BALUBAS KRYPT - THE TWILIGHT ZONE

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• D

Danke

Gjest
    ...og stua for deg selv! ;)
    Tror mange setter pris på at jeg er for meg selv når jeg spiller Åkerströms nidviser om kapitalismen og knytter neven i luften. ;)

Vis vedlegget 437826
    Jeg er vel kanskje en av Åkerströms største fans, Ruben Nilson skiva er morsom den også..

Den uödliga hesten og åkarens begravning lol

Jeg er nok mest fan av bellman låtene hans. Men på två tungor har vi både Inger Hagerup som står bak tittel teksten og Finn Kalvik pluss Lillebjørn..

Sent fra min HUAWEI SCL-L21 via Tapatalk

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vi får håpe Steinar er oppstanden på den tredje dag, akkurat nå i påsken savnes han spesielt. Han hadde nok hadde både interessante alternativer å vise til og andre opplysninger om den musikken som vi omgir oss med i denne høytiden. Selv har jeg latt påskeaften sige innpå før jeg tar turen til min bror for et par glass god drikke og hyggelig samvær.

Og til påsken hører påskemusikk. Otto Klemperers innspilling av Matteuspasjonen fra 1961 med Philharmonia kor og orkester har en utrolig flott liste av solister. Finnes nok på alle strømmetjenester, i alle fall på Tidal.

Dette bør være mat for Final-ene dine, TT. Hvis du følger med her i kveld. For du må jo gi dem også et påskeegg, så mye som de gir deg.
    Beklager baluba, men er altfor dårlig til å følge med i andres tråder. Har foreløpig ikke prøvd særlig med klassisk musikk i Hovedanlegget, men det må jeg jo snart. Det må bli orgelmusikk, da det har jeg sansen for. Takker for forslag. Skal sjekkes ut ved en passende anledning. Takker for tips.
    Da bør du jo teste en innspilling av Saint-Saëns' symfoni nummer tre, orgelsymfonien. Da får du alt i pose og sekk. Slik som denne klassiske innspillingen med Paul Parray på Mercury Living Presence (lenke).

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Da er det på tide å klappe sammen. Taxi kommer for å ta meg til flyplassen ti på halv ni, så jeg får vel snart finne loppekassen. Er ikke helt ferdig med pakking heller, typisk meg. Men snart ferdig. Har med iPad, Dragonfly Black og AKG K490nc så turen blir vellydende og kjapt unnagjort. Så rett på hotellet for å sjekke inn. Har forhåpentligvis fått tidlig check in, men på telefonen i natt fant ikke nattvakten bookingen min engang. Ikke noen storartet start på turen, og det er før den er påbegynt. Don't like this, ser ut som om morgen formiddag kan bli litt stressende.

Hotellet har innsjekking klokken tre, og det er litt seint når jeg ankommer rundt ellevetiden til Oslo. Merker en betydelig irritasjon men den overdøves av trøtthet. Har i alle fall pakket, har med både iPad og CD-walkman. Det betyr at det kan bli noen CD-er kjøpt i tillegg til om det kommer noe ny vinyl med meg. Har med det beste handlenettet for vinyl.

WIN_20170316_12_21_37_Pro.jpg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Litt usikker på om jeg har sjekket inn på et hotell eller om jeg er invitert til backstage/chillavdelingen til et erotisk houseparty. Er foreløpig alene og velger musikken selv, så det er nok bare et fresh hotellrom designet for yngre og mer sporty personer enn meg. Helt greit sålenge sengen er god.

IMG_0209.JPG

IMG_0210.JPG

svart-hvitt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Antall liker
    4.079
    Torget vurderinger
    0
    Litt usikker på om jeg har sjekket inn på et hotell eller om jeg er invitert til backstage/chillavdelingen til et erotisk houseparty. Er foreløpig alene og velger musikken selv, så det er nok bare et fresh hotellrom designet for yngre og mer sporty personer enn meg. Helt greit sålenge sengen er god.

Vis vedlegget 438398

Vis vedlegget 438399
    Stordalen?

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.353
    Torget vurderinger
    1

Vis vedlegget 438398

Vis vedlegget 438399
    Litt erotikk kan vel ikke skade? :cool:

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Hvor i all verden er det du bor hen? Jeg har da vitterlig sett min del av ulike hotellrom, men dette tok litt kaka.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dette er mitt andre opphold på hotellet. Stordalen er selvsagt involvert, hotellet er nabo til helgens oppdragsgiver og heter Comfort Børsparken Hotell og ligger da selvsagt vis-a-vis Oslo Børs. Dagenes hipstermeklere er av en annen type enn gårsdagens med hentesveis og tredelt grå dress. Kinky jævler som forventer fullt crosstraining-anlegg i hotellets kjeller.

Ja ja, sålenge jentene i resepsjonen som snakker svorsk er søte og imøtekommende er jeg fornøyd. :cool:

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    4.971
    Sted
    Bartistan
    Børsparken? Det har jaggu endra karakter siden jeg var der sist, men det begynner jo å bli lenge siden (2010-12 eller deromkring)

EDIT: Jeg hadde en periode på et år eller to der jeg jobba mer på Fornebu enn her oppe i Barteby.
    Det faste hotellet var Royal Christiania, mest pga at det tok ca 30 sekunder å tasse til buss 31E.
    Børsparken var dengang en litt tvilsom Plan B om Royal Radikalia var fulllt :p

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.906
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    God tur, baluba.
    Så lenge jentene er søte og imøtekommende, så kan de snakke hva det måtte være for min enkle sjel ;)

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.665
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Jaja, da har vi vært innen armlengdes avstand i dag :) Jeg jobber i det grønne bygget til venstre når du går ut av hotellet. Det ligger en liten kiosk nede på hjørne :) Sitter i 7ende og skuer over operaen.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Av, på den kiosken kjøpte jeg lighter for ti kroner sist gang jeg bodde på dette hotellet. Har den faktisk i bukselommen nå etter flere påfyll. Bra lighter, altså. Det var også böreken med spinat jeg kjøpte til lunchretter den gang. Nå il frokost. Ha en fin dag folkens, nå begynner jobben jeg er hyret for å gjøre. :cool:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Laaang dag som har vært begivenhetsrik. Nå trenger jeg en skikkelig power nap og en dusj før turen går til Brugata og gratis Teddy Run-konserter. Teddy's Softbar er stedet å være i kveld. Gi meg litt tid så er jeg der. Helsvart eller blå Hawaii-skjorte i kveld? :confused:

I år er i alle fall været på vår side selv om det er kaldt. Det blir nok skikkelig rock'n'roll! :cool:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.133
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Enjoy! Kanonbra plass! Leveren min har hatt endel tøffe tak i kampen mot bokkøl og akevitt på det stedet tidligere :D Det er vel så liten plass inne at det er i bakgården det skjer i kveld.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Og det skjedde virkelig i kveld. Min bror var som vanlig rosinen i pølsen og avsluttet kvelden, Cornelis på karmøysk er utrolig nok et pop konsept i Oslo, i dag blandet med litt JJ Cale på samme dialekt. Men før hans band Via Brinken var det aldeles gnistrende bluesrock som fikk baluba til å danse med pikene. Teddy Run er gøy, A simple fact.

Nå er der tid for natta her. Jobbing i morgen tidlig.

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har ikke vært innom Teddys siden skoletida, Baluba..Men er godt kjent i Brugata, ja.. Der nede fikk du i sin tid byens beste ciabattaer. Levde på dem en tid. Får se om jeg er troendes til Big Dipper i Møllergata før du reiser over fjellet med Nakaen din..Et par Eltonskiver som er i anmarsj nå..:rolleyes: De skal hentes inn. Blir tirsdag, i såfall.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Da er endelig en tett arbeidshelg over, og alle deadlines er rukket i tillegg. Litt sliten, nå skal jeg nyte Oslo bittelitt før nesen vender vestover. Noen kan forvente en telefon. :)

I dag fikk jeg en kasse med over 60 prima originalkassetter fra åttitallet og nittitallet til småpenger. Noe musikk fra tidligere tider også, ikke bare kontemporær musikk. Kvalitetsmusikk, og endel kompletterende innslag. En av mine beste handler på lenge. Gleder meg til å stappe dem i Nakamichi-en og lene meg tilbake når jeg er tilbake i krypten. Nå er våren her, Oslo beware! :cool:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vet ikke helt om jeg er helt klar for en skikkelig rapport fra min kveld i Slukoteket, men som jeg nettopp har skrevet et annet sted er dette nok det mest korrekte og dynamisk mest kapable jeg har hørt i mitt liv. Selv på sitt mest "negative", som var måten det avslørte utilstrekkelig oppløsning i mikrofonstriper, ble gjort på en måte som var så fornøyelig at kun musikken ble stående igjen som eneste viktige inntrykket. Mer enn imponerende, for jeg glemte Hifi under hele seansen. Måtte faktisk fokusere tankene på de inntrykkene for å overhodet ha noe å melde til dere.

Jeg er redd for at ambisiøse DIY-systemer med stor kapasitet fort kan gjengi ting larger than life, men her var realistiske proporsjoner det som var mantraet, og takk Vår Herre (for anledningen Sluket) for det. Det finnes sikkert de som opplever så uhemmet dynamikk som ubehagelig, men det er de som er så opphengt i svampete apekister at de har begynt å tro at det er den objektive virkelighet. Her var det mikrodynamikk på alle nivåer, og systemet minnet meg på at også i bunn er oppløsning viktig hvis en ønsker å faktisk komme i mål.

Ah, hvilken aften! Samtidig er jeg glad for at lyden i Slukoteket er balansert på det vis jeg liker det, en bekreftelse på at jeg selv ikke beveger meg i feil retning i alle fall. Alt fantes i større monn, så var det fortsatt innenfor den balansen jeg sikter inn på og har delvis lykkes med på mitt sølle mellomklassenivå. Men på et mye høyere nivå. Da vet jeg hvor ambisjonene mine ligger. :D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.637
    Torget vurderinger
    23
    Du har en frapperende måte å beskrive sannheten på, Balboa :cool: Kan ikke annet enn å si meg enig! Vi har nok samme oppfatning av hvordan ting er, og det var lærerikt å f å litt input fra prolydverden - særlig diskusjonen rundt hva som kommer med på innspillinger som ikke observeres/legges vekt på av ymse tekniske/økonomiske årsaker. Hadde vært morsomt en gang med en seanse med undertegnede, deg og f.eks. TrompetN, da hadde det vært et relativt stort erfaringsgrunnlag i diskutere ut ifra. Det må vi få til i år. Ikke lenge til de siste delene til ventehorn mk II dukker opp og da kunne det vært betimelig med en samling.

En særdeles trivelig kveld - som alltid med vestlendinger involvert! Synd vi måtte gi oss så tidlig, vaskekona lurte på hvorfor je satt alene i dag tidlig :cool:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ja, neste gang får det bli døgning. Jeg må si at å slå hodet sammen under en litt lang session er kompetanseutveksling som det er mulig å vokse på, for jeg lærte et og annet jeg også. En bedre demonstrasjon på fysikkens lover og hva kapasitet og areal kan bety for resultatet er ikke mulig å få. Med helt andre resultater enn det jeg tror endel forventer. :D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.637
    Torget vurderinger
    23
    Jeg så akkurat nå at jeg hadde fjernet roomtuningen før du kom - støvkluten lå nemlig ute i gangen :rolleyes:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    He he, det forklare jo mye. Og la meg få sagt en ting til, begynner romkorreksjon å bli en massenevrose? For i kjelleren på Høybråten var det ikke noe tilrettelegging utover trepaneler på vegger og i tak. Noen vil hevde at det skyldes horn og direktivitet, men så enkelt er det ikke. For det første har vi SLOB-ene å ta hensyn til, og i tillegg viste mine bevegelser i rommet at den direktiviteten ikke er utpreget i det hele tatt. Skulle nesten tro det var omni noen ganger. Klisjeer om hva horn er og ikke er ble kraftig punkterte i går kveld. :D

vidarje

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Antall liker
    3.883
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Regner med at støvkluten var på plass da jeg var innom, siden det virket sånn passe dempet:) En annen ting jeg la merke til var at pin pointing var omtrent lik det jeg opplever i operaen midt på første balkong. Ang Omni, fikk jeg en litt artig opplevelse da jeg lurte på om lyden var litt venstreforskjøvet. Jeg ble da plassert midt I mellom hornene borte ved racket og da hørtes lyden ut som at den kom rett bak fra, som vel tyder på at refleksjonen fra bakveggen var kraftigere enn direktelyden fra hornene?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.637
    Torget vurderinger
    23
    Du var jo utenfor hornenes spredning så da må det nødvendigvis bli en sammensatt refleksjonsopplevelse. Støvkluten lå nok dessverre ute i gangen da du var her også :D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Karmøygeddon er så gnitne at neste år så får de ikke låne parkeringsplassen vår til backlinebussen sin lenger. Tidligere år har de sendt oss en liten håndfull dagspass, noe vi har syntes var greit selv om fjorårets festival førte til ca 2000 kroner i hærverk på min brors scooter i skjul av backlinetrucken. Når de i år avspiser oss med et eneste festivalpass for å leie parkeringsplassen vår foran huset og ikke svarer på mail når vi forlanger et festivalpass til så har vi rett og slett fått nok.

Griske og gnitne metallfolk har vi ingen tålmodighet med. Uten den parkeringsplassen vil de ha store problemer med å få brakt backline til og fra scenen kjapt og uanstrengt nok. Jeg tipper dette har sammenheng med at utelivspesten Inventum nå er med på å arrangere dette. Makan til gniten adferd. Det at vi ikke har tilgang til egen parkeringsplass i flere dager er en ting, men at vi som har hus i bakgården til festivalen også har så store støyproblemer at vi ikke kan høre på musikk eller se TV i leiligheten er en selvfølge. Nei, fy faen! Vi får håpe de svarer på henvendelsen på mail og gjør det eneste riktige, nemlig å kompensere naboer som de bruker grunnen til på en skikkelig måte. Slik det ser ut nå så blir det ingen metallhelg på meg, for jeg nekter å kjøpe festivalpass til en festival som utgjør så mye ubehag for oss hvis vi ikke gjør det. :mad:

Fuck Karmøygeddon og andre griske og patetiske metallrockere!

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Kjipt når det er sånn. Driver selv festival. "Betaling" med dags, og festivalpass er jo absolutt den beste og billigste måten for oss som driver på dugnadsbasis, å betale for goodwill og tjenester. Absolutt ingen grunn til å være gnien på dette.

Kommunikasjonssvikt?

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.919
    Torget vurderinger
    3
    Synd og skam at ting har blitt sånn. Registerer mer og mer av dette fenomenet.
    Samfunnets spareånd har gått til hue på folk trur jeg.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kjipt når det er sånn. Driver selv festival. "Betaling" med dags, og festivalpass er jo absolutt den beste og billigste måten for oss å betale for goodwill og tjenester. Absolutt ingen grunn til å være gnien på dette.

Kommunikasjonssvikt?
    Når du uten å spørre på forhånd har forandret en avtale vi har hatt i åresvis? Vi har faktisk delt våre billetter med naboer som ikke er grunneiere fordi de har vært folk med dårlig råd som fortjener en liten opptur, slik at vi selv har bare sittet igjen med fire dagspass til slutt. To til meg og to til min bror. I år har de stikk i strid med tidligere års avtale bare sendt et eneste festivalpass, og de kan jo ikke brukes av mer enn en person. Skikkelig dårlig gjort, dette har de gjort for å være gnitne og fordi de tror at vi som faktisk eier eiendommene de bruker er forsvarsløse når de først rykker inn.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Kjipt når det er sånn. Driver selv festival. "Betaling" med dags, og festivalpass er jo absolutt den beste og billigste måten for oss å betale for goodwill og tjenester. Absolutt ingen grunn til å være gnien på dette.

Kommunikasjonssvikt?
    Når du uten å spørre på forhånd har forandret en avtale vi har hatt i åresvis? Vi har faktisk delt våre billetter med naboer som ikke er grunneiere fordi de har vært folk med dårlig råd som fortjener en liten opptur, slik at vi selv har bare sittet igjen med fire dagspass til slutt. To til meg og to til min bror. I år har de stikk i strid med tidligere års avtale bare sendt et eneste festivalpass, og de kan jo ikke brukes av mer enn en person. Skikkelig dårlig gjort, dette har de gjort for å være gnitne og fordi de tror at vi som faktisk eier eiendommene de bruker er forsvarsløse når de først rykker inn.

Slik skal det ikke være. Skikkelig dårlig rett og slett.
    Da er det bare å sette hardt mot hardt. Tipper pipa får en annen lyd når de ser at de ikke kommer noen vei, og får problemer med å få på plass utstyr etc. ;)

Min erfaring er at det medfører masse goodwill å være i forkant, og spille på lag med naboene.
    Det koster ikke festivalen noenting å være rundhåndet med slike ting ovenfor de som åpenbart gir tilbake, eller har ulemper med arrangementet.

A

ANM

Gjest
    Vet ikke helt om jeg er helt klar for en skikkelig rapport fra min kveld i Slukoteket, men som jeg nettopp har skrevet et annet sted er dette nok det mest korrekte og dynamisk mest kapable jeg har hørt i mitt liv. Selv på sitt mest "negative", som var måten det avslørte utilstrekkelig oppløsning i mikrofonstriper, ble gjort på en måte som var så fornøyelig at kun musikken ble stående igjen som eneste viktige inntrykket. Mer enn imponerende, for jeg glemte Hifi under hele seansen. Måtte faktisk fokusere tankene på de inntrykkene for å overhodet ha noe å melde til dere.

Jeg er redd for at ambisiøse DIY-systemer med stor kapasitet fort kan gjengi ting larger than life, men her var realistiske proporsjoner det som var mantraet, og takk Vår Herre (for anledningen Sluket) for det. Det finnes sikkert de som opplever så uhemmet dynamikk som ubehagelig, men det er de som er så opphengt i svampete apekister at de har begynt å tro at det er den objektive virkelighet. Her var det mikrodynamikk på alle nivåer, og systemet minnet meg på at også i bunn er oppløsning viktig hvis en ønsker å faktisk komme i mål.

Ah, hvilken aften! Samtidig er jeg glad for at lyden i Slukoteket er balansert på det vis jeg liker det, en bekreftelse på at jeg selv ikke beveger meg i feil retning i alle fall. Alt fantes i større monn, så var det fortsatt innenfor den balansen jeg sikter inn på og har delvis lykkes med på mitt sølle mellomklassenivå. Men på et mye høyere nivå. Da vet jeg hvor ambisjonene mine ligger. :D
    Mister litt motet når man leser slikt.:) De fleste har jo lyst til å ha det beste. Jeg må vel bare innse at jeg nok aldri orker/klarer å legge inn innsatsen nødvendig for å nærme meg adelen i vår lille verden. Morsomt å beundre andres verk er det lell, selv om det som sagt også tar litt motet fra en.

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1

Kommunikasjonssvikt?

Slik skal det ikke være. Skikkelig dårlig rett og slett.
    Da er det bare å sette hardt mot hardt. Tipper pipa får en annen lyd når de ser at de ikke kommer noen vei, og får problemer med å få på plass utstyr etc. ;)
    De har ikke noe valg. Neste år parkere vi biler på egen parkeringsplass og sperrer av. De har ingen anledning til å taue bort våre egne biler fra vår egen parkeringsplass. Hvis de ikke reagerer på mailen snart og ordner opp i forholdene. Det er unødvendig og amatørmessig av Karmøygeddon å ikke kompensere de som de låner parkeringsplass av skikkelig.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Mister litt motet når man leser slikt.:) De fleste har jo lyst til å ha det beste. Jeg må vel bare innse at jeg nok aldri orker/klarer å legge inn innsatsen nødvendig for å nærme meg adelen i vår lille verden. Morsomt å beundre andres verk er det lell, selv om det som sagt også tar litt motet fra en.
    Jeg har selvsagt lyst til å gå på Karmøygeddon, men ikke når det skal være på den måten.

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Du har vendt nesa vestover?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Du har vendt nesa vestover?
    Måtte det. Min mor kom hjem fra sykehuset i går, så det ble nattbussen på torsdag til Haugesund. Det ble derfor ikke tid til å vente på Naka, så det står fortsatt på feil side av fjellene. Hadde jeg ventet til fredag så hadde jeg nok reist hjem med den i bagasjen. Irriterende, men tidsklemma tar avgjørelser for meg som jeg ikke er glad for.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn