U
utgatt medlem 1034
Gjest
Ja med Vinyl og god Vin da har du alt tilrettelagt for en fin oplevelse , å så er jo Vinyl så enkelt sammenlignet med Streaming ser det ut for i disse dagerIkke rart ... med den vinylriggen du har
Ja med Vinyl og god Vin da har du alt tilrettelagt for en fin oplevelse , å så er jo Vinyl så enkelt sammenlignet med Streaming ser det ut for i disse dagerIkke rart ... med den vinylriggen du har
Det ER så mye lettere med fysisk media!Ja med Vinyl og god Vin da har du alt tilrettelagt for en fin oplevelse , å så er jo Vinyl så enkelt sammenlignet med Streaming ser det ut for i disse dager
Ja det ser virkelig sånn utDet ER så mye lettere med fysisk media!
Trenger ikke vin ....Ja med Vinyl og god Vin da har du alt tilrettelagt for en fin oplevelse , å så er jo Vinyl så enkelt sammenlignet med Streaming ser det ut for i disse dager
Det er vel ikke enklere eller lettere, men det låter jo bedre og det er noe magi der.....Det ER så mye lettere med fysisk media!
Tenker ja takk, begge deler. For min del har jeg aldri opplevd noe ustablitet mht streaming, heller ikke manglende format- eller støtte mht streamingtjenester. Har inntrykk av at en del har skaffet seg litt krøkkete løsninger for å spare penger og får dermed utfordringer når endringer skjer. Min Moon 390D er alltid oppe og går og gir beskjed når oppdateringer er tilgjengelige, akkurat som appleDet er vel ikke enklere eller lettere, men det låter jo bedre og det er noe magi der.....
Jeg har en Auralic G1 som står på 24/7, den er rock-solid og funker alltid, jeg har ennå ikke opplevd problemer med streaming fra Tidal eller fra Local NAS!
grattis … situasjonsrapport plzEr blitt AP-venn. Et par Minos fra OHFC er nettop lastet i bilen
Kommer tilbake når de er satt opp med elektronisk delefilter, skal ikke blande dem med frontene fra nå av.grattis … situasjonsrapport plz
Jeg tok det for gitt at Minosene hadde LFE-input, eller annen mulighet for å bypasse delefilteret siden jeg hele tiden har planlagt å bruke eksternt delefilter til styring av subene. Det ser ikke ut til å være tilfelle(?) Er det noen som vet noe om hvordan suben bør være innstilt ved bruk av eksternt delefilter? Subene har vanlig linjeinngang i tillegg til høypass som er uaktuelt for meg å bruke. Mangler manual så klarer ikke å lese meg til denne infoen foreløpig.Kommer tilbake når de er satt opp med elektronisk delefilter, skal ikke blande dem med frontene fra nå av.
Jeg vet ikke, men har iallfall manualenJeg tok det for gitt at Minosene hadde LFE-input, eller annen mulighet for å bypasse delefilteret siden jeg hele tiden har planlagt å bruke eksternt delefilter til styring av subene. Det ser ikke ut til å være tilfelle(?) Er det noen som vet noe om hvordan suben bør være innstilt ved bruk av eksternt delefilter? Subene har vanlig linjeinngang i tillegg til høypass som er uaktuelt for meg å bruke. Mangler manual så klarer ikke å lese meg til denne infoen foreløpig.
BraPrøver å finne den som pdf først. Synes det er mer enn merkelig om filteret ikke kan bypasses...Jeg vet ikke, men har iallfall manualen
Ok, kan sikkert sende deg bilde av de aktuelle sidene dersom du ikke finner noe på nettet.BraPrøver å finne den som pdf først. Synes det er mer enn merkelig om filteret ikke kan bypasses...
Snakket om det senest i går!Lurer på når det er mulig å høre på oppdatert siste versjon av Cardeas hos OHC
hva sier @Skink_123 ?
Jeg vil gjerne høre, jeg liker ”Corso Rossa” (Ferrarirød)Snakket om det senest i går!
Hvem vil høre? Hvilken farge?
Et kjent problem at de tar kvelden etter en stund“Nede“ i bare 3 subwoofere, nå har ene forsterkeren tatt kvelden
Men har fått tips fra @Skink_123 om en kar østpå som reparerer Rhea forsterkere, det blir uansett ordnings
Ja jeg er kjent med det og har likevel tatt risken …. jeg er uansett ikke avhengig nødvendigvis av å bruke originale forsterkere, jeg bruker ikke noen av justeringene i forsterkeren uansett, da de står på en Trinnov Amethyst, som kontrollerer alt.Et kjent problem at de tar kvelden etter en stund
dritbra, var nettopp igår på OHC og hørte på Virgo III, det svingte som bare rakkern ……da er det Audio Physic «komplett» på meg igjen
…mine to Rhea II har fått selskap av Virgo III
…musikaliteten er tilbake i hulen
Vis vedlegget 744753
Vis vedlegget 744752
Det var forøvrig med ikke helt innspilte høyttalere…. Ikke så bra i starten men etter at jeg hadde fått spilt litt Infected Mushroom og Gary Numan så vinduene dirret, så kom det seg etter en stund og da satt detdritbra, var nettopp igår på OHC og hørte på Virgo III, det svingte som bare rakkern …
Grattis og kos deg
Virgo III trenger noe «oppvarming» er min erfaring, gir dem alltid litt tid,…men da leveres det opplevelser på høyt nivå De overrasker meg stadig med nye detaljer i innspillingeneDet var forøvrig med ikke helt innspilte høyttalere…. Ikke så bra i starten men etter at jeg hadde fått spilt litt Infected Mushroom og Gary Numan så vinduene dirret, så kom det seg etter en stund og da satt det
Love at first sight ?Tester ut disse
Det som er spennende er hva som skal erstatte Virgo og Avantera, om de skal erstattes da…? Men begge er vel ute av produksjon forstår jeg.Men Virgo III er bedre, tror jeg
DenneVeldig kult at noen tester med Gary Numan! Kan jeg spørre hvilke låter du hørte på? Og skal du på konserten neste år? (Beklager OT, men kan vel redde meg inn på at jeg har hatt AP Cardeas
Jeg er der, har den på LPDenne
- Ghost nation
- My name is ruin
- End of things
det er kanskje leit å si det her inne men det er Soulution 511 med Piega MLS2 som er referansen når det gjelder Gary Numan, når Ghost Nation sitter så er gitaren så rå at du må holde deg fast for ikke å falle av sofaen. Jeg er absolutt ikke der ennå men håper å komme dit med Trinov, Adyton, Audio Physic. Jeg får veldig mye hjelp fra @Skink_123 og har tro på et vi skal komme der og ennå et hakk opp. Jeg tror Avanti III og 4 stk Rhea II er kapabel til det, hvis ikke må det oppgraderes
Gary Numan i Mai frister ja, har ikke billetter ennå
Både Virgo III og Avantera III er fremdeles der på Audio Physic sinde websiderDet som er spennende er hva som skal erstatte Virgo og Avantera, om de skal erstattes da…? Men begge er vel ute av produksjon forstår jeg.