BALUBAS KRYPT - THE TWILIGHT ZONE

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Godt nytt år
    Prøv og få se SVT dokumentæren Eran Punk som visats på svensk tv, veldig mye bra her! avsnitt 2 med bla Göteborg punken og Freddie Wadling og Haga miljøet.
    https://www.svt.se/eran-punk-i-tre-delar/
    Den skulle jeg gjerne sett, men SVT vil ikke vise den utenfor Sverige. :(
    Tror min bror har SVT i sin TV-pakke, så kanskje det er mulig å se den hos ham.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.281
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Sist redigert:

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Godt å se at det er flere enn meg som setter pris på- og veit å bruke- godt språk! Definisjonen er helt riktig, den! Og herfra ønskes et godt nytt år til deg..:rolleyes:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Klassikere står i kø i jazzhistorien, og dette er en av dem. Merkelig har jeg ikke sett noen henvisninger til den noen steder på forumet, så en gang må bli den første. Quincy Jones trenger ingen nærmere presentasjon. Albumet Gula Matari, hans siste på produsent Creed Taylors label, viser på mange måter hans egen eklektiske musikksmak. Hele ballet starter med Valery Simpson på vokal i en gospelsoulversjon av Bridge Over Troubled Water.

Finnes selvsagt på din favoritt strømmetjeneste. :cool:

Valfy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Antall liker
    2.579
    Torget vurderinger
    30
    Igjen hjertelig takk til forfatteren, som satte meg på sporet til John Martyn og Nick Drake. :) Solid Air ligger an til å bli en favoritt i heimen.

Dette satte meg også på sporet av denne karen. Herlig låt fra et fantastisk album.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Den ligger ikke på Tidal, men det er mye annet der. Får ta en liten gjennomgang på et bedre tidspunkt. :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    En deilig, varm dusj og en skikkelig barbering senere føler jeg meg litt mindre tåkete, og Rio av Jan Eggum og denne gjengen klarer faktisk å løfte form og stemning noen få ekstra hakk. Heldigvis er ikke hørselen plagsomt nedsatt av bomullen i hodet, så det låter langtfra bæsj. Ikke så klart at jeg vil gi noen dypere kommentarer om lyden på Eggums Rio-innspilte album med noen av Brazils beste musikere akkurat nå, men jeg er glad jeg kjøpte den på vinyl og CD etter en konsert under Arendalsuka. Sinnets munterhet blir i alle fall påvirket, et av gamle Jans beste album på endel år IMO. :)

Du trenger selvfølgelig ikke punge ut for et fysisk eksemplar for å få hørt det. Finnes selvsagt på din favoritt strømmetjeneste.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    MOSfet til transefolket

Min eldre bror på Kampen har startet en prosess med både forenkling fra et til to apparater og overgang til rør, og da har hans trofaste Hafler-sett Model 110/DH-500 havnet på torget. De er en skikkelig godbit for elskere av vintage amerikansk MOSfet, to ganger 255 solide watt som ikke er av typen målt ved 1 khz med en kanal i drift. Dette er et beist som driver det meste du kaster på den, og har den klassiske Hafler-sounden. Effektforsterkeren er storebror til DH-200, som hadde veldig mange eiere og fans her til lands på åttitallet.

Min bror er selv utøvende musiker og spiller endel ute og i øvingslokalet/studio. Derfor blir ikke anlegget hjemme brukt så altfor mye, så forsterkersettet har ikke vært utsatt for mye varmegang og slitasje. Det har da også svært effektiv kjøling. Annonse ligger foreløpig kun på Torget her på HFS, men blir nok også opprettet på Finn snart.

Hafler Model 110 front.jpg

Hafler 500.jpg

I annonsen finnes noen lenker og all kontaktinformasjon som trengs.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hadde en Hafler 110/ DH 200 kombo en gang. Gode ting. Anbefales, selv om jeg ikke er i markedet for noe slikt selv f.t.

mvh
    Har mye erfaring med DH-200 fra åttitallet selv, det var en forsterker som gjerne EC-folk likte. Og jeg likte EC. Men denne er nok et helt annet dyr, betydelig mer spark og brutal kraft i tillegg til Hafler-lyden.

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Den der er fra samme hånd som i sin tid sto bak Rockford Fosgate....

