Har både kl. A, A/B og D som jeg bruker nå, men de er ikke koblet til jord.Kebony eller trykkimpregnert klasse A (ikke AB). Kryssfiner funker dårlig i kontakt med jord.
Johan-Kr
Ja, den gulvkanselleringen.Har du fire tolvtommere? Fotavtrykket blir det samme som om du har stativhøyttaler. Høyere følsomhet, mindre membranutslag, mