Jammen - noe må en da ha å putte disse fargede kulene med. Nå når sevja stiger i skogen, finnes det muligheter for DIY.pengesluk skrev:Karer - her er det spikkefri til snooker-VM er overstått. Er det forstått?
Har du TV ??pengesluk skrev:Karer - her er det spikkefri til snooker-VM er overstått. Er det forstått?
Tviler ikke ett sekund på det. Gleder meg til å lese om prosjektet og se på bildene når du er ferdigpengesluk skrev:Kick-ass no shit hardcore rollercoaster ride like nothin' you've heard before! Guaranteed!
Det hadde også vært hyggelig med noen oppdateringer av hvordan det går med prosjektet underveisNikko03 skrev:Tviler ikke ett sekund på det. Gleder meg til å lese om prosjektet og se på bildene når du er ferdigpengesluk skrev:Kick-ass no shit hardcore rollercoaster ride like nothin' you've heard before! Guaranteed!
hadde jo planlagt en tur da?pengesluk skrev:Aner ikke, blir det noe Horten??
IKEA er high end .................... Dette er vel Fretex sin versjonLMC skrev:IKEA versjon av Altec 19 ?
Ble litt utålmodig når jeg fant elementet brukt i Moderne Onken på lager plutselig, tok ikke sjansen på at de forsvant, så jeg bestilte likesågodt et par Celestion elementer. Grei pris og nesten ingenting i frakt, fant på Ljudia, er å få bygd selve kassa som blir det vanskeligste, ellers har jeg en plan på papiret.pengesluk skrev:Milenko - har Onken-kabinett i produksjon til mine Fertin 38EX field-coil 15" basser - det hadde vært noe for deg! Ta deg en tur til Oslo før du kjøper noe som helst, så kan du få høre på flere løsninger.
Det har jeg skjønnt Godt er det! Tenkte jeg skulle ta deg i et svakt "kose"øyeblikk, men den måtte jeg lenger ut på landet med ;D Er du oppe og går med baffler enda?pengesluk skrev:Koser meg alltid! Spiller bestandig musikk, aldri slik at "anlegget er nede" bla. bla. etc. - backup og alternative komponenter er uansett for hånden, og drømmeanlegget er det jeg til enhver tid har i heimen! Lyden er interessant, ikke bildene... Bilder lyver. Se på alle de flotte bildene, av blanke fine bokser, striglet så det holde - men drit låter det som oftest
Ok, gi oss bilder så skal vi vel ordne noen båttimerpengesluk skrev:Bilder byttes mot båt-timer!