene sin medbrakte musikk på Puls-messene. Det gir oss mykje meir enn å spela den same "OHC-musikken" kvar gong Puls vert arrangert. Bra tiltak med Puls-messene, forresten.
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Meget spennede nyheter - Bernd Theiss - den opprinnelige sjefsutvikleren i Audio Physic før Joachim Gerhard ansatte Manfred Diestertisch er sannsynligvis tilbake i bransjen etter et opphold i diverse audio og "duppe dings" magasiner som teknisk redaktør. Bernd Theiss er mannen bak de fleste av de mest suksessrike høytalerne i APs historie. Vi snakker da om AP Caldera, AP Medea II, AP Cerubin, AP Rhea, AP Luna. De fleste av disse konstruksjonene blir ofte tilskrevet Joacim Gerhard, men realiteten er at Joachim var mye syk på den tiden disse høytalerne ble produsert og at han nok hadde mange av de initielle ideene og foretok noe kvalitetskontroll på produktutviklingen, men at det for det meste var Bernd Theiss som stod bak.

    Theiss er dog ikke tilbake i Audio Physic, men i høytalerutviklingsgruppen hos Finite Elemente hvor han jobber sammen med FE grunnleggeren og også tidligere AP ansatt Luis Fernandes.

    Mvh
    Roysen
     

    Martin OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.04.2009
    Innlegg
    175
    Antall liker
    0
    mr_zeropage skrev:
    Nokon her som har høyrt ein del på Cardeas ?

    Oppfordringar til OHC:
    * La folk få ta ein lytt på high-end rommet utan at det må "bestillast time" osv.
    * Spel gjestene sin medbrakte musikk på Puls-messene. Det gir oss mykje meir enn å spela den same "OHC-musikken" kvar gong Puls vert arrangert. Bra tiltak med Puls-messene, forresten.
    Det kommer Puls 2010. Større enn noen gang!

    Det har ikke vært slik at en må bestille time så lenge jeg har vært hos OHC i allefall.. Det er jo smart så vi kan ordne logistikken og timeplanen. Men vi har mye drop-in. Jeg oppfordrer ofte til medbrakt og du må gjerne bruke hvor lang tid du vil. Lytte i fred og ro og gjerne alene. Alle hos oss liker å demonstrere med forskjellig musikk etter egen preferanse.

    Det vil snart bli mulighet for å oppleve Virgo 25 og Tempo 25. Følg med!

    *Vi har ikke Cardeas i demo p.d.d

    *Ikke Avanti 5 mk3 heller. Disse ble solgt forrige uke.
     
    M

    mr_zeropage

    Gjest
    Skal prøva å få med meg den messa i år.
    Det har aldri vore slik nokon gong eg har vore der (på high-end romet på Puls-messa) at dei besøkande har vorte spurte om ein skulle spela "deira" musikk..

    Kva høgttalarar kan ein venta å få høyra på high-end romet på Puls i 2010 ? Kva vert datoen (cirka) for den messa i år ?
     

    Dynamic

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    130
    Antall liker
    6
    Ove W skrev:
    PetterH skrev:
    Hei,

    jeg byttet Scorpio med VirgoIII i helgen ;D

    For meg i mitt rom var dette en klar forbedring !
    En klarere og mer tilstedeværende mellomtone og en
    mer oppløst diskant. Den strammere bassen i VirgoIII passet stuen min
    perfekt og jeg hører f.eks kontrabasstrenger mer presist enn tidligere.

    Bra du også er fornøyd Ove :)


    mvh PetterH
    Hei Petter.
    Jeg er superfornøyd ;D spiller mest pop/Rock og da er scorpio helt i sitt ess høres det ut som.

    O
    helt enig, mine Scorpio II har en slam i bassen som jeg har lett en stund etter! tight, men slam - priceless.. :D
     

    Evo III

    Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.568
    Antall liker
    54.498
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Dynamic skrev:
    Ove W skrev:
    PetterH skrev:
    Hei,

    jeg byttet Scorpio med VirgoIII i helgen ;D

    For meg i mitt rom var dette en klar forbedring !
    En klarere og mer tilstedeværende mellomtone og en
    mer oppløst diskant. Den strammere bassen i VirgoIII passet stuen min
    perfekt og jeg hører f.eks kontrabasstrenger mer presist enn tidligere.

    Bra du også er fornøyd Ove :)


    mvh PetterH
    Hei Petter.
    Jeg er superfornøyd ;D spiller mest pop/Rock og da er scorpio helt i sitt ess høres det ut som.

    O
    helt enig, mine Scorpio II har en slam i bassen som jeg har lett en stund etter! tight, men slam - priceless.. :D
    '
    Ikke sant! passet meg helt utrolig bra :)

    O
     

    KentOve

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Innlegg
    360
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    Hei, AP venner!

    For noen mnd tilbake oppgraderte jeg forsterkeriet mitt til Pass Labs XP-10 og X350.5 for å effektforsterkere. Nå er snart ferie å skattpenger på konto, så da kan jeg endelig handle inn nye high-end høyttalere (har levd med mine gamle Audiovector M3 i snart 8 mnd).

    Husker første gang jeg fikk høre noen mindre AP modeller i Horten under messa i 2008, de imponerte stort. Jeg likte veldig godt det jeg hørte. Etter denne seansen har jeg hatt ett par - tre besøk innom OHC i Oslo, å hver gang har jeg vært like fornøyd. Bor og kommer fra Karmøy, så det er ikke så ofte jeg får sjansen til å ta turen innom OHC.

    Uansett så vurderer jeg ett par Virgo 5. Noen som har prøvd Pass sammen med AP, eller vet hvordan dette kommer til å fungere sammen??

    Jeg har snart kommet gjennom hele denne venne-tråden, å ser at det ofte blir anbefalt "varm" elektronikk sammen med AP høyttalere. Opplever selv Pass som litt varme i lyden, å ser for meg at kan være en god match med AP. AP er jo veldig stramme i bassen, noe som også er bra når de skal parres med Pass.

    Bruker pr. idag en Ayon CD-2 som kilde, men har vurdert å bytte denne ut litt sånn etterhvert.

    Håper noen av dere AP venner kan ytre deres tanker om hvordan Pass & AP vil fungere sammen. Spesielt Roysen har jeg forstått har relativt god peiling på AP ;)
     

    Martin OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.04.2009
    Innlegg
    175
    Antall liker
    0
    Det var Scorpio 2 du hørte på messen i Horten 2008. Ble demmet på Bel Canto.
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    KentOve skrev:
    Hei, AP venner!

    For noen mnd tilbake oppgraderte jeg forsterkeriet mitt til Pass Labs XP-10 og X350.5 for å effektforsterkere. Nå er snart ferie å skattpenger på konto, så da kan jeg endelig handle inn nye high-end høyttalere (har levd med mine gamle Audiovector M3 i snart 8 mnd).

    Husker første gang jeg fikk høre noen mindre AP modeller i Horten under messa i 2008, de imponerte stort. Jeg likte veldig godt det jeg hørte. Etter denne seansen har jeg hatt ett par - tre besøk innom OHC i Oslo, å hver gang har jeg vært like fornøyd. Bor og kommer fra Karmøy, så det er ikke så ofte jeg får sjansen til å ta turen innom OHC.

    Uansett så vurderer jeg ett par Virgo 5. Noen som har prøvd Pass sammen med AP, eller vet hvordan dette kommer til å fungere sammen??

    Jeg har snart kommet gjennom hele denne venne-tråden, å ser at det ofte blir anbefalt "varm" elektronikk sammen med AP høyttalere. Opplever selv Pass som litt varme i lyden, å ser for meg at kan være en god match med AP. AP er jo veldig stramme i bassen, noe som også er bra når de skal parres med Pass.

    Bruker pr. idag en Ayon CD-2 som kilde, men har vurdert å bytte denne ut litt sånn etterhvert.