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Den der er fra samme hånd som i sin tid sto bak Rockford Fosgate....
    Langtfra presist. Det er David Hafler som har designet dette forsterkersettet i likhet med DH-200 og alt annet klassisk Hafler. Sjekk lenken i teksten min, der finner du alt om hans karrière. For oss hififreaks bør det at han var mannen bak de legendariske Dynaco-forsterkerne på femti- og sekstitallet veie tyngre enn dyr bilstereo. Dynaco ST-70 er blant de aller mest legendariske forsterkerne som har vært laget, det er laget så mange av dem at eBay flyter over av fungerende til salgs. Også her på Torget har det dukket opp ST-70 fra tid til annen. Rockport Fosgate kom til helt på slutten av det opprinnelige Hafler-kompaniets levetid, da Hafler solgte firmaet til dem. Nå er merket Hafler tilbake, og det er planer om å starte nyproduksjon av disse gamle klassikerne. David Hafler har ikke hatt noe med Rockport Fosgate å gjøre personlig.

DH-500 er en studioforsterker, og det Hafler lager i dag er kun slike pro-forsterkere i tillegg til DAC og headamp.

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tusen takk, den er betydelig bedre i dag. Men hjelpen til å snu Krypten har litt styr med båten sin som ligger til kai og trenger tilsyn i dag. Litt for store og tunge møbler å baske med alene når formen ikke er helt topp. Da blir det heller litt spilling av musikk og en håndrullet Golden Virginia med filter og polsk rødgrøt som jeg hadde liggende i en rett-i-koppen-pose. Sistnevnte er ikke kald nok til å vurderes enda, men det foreløpige inntrykket er æsj. Den får kjøle seg litt ned så får jeg se om den glir ned like lett som den rødgrøten jeg er vant med. :rolleyes:

Musikken er en anbefaling fra karmana, Soular Energy av The Ray Brown Trio.

Btw, Hafler-settet som min bror har til salgs er et fabrikkbygget sett, ikke et kit!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Polsk rødgrøt? Skeptisk!
    Ja, i mangel av en bedre beskrivelse. Trodde egentlig det var en form for bærbasert drikke, men det er ei tykk gugge som smaker mindre godt. Rett i dass med den. Enda godt jeg ikke har flere poser av faenskapen. Pølse og villsvin kan de, rødgrøt rett i kopp kan polakkene definitivt ikke. ;)

Å fy faen, tok en slurk til for å verifisere mine påstander. :-X

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    For min del hadde det vært nok med at det så ut som en gugge før den gikk i vasken, våghals du som smakte på den en gang. At du faktisk smakte på den to ganger har jeg ikke ord for ;) hehe

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Vel, det har vært vanskelig å holde seg HELT og FULLSTENDIG oppdatert på historie i det siste.. Du får håpe det blir nyproduksjon. Og se å komme deg på beina igjen.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Akkurat det med David Hafler er gammelt nytt for oss gamlinger, men dere unge hadde jo ikke fått deres My First Sony da han forlot audiobransjen. :p Neida, jeg skal ikke tøyse med deg om dette. Selv har jeg jo levd med Hafler-forsterkere som sterkt tilstedeværende i mine formative år, DH-200 var svært populær tidlig på åttitallet. Gjerne sammen med en NAD 1020 hvis du ikke hadde råd til en bedre preamp. Jeg tror absolutt alle over 50 som har drevet med hifi siden konfirmasjonsalderen har en eller annen form for erfaring med nettopp DH-200, en av de største klassikerne på sytti- og åttitallet.

Det er typiske MOSfet-forsterkere, forsterkere som dette er det vel bare enkelte få high end-merker som fortsatt lager. David Hafler var en pioner på flere områder, bruk av MOSfet et av dem. DH-200 var så populær fordi den ble levert både som kit og ferdig bygget. Det settet som nå er til salgs er et fabrikkbygget sett. Siden begge modellene gikk ut i 1988 må de ha vært siste batch siden de ble kjøpt nye i 1989. Preampen bør også være bra, det ligger få ute og de som er der ligger på $ 600. Det sier jo ingenting om norsk pris i praksis, så jeg er litt spent på om det kommer inn noen bud på den i både den ene og andre retningen.

Takk for omsorg, Auditor. Jeg tror jeg kan friskmelde meg nå. Det er bare litt gruff igjen, så i morgen er jeg nok helt fin. Da starter husarbeidet som egentlig skulle startet i forgårs. Her går det sannelig unna, hu hei! ;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Litt musikk før sengen lokker. En gang i 1984 var jeg på besøk hos gymnaslærer Borgen, en senere kjent og fryktet kunstkritiker i tanten, som vi sier i Rogaland. Han spilte ei ny plate med norsk pop, Hot Project fra Bergen. Made To Roam ble mitt første møte med Lynni Treekrem som vokalist. Hjernen bak prosjektet var multitalentet Hans Petter Gundersen, som jeg noen få år senere skulle bli kjent med i Bergen. Treekrem hadde innen jeg ankom Vestlandets hovedstad tatt et skritt nærmere stjernehimmelen og skiftet tilbake til sitt morsmål.

Men der og da, den kvelden i 1984, så jeg plutselig norsk pop med nye øyne. Det var flinkt og sofistikert, og passet til vår kunstpassiar i salongen ved Sandane. Jeg tok bussen til Haugesund noen dager senere og kjøpte albumet selv på Hot Music, som var en lokal kjede flere sikkert husker med glede. Det er nå kanskje 30 år siden sist jeg hørte Made To Roam, og hvordan står det seg? Vel, det har sine ups and downs, ikke alt låter direkte tidløst, men et artig gjenhør med den flinke siden av Bergen by på åttitallet. Hør selv, finnes på din favoritt strømmetjeneste.

R-4361757-1364106855-9058.jpeg.jpg

Tidal

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Mer vestlandsmusikk, i dag fra trubaduren Svein Tang Wa. Mange av min generasjon forbinder ham utøver grafisk kunst mest som låtskriver for Stavangerensemblet rundt 1980, og hvis de er rogalendinger så har vi også fine minner om figuren og hans eget album Toffa. I nyere tid er det mange som har et forhold til låten Morer fra albumet Hørr gjøken. Men hans produksjon som visesanger er ikke fryktelig stor. Tidligere har jeg vist sterk begeistring for albumet Tang Wa's Revy fra åttitallet, der han ble backet av Stavangers frijazz/freebag-miljø ledet av Eivind One Pedersen (R.I.P.).

Forrige uke var jeg på jamsession og etterfølgende nachspiel, og der var det en som har jobbet med Tang Wa på veien som kunne fortelle meg at han er ute med nytt album. Perler fra Svein er for meg, midt inn platen som jeg er nå, det beste albumet hans siden Tang Wa's Revy. Det er Stavangers A-lag som bidrar på dette albumet, noe som er gjennomgående på alle hans innspillinger.

Finnes på CD og din favoritt strømmetjeneste. Og har du ikke strømmetjeneste så er hele albumet på YouTube. En generøs herre, Tang Wa. :)
    Eneste jeg skulle ønske er at han igjen tar motet til seg og trommer sammen noe like musikalsk vågalt som Tang Wa's Revy.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Svein Tang Wa, Wu Tang Clan, Tang Wang Clu, Wa Wang Svein osv...:p
    He he, historier om bestefar Tang Wa har fulgt meg siden barndommen. Som liten gutt elsket jeg å høre min mormor fortelle om gamle Stavanger på startet av den nittende århundre. Det jeg elsket mest å høre om var olderfar Peder Per Ørn, en kjent bohemskikkelse i Stavanger. Han drev brusfabrikken Ørn mineralvann, men problemer med å få inn tomflaskene igjen gjorde at han til slutt måtte gi opp produksjonen, og tok seg jobb på samlebåndet til Bjellands hermetikk. Der jobbet han side om side med Stavanger (og sikkert Norges) eneste kinesiske innbygger.

80 år senere møter jeg Svein Tang Wa til intervju i forbindelse med utgivelsen av Tang Wa's Revy i 1986, og benyttet anledningen til å spørre ham om bestefaren hans. Og joda, det var den samme kineseren som stod ved samlebåndet for sardinpakking til Bjelland rundt forrige århundreskifte. Det er fremdeles et av mine fineste minner fra musikkbransjen, en form for forbrødring over sardinboksene flere generasjoner etter at vår slekt møttes forrige gang. :)

Bestefar Tang Wa kom til Stavanger som sjømann på slutten av attenhundretallet såvidt jeg forstår. Og apropos sjømenn og Stavangerensemblet, denne klassikeren husker sikkert flere av dere med Froddi på vokal. Den finnes også i enda bedre versjon på sagnomsuste Tang Wa's Revy.

En av Tang Was fineste er utvilsomt Adle slags folk, også en låt som finnes på Tang Wa's Revy i en forrykende versjon som dessverre ikke finnes på verdensveven. Jeg må rett og slett skrive til Svein Tang Wa og be ham om å få det ut på strømmetjenester i alle fall. Men enn sålenge må dere som ikke har vinylen fra 1986 klare seg med den innspillingene av låten som finnes på Hørr gjøken.

Hørr gjøken finnes i likhet med Perler fra Svein på din favoritt strømmetjeneste.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Stavangerensemblets Ta Ein Kjangs inneholder flere låter som Tang Wa har skrevet, enten alene eller sammen med Bru (og Roalkvam). Kvikke Kanin, Jean Franskmann og I by'n er alle klassikere, men størst av alle er tidenes dagen derpå-sang på norsk, Kan'kje finna fingen. :cool:

Hadde sikkert passet bra for endel sentralister i dag morges. ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.133
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Stavangerensemblets Ta Ein Kjangs inneholder flere låter som Tang Wa har skrevet, enten alene eller sammen med Bru (og Roalkvam). Kvikke Kanin, Jean Franskmann og I by'n er alle klassikere, men størst av alle er tidenes dagen derpå-sang på norsk, Kan'kje finna fingen. :cool:

Hadde sikkert passet bra for endel sentralister i dag morges. ;)
    Jeg har jo en musikalsk oppvekst hvor Stavangerensemblet hadde en veldig høy stjerne. Tang Wa var likevel ukjent for meg før du begynte å skrive om ham. Uanhengig av klassikerstempelet er ikke sangene du nevner i forrige post de jeg liker best. Har derfor satt på Hørr Gjøken, og gleder meg til Skikkelige Sjømann og Drevne Damer. Kanskje jeg etterpå skal være litt mer kulturell og tilføre Ketil Bjørnstad til Froddien og spille Kvite Engel :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    30-årskrigen av Stavangerensemblet og Ketil Bjørnstad var det siste jeg fikk med meg av livets glade gutter fra Stavanger. Den finnes forresten på Tidal og Spotify, men jeg måtte søke på tittelen for å finne det i Tidal. Som gammel Mini-fan husker jeg best låten Morris Mini. Kjekt du liker Svein Tang Wa, og jeg må bare få sagt at det er synd så få har hørt det nå mye omtalte jazzalbumet fra 1986. Skjønner ikke hvorfor Tang Wa ikke vil slippe den på strømmetjenester, det er nesten litt irriterende nå. Heldigvis har jeg den på vinyl.

Tenkte jeg som avslutning av Tang Wa-rekken med låter ville Stavangerensemblets I Bergen passet fint, men det er utrolig lite av Stavangerensemblet på YouTube. Da får vi heller avslutte med en ekte bergenser, min gamle venn Dennis Reksten og hans Elektrisk Regn. Når det kommer til vennskapet med Dennis så kan man vel si at det er umulig å ha tilbrakt livet i Bergens musikkbransje så er det umulig å ikke kalle Dennis en gammel venn. Dennis er alles venn, og har du hatt med ham å gjøre i musikksammenheng så er du en god venn. :cool:

Et tegn på Dennis' sosiale evner er det faktum at hans band alltid har bestått av et A-lag av bergensmusikere. Her ser vi blant annet Pytten og Zimmerman på scenen i 1992. Vi pleide å si "putt en krone på Dennis'en og spør han hva det er med bergensere så skal du få høre", for han er herlig snakksalig når du stiller ham et spørsmål. Kjekk kar, jeg er glad i gamle Dennis. Som forresten blir 70 år neste år.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.133
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dennis sitt Elektrisk Regn kan sikkert sammenlignes litt med tjommien din fra Stavanger. Dennis er etter mitt syn en fantastisk låtsnekker som hadde fortjent et større publikum. Hørte dem mange ganger i hine hårde dager på Studentsenteret. Fikk også med meg 30 års jubileums konserten deres i Losjen i Bergen. Her hadde originalbesetning kommet sammen igjen og striøvd på gamle ferdigheter i forkant av konserten. De spilte Steinbyen i sin helhet. Deretter kom «dagens» besetning med Pytten i spissen og spilte resten av konserten. Dette viste med all tydelighet at det ikke bare er lokalet og lydmannen som er viktig for lyden :rolleyes::)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Der setter du faktisk fingeren på noe som er essensielt, gode musikere avgir toner som skrur seg selv. Den produksjonen som åpnet øynene mine for alvor var da jeg spilte inn vokal og akustisk gitar til Leif Aases Nashville-album Look What I Stepped Into. Den sikkerheten i tonen som de garva Nashville-musikerne hadde gjorde det enda enklere å skru god lyd enn det jeg hadde opplevd tidligere. Selv gitarister som regnes som gode har en liten "skjelv" eller usikkerhet i tonen som gjør at du må skru mer for å finne godlyden. Men musikere i den absolutte A-ligaen spiller med en selvfølgelighet og selvsikkerhet som gjør at du nesten ikke trenger touche miksepulten for at det skal låte skapelig. Teknikk er noe vi sjelden kommer utenom, selv om skranglete punk er vannvittig moro. Bare jeg slipper å sitte på andre siden av miksepulten i studio. :rolleyes:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    I går kveld viste Hovedscenen en hyllest til Pavarotti der artister som hadde stått mesteren av den høye C nær. Men etter programmet hadde jeg ingen behov for å høre mer opera, ei heller dra fram italienske popdoldiser fra strømmetjenester. Nei, mitt musikalske begjær i etterkant av programmet gikk i retning av den store italienske sommerhiten fra 2006 for meg, Zero Assoluto med Svegliarsi la Mattina.

For å finne denne på strømmetjenester må du ty til Spotify, albumet Appena prima di partire (2007) finnes nemlig ikke på Tidal. Dessverre er det filfeil på slutten av åpningskuttet. Av den grunn har jeg planlagt å tape albumet på kassett, og fade ned åpningssporet før det kommer til hakkingen.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Men det var i går, og i dag fortsetter jeg å høre på album som kun finnes på Spotify. John Prines duettalbum For Better, Or Worse finnes også kun på Spotify. Et ganske underholdende album IMO, og ballet starter med Iris DeMent som partner i Ernest Tubb og Loretta Lynns Who's Gonna Take The Garbage Out.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.357
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Nå må du snart se å få fart på denne Funk'n din, i steden for å holde på med dette "streaming-tøyset";).

I neste innlegg som omhandler avspilling av musikk i denne tråden så håper jeg vi kan se bilde av et platecover og ei plate som ligger på tallerken m/plogen i rillene:cool:

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.102
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Men det var i går, og i dag fortsetter jeg å høre på album som kun finnes på Spotify. John Prines duettalbum For Better, Or Worse finnes også kun på Spotify. Et ganske underholdende album IMO, og ballet starter med Iris DeMent som partner i Ernest Tubb og Loretta Lynns Who's Gonna Take The Garbage Out.

John Prine blir sørgelig lite spilt her på Asylet, og det er synd! En sang- og rimsmed av rang, og mannen bak så udødelig sanger som "Angel from Montgomery" og "Faster than the Speed of Loneliness".

mvh

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Hafler på bassene mine?...
    Hva er typisk Hafler sound, er 50men ikke hørt Hafler

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.902
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nå må du snart se å få fart på denne Funk'n din, i steden for å holde på med dette "streaming-tøyset";).

I neste innlegg som omhandler avspilling av musikk i denne tråden så håper jeg vi kan se bilde av et platecover og ei plate som ligger på tallerken m/plogen i rillene:cool:
    Hør, hør! Bra, ptb, gi han inn, det fortjener'n virkelig!>:D

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Nå må dere være snille gutter med balubaen her, og la baluba gjøre seg ferdig med å ta en baluba. ;)
    OK, fra spøk til alvor. Tror nok at spilleren hadde kommet på plass dersom det hadde latt seg gjøre til nå, helt frivillig er det nok neppe at funken fortsatt står i ro.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hafler på bassene mine?...
    Hva er typisk Hafler sound, er 50men ikke hørt Hafler
    Vel, Hafler er vel ikke akkurat kalde, men jeg har alltid oppfattet dem som ganske nøytrale. Akkurat denne forsterkeren bør ha nok pulver til å gi skikkelig smekk i bassen hvis den skal brukes i et aktivt system eller sub-er.

Nå må dere være snille gutter med balubaen her, og la baluba gjøre seg ferdig med å ta en baluba. ;)
    OK, fra spøk til alvor. Tror nok at spilleren hadde kommet på plass dersom det hadde latt seg gjøre til nå, helt frivillig er det nok neppe at funken fortsatt står i ro.
    Ja, det er noen tekniske sperrer i tillegg til at jeg ikke er redd for å ta tiden til hjelp.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn