Hadde først ein forespørsel om "Dragonfly" i kit-versjon. Den var gått ut. R. Bastani kom med tilbod om eit oppsett rundt "Firebird" i staden ut frå det eg opplyste om utstyr og rom. Til Sub foreslo han eit betre element enn i det vanlege "Firebird"-oppsettet og to xtz sub amp. Han var redd 12" ville bli for avslørande i mitt anlegg og trudde at Firebird ville vere "akkurat passe". Kan vere han har for små tankar om Zapsolute og Borbely. Eg tenkte uansett at dette kunne vere eit greitt utgangspunkt. Syns også at designet var litt tøft og fekk aksept i heimen for det. Viktige faktorar. Var på jakt etter 1: å prøve dipol, 2: høgare virkningsgrad, 3: meir bass til eit forholdsvis stort rom. I dette oppsette fekk eg alt til ein overkommeleg pris + rom for DIY.nysjerrigper skrev:har siklet litt over bastanis de siste dagene.. tok et søk og tilfeldigvis var det en aktiv tråd her inne as we speak.
den nye firefly var den som lokket mest..
mailet litt med robert bastanis. han virker ikke så entusiastisk for 10" kontra 12, i tilegg ser jeg han har brukt den billigeste 18 delta pro fra eminence. http://usspeaker.com/Delta Pro-18a-1.htm
men det behøver ikke bety så mye
noen som vet hvem som produserer tweeteren? det er vistnok en annen enn den i starterkitet, pga. følsomhet-matching.
sku gjerne likt å hørt de ulike oppsettene her..vanskelig å kjøpe noe uhørt på postordreå se på de avgiftene fra bring da!! de er så frekk at det lukter advokatmat lang vei
![]()
Må seie det er svært lovande så langt. Blir stadig betre med meir innspeling. Resten av anlegget har heller ikkje hamna i skammekroken enda. Har bestilt delar for å kunne bygge om for- og eff. forst. for å kunne bruke linenivå til sub amp. No må eg køyre med høg-nivå og det er neppe beste alternativ. Så det er stadig forbetringar i vente.
Sigurd