    Håper noen av dere AP venner kan ytre deres tanker om hvordan Pass & AP vil fungere sammen. Spesielt Roysen har jeg forstått har relativt god peiling på AP ;)
    Synes nok at en vis varme i elektronikken kan gjøre positive ting på AP. Jeg gikk fra en meget kapabel Naim pre/power sett til Sugden klasse A forsterker nå i vinter med svært positive resultater på mine AP. Førstnevnte forsterker sett ble noe for hissig og frempå for min smak.
    Det er ikke rare effekten i disse Sugden boksene, men de nye har heldigvis ingen problemer med lave impedanser og har en herlig musikalsk presentasjon og flyt :) Scorpio 2 kunne jeg gjerne tenkt meg demo på.
     

    KentOve

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Innlegg
    360
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    Martin OHC skrev:
    Det var Scorpio 2 du hørte på messen i Horten 2008. Ble demmet på Bel Canto.
    Det kan nok stemme.

    Hvilken av Scorpio 2 og Virgo 5 er lettest å få til, mtp plassering? Og, er det sånn at Scorpio 2 har en del friskere diskant, enn Virgo 5?
     

    Øyvind-OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    23.05.2009
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Virgo 5 er lettere å få til, da den har bassrefleksport under mot bak på Scorpio II. Diskanten på virgo 5 er litt mer "bakpå" uten at det går ut over detaljering. Bedre integrert med mellomtonen. :)
     

    Evo III

    Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.568
    Antall liker
    54.498
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Øyvind-OHC skrev:
    Virgo 5 er lettere å få til, da den har bassrefleksport under mot bak på Scorpio II. Diskanten på virgo 5 er litt mer "bakpå" uten at det går ut over detaljering. Bedre integrert med mellomtonen. :)
    Har ikke scorpio under også? eller er det bare på scorpio 1?

    Mvh Ove
     

    Martin OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.04.2009
    Innlegg
    175
    Antall liker
    0
    Scorpio 1 og 2 har så vidt jeg husker port under og bak. Virgo 5 og 25 har en port under. Avanti 5 har to under.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Kan bekrefte at Scorpio II har port BÅDE under og bak.

    Har forøvrig bestillt en high-end center nå. Få håpe den låter i nærheten av like bra som mine Scorpioer. Lei av kino med for liten center. :)

    Har noen her noen formening om hvordan det vil være for meg og nedgradere fra 250/400W A/B til 150/300W D på Scorpio II. Trenger den masse pulver for å rocke eller er den ganske snill?


    Geir Arne
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    Scorpio kjenner jeg lite til men mine AP låter fantastisk flott med en 25W ren klasse A steikeovn (Sugden)
    Har selv aldri hørt en Klasse D jeg kunne levd med. Men nå liker jeg litt den ekstra varmen og klangen min forsterker gir. Volum er det også mere en nok av og når den begyner å slippe opp for damp er det ikke på langt nær så dramatisk i forhold til clippingen i en mere tradisjonell forsterker.
     

    Martin OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.04.2009
    Innlegg
    175
    Antall liker
    0
    Har testet med 150/300 D og 200/400 D og sistnevnte passer langt bedre. Samtidig har 120w A/B spilt kult. Må teste!
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Ok.

    Anntar det er Bel Canto du har testet klasse D med Martin?

    Klasse A tror jeg blir uaktuelt mtp pris, med mindre det finnes noe "rimelig" jeg ikke vet om. Og så vil jeg ha en forsterker som gjør at jeg kan ha minimum 5 kanaler med effekt i likt design. Kommer til å bli brukt 50/50 musikk/film. Prisen bør heller ikke overstige 30k med så alt for mye. Kan fort hende jeg går for "nedgraderingen" til en 7-kanals klasse D og heller tester litt forskjellige kabler.

    Ikke lett dette her. :(


    Geir Arne
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    ganilsen skrev:
    Ok.

    Anntar det er Bel Canto du har testet klasse D med Martin?

    Klasse A tror jeg blir uaktuelt mtp pris, med mindre det finnes noe "rimelig" jeg ikke vet om. Og så vil jeg ha en forsterker som gjør at jeg kan ha minimum 5 kanaler med effekt i likt design. Kommer til å bli brukt 50/50 musikk/film. Prisen bør heller ikke overstige 30k med så alt for mye. Kan fort hende jeg går for "nedgraderingen" til en 7-kanals klasse D og heller tester litt forskjellige kabler.

    Ikke lett dette her. :(

    Geir Arne
    Ser den ja. Startgropa er jo ca 20k for en 25w (ekte) klasse A intergrert. Skal du ha 5 kanaler vil det fort balle på seg der ja.
     

    room

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    365
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Virgo 1 på brukten til ca 7000,-
    Tenkte som en oppgradering til mine Dali 850 som har fulgt meg i en mannsalder.
    Passer meg prismessig fortiden og er/har vært lysten på AP lenge.
    Kan vel ikke gå skoa av seg prismessig uansett!!!?

    Pros/cons til prisen/nyere virgo..
    Daliene har vært bra til sitt bruk, men ser nok etter noe mere "riktig".
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Fin den nye der. Men syntes dessverre designet går litt feil vei. Lyden skal jeg ikke uttale meg om. Får vel sett, og hørt, den irl i løpet av sommeren.


    Geir Arne
     

    Evo III

    Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.568
    Antall liker
    54.498
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    ganilsen skrev:
    Fin den nye der. Men syntes dessverre designet går litt feil vei. Lyden skal jeg ikke uttale meg om. Får vel sett, og hørt, den irl i løpet av sommeren.


    Geir Arne
    Enig i det,liker bedre de med tre kasser,ser jo så flotte ut !.
    Men de låter sikkert veldig bra ;D

    O
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    Har blitt bitt av AP basillen, så Yara II Superior er på vei ut og nye Scorpio 2 i valnøtt er på vei inn om en drøy uke eller 2.
    Skal bli spennende å se hvordan de låter med 25 skikkelige klasse A watt :) Fungerer i hvertfall strålende på Yara II Superior.

    Stay tuned :)
     
    L

    lasse5214

    Gjest
    Hallo

    Jeg har Spark 3 og vurderer en sub til denne.
    Kun til musikk.
    Er det noen her som har erfaring med denne kombinasjonen
    og i så fall hvilken sub bør jeg prøve?

    Takker for gode tips.

    Lasse :)
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    digiman skrev:
    Har blitt bitt av AP basillen, så Yara II Superior er på vei ut og nye Scorpio 2 i valnøtt er på vei inn om en drøy uke eller 2.
    Skal bli spennende å se hvordan de låter med 25 skikkelige klasse A watt :) Fungerer i hvertfall strålende på Yara II Superior.

    Stay tuned :)
    Grattis. Kanon høytaler. Elsker disse selv. Noe av det beste jeg vet om til under 50k.

    Blir spennende og høre hvordan dette spiller med "bare" 25W kl.A.


    Geir Arne

    lasse5214 skrev:
    Hallo

    Jeg har Spark 3 og vurderer en sub til denne.
    Kun til musikk.
    Er det noen her som har erfaring med denne kombinasjonen
    og i så fall hvilken sub bør jeg prøve?

    Takker for gode tips.

    Lasse :)
    Om du har penger ville jeg prøvd en Velodyne DD10. Evt en SPL-1000R. Tror sistnevnte vil fungere veldig bra, men har ikke testet denne selv. AP og DD syntes jeg låter veldig bra sammen. Og den kan stilles til å spille akkurat slik du vil. :)

    Lykke til! ;)


    Geir Arne
     

    Male

    Medlem
    Ble medlem
    29.08.2006
    Innlegg
    32
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    1
    lasse5214 skrev:
    Hallo

    Jeg har Spark 3 og vurderer en sub til denne.
    Kun til musikk.
    Er det noen her som har erfaring med denne kombinasjonen
    og i så fall hvilken sub bør jeg prøve?

    Takker for gode tips.

    Lasse :)
    Hei Lasse! Du bør prøve en AP Luna II til Spark'ene dine. Fantastisk musikalsk sub som selvfølgelig matcher AP høyttalere. Jeg har en som ikke er i bruk som du kan teste ut. Bor i Bergen, så det er bare å komme og låne... t™
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    Mine nye Scorpio 2 kom i dag. De kom samtidig med min nye Rega P9, så har blitt mye på engang i dag.
    Selv etter noen få timer på nye høyttalere er jeg storfornøyd, spiller en del kraftigere og langt dypere i mitt rom en tidligere høyttalere. Litt vanskelig å plassere alt så tidlig, særlig med ny vinylsnurrer på lasset også.

    Blir litt dobbel posting her mellom Rega og Tungvekt tråden og APs venner, men men, det overlever vi ;D
    Her er herlighetene med den nye P9 og IOS RIAA.
     

    Vedlegg

    Martin OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.04.2009
    Innlegg
    175
    Antall liker
    0
    Gratulerer! Det ble flott hos deg! Ser du trenger VCF M8 under de ;)
     

    Evo III

    Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.568
    Antall liker
    54.498
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    digiman skrev:
    Mine nye Scorpio 2 kom i dag. De kom samtidig med min nye Rega P9, så har blitt mye på engang i dag.
    Selv etter noen få timer på nye høyttalere er jeg storfornøyd, spiller en del kraftigere og langt dypere i mitt rom en tidligere høyttalere. Litt vanskelig å plassere alt så tidlig, særlig med ny vinylsnurrer på lasset også.

    Blir litt dobbel posting her mellom Rega og Tungvekt tråden og APs venner, men men, det overlever vi ;D
    Her er herlighetene med den nye P9 og IOS RIAA.
    Grattis ;D er det stor forskjell på scorpio 1 og 2?

    Mvh O
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.466
    Torget vurderinger
    13
    digiman skrev:
    Mine nye Scorpio 2 kom i dag. De kom samtidig med min nye Rega P9, så har blitt mye på engang i dag.
    Flott bilde av en lekker Høytaler,...
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    Ove W skrev:
    digiman skrev:
    Mine nye Scorpio 2 kom i dag. De kom samtidig med min nye Rega P9, så har blitt mye på engang i dag.
    Selv etter noen få timer på nye høyttalere er jeg storfornøyd, spiller en del kraftigere og langt dypere i mitt rom en tidligere høyttalere. Litt vanskelig å plassere alt så tidlig, særlig med ny vinylsnurrer på lasset også.

    Blir litt dobbel posting her mellom Rega og Tungvekt tråden og APs venner, men men, det overlever vi ;D
    Her er herlighetene med den nye P9 og IOS RIAA.
    Grattis ;D er det stor forskjell på scorpio 1 og 2?

    Mvh O
    Det vet jeg dessverre lite om. Sikker andre som kan svare her?
    Jeg gikk opp i serien fra Yara Superior til Scorpio 2. Et ganske betydelig løft i alle retninger vil jeg si :)
     

    wivel

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    12.04.2006
    Innlegg
    50
    Antall liker
    0
    Sted
    Oslo
    Gratulerer med nye Scoripo II. Jeg er storfornøyd med mine :)

    /Tor
     

    Evo III

    Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.568
    Antall liker
    54.498
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    digiman skrev:
    Ove W skrev:
    digiman skrev:
    Mine nye Scorpio 2 kom i dag. De kom samtidig med min nye Rega P9, så har blitt mye på engang i dag.
    Selv etter noen få timer på nye høyttalere er jeg storfornøyd, spiller en del kraftigere og langt dypere i mitt rom en tidligere høyttalere. Litt vanskelig å plassere alt så tidlig, særlig med ny vinylsnurrer på lasset også.

    Blir litt dobbel posting her mellom Rega og Tungvekt tråden og APs venner, men men, det overlever vi ;D
    Her er herlighetene med den nye P9 og IOS RIAA.
    Grattis ;D er det stor forskjell på scorpio 1 og 2?

    Mvh O
    Det vet jeg dessverre lite om. Sikker andre som kan svare her?
    Jeg gikk opp i serien fra Yara Superior til Scorpio 2. Et ganske betydelig løft i alle retninger vil jeg si :)
    Jeg er veldig fornøyd med mine scorpio I. Kjøper meg senter og bak høyttalere etter vært også :)

    O
     

    Martin OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.04.2009
    Innlegg
    175
    Antall liker
    0
    Hvilken finish skal du ha? Kan følge med på listen fra AP om det finnes noe A- finish f.eks
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn