Skal i gang med å konstruere/bygge ny plinth til en DD-spiller jeg liker godt og som jeg kan tenke meg å satse litt ressurser på, nemlig
Victor Laboratory's TT-101 (som er kun motor/proffversjonen av JVC QL-10 komplett spiller)
Dette blir endel jobb, derfor kan dere bidra med følgende arbeidsbesparende innspill:
- data på lydtransmisjon i forskjellige materialer - treverk er et materiale som skifter karakter ved endring i fukt/temp. og er ikke så interessant
- info om egenresonans osv.
- tips og forslag til sjiktkonstruksjoner med forskjellige materialer
- dempeføtter, fjærbein, andre varianter på tema
- forslag til 100V strømforsyning, gjerne justerbart/låsbart, display etc.
Gode bidragsytere hedres med rosende omtale og invitasjon til beskuelse!!!
Dekksparkere, masekopper og fotopater blir høflig bortvist 8) 8) Her teller kvalitet og løsninger, ikke tempo.
Kom igjen, slå dere løs, tenk ikke på kostnader og/eller ikkelaseggjenomførbarhet! Begrensningene dukker sikkert opp allikevel..
Victor Laboratory's TT-101 (som er kun motor/proffversjonen av JVC QL-10 komplett spiller)
Dette blir endel jobb, derfor kan dere bidra med følgende arbeidsbesparende innspill:
- data på lydtransmisjon i forskjellige materialer - treverk er et materiale som skifter karakter ved endring i fukt/temp. og er ikke så interessant
- info om egenresonans osv.
- tips og forslag til sjiktkonstruksjoner med forskjellige materialer
- dempeføtter, fjærbein, andre varianter på tema
- forslag til 100V strømforsyning, gjerne justerbart/låsbart, display etc.
Gode bidragsytere hedres med rosende omtale og invitasjon til beskuelse!!!
Dekksparkere, masekopper og fotopater blir høflig bortvist 8) 8) Her teller kvalitet og løsninger, ikke tempo.
Kom igjen, slå dere løs, tenk ikke på kostnader og/eller ikkelaseggjenomførbarhet! Begrensningene dukker sikkert opp allikevel..
Vedlegg
-
40.6 KB Visninger: 436
-
53.1 KB Visninger: 411
-
38.3 KB Visninger: 423
-
47.7 KB Visninger: 443
-
132.8 KB Visninger: 464
-