The Gunner
Æresmedlem
Fean, som du driver å pese rundt, mann. Husk å gire ned og ta vare på helsa også!
Den har jeg brukt nok som arbeidsredskap da jeg jobbet I radio på åttitallet. Til mitt personlige bruk kjøpte jeg D6C, som jeg fortsatt har liggende. Den trenger nok en tur til Dottore Walkman i Italia.Du burde jo skaffet deg en slik, med tilhørende skinnveske, så du ser enda proffere (hippere) ut når du vandrer gatelangs
Vis vedlegget 465241
SONY Walkman TC-D5
Hipster ble skrevet som et godmodig dult i siden til baluba for å erte ham litt.Karmana, Bjarnetv: Hipster? Hvor får du det fra? Den som fortsatt bruker kassettformatet har langt mer kulturell kapital enn den som frivillig- totalt ukritisk- legger hele sin musikkframtid på en harddisk. Og tror det går an å virkelig leve med det Fordi markedskreftene prøver å fortelle deg det.. Dette går på å kjenne sin tekniske historie på absolutt alle formater en har sett, brukt, levd med og KOMMER TIL å leve med. Og sette pris på hvert enkelt av dem for det de er, var og fortsatt gir av muligheter. Autentisitet er et nøkkelord her. Kassetter er et format du MÅ jobbe med for å få opptaket riktig- det ligger en ekspertise i akkurat det, ser du. En ekspertise ikke alle lenger har. Men BURDE hatt. Ikke for å være ubeskjeden, men både jeg og Baluba har det der i sjelen....og jeg HATER å bli sett ned på på det viset..Den horisontale Sonyen der ER laget for proffbruk. Og ekte proffer veit å bruke den.
Hehe, er med på den Paradokset er at dagens hipstere i sin milde protest mot det bestående har endt opp med å være relativt lik og uniform innenfor sin sub-gruppeVel, da jeg sa noe om å ikke bli for mye hipster kommenterte min gode venn Harry at det toget gikk for lenge siden, he he he. Så det skal litt mer enn litt erting til for å støte meg. Jeg syntes nok det var ganske vittig.
Hipster har blitt et skjellsord, men vi skal ikke så langt tilbake i tid for å finne et annerledes syn på begrepet. I en gammel forståelse av begrepet er nok både Karmana og jeg "aldrende hipstere"...
Takk, krysser fingrene. Men det går alltid bra til slutt, vi har vært i verre slag enn dette før.Kjedelig når sånt skjer i. Håper det ordner seg for dere.
Du er jo ny i byen selv, så. Men det har altså meldt seg en foreløpig kriseløsning som får holde fram til en skikkelig leilighet er funnet. Folk på HFS tar seg av hverandre på flere enn en måte, så det tikket inn en mellomløsning som er akseptabel for mor og baluba junior. Da kan skuldrene senkes litt før jakten fortsetter.Kjipe greier! Vet dessverre ikke om noen alternativer. Lykke til med jakten!
Det var virkelig en lettelse å høre.Du er jo ny i byen selv, så. Men det har altså meldt seg en foreløpig kriseløsning som får holde fram til en skikkelig leilighet er funnet. Folk på HFS tar seg av hverandre på flere enn en måte, så det tikket inn en mellomløsning som er akseptabel for mor og baluba junior. Da kan skuldrene senkes litt før jakten fortsetter.Kjipe greier! Vet dessverre ikke om noen alternativer. Lykke til med jakten!
Kveldsmat, Roquefort og brød. Enkelt og smakfullt. Og så skal jeg smake på Østavind, og spise noen sneier spekepølse kjøpt på markedet i Spania med biter av ost. Mmmm, grei fredag kveld. Avslutter med en bourbon og Sjakalen med Bruce W på TV3.
Det gjør det nok. Det var uansett på tide å komme seg ut av det huset, så vi får ta det som det kommer.Håper alt er vell med dine og at det ordner seg på en god måte.
Takker for det, Auditor. Vi har i alle fall kontroll over situasjonen nå, men det jobbes med forbedringer. Dette har også gitt meg en fin påminnelse om solidaritet mellom forumvenner. Noe vi faktisk ser endel av, men vi tenker ikke så mye på det fordi det handler om hifi.Baluba: Vi krysser fingre her også!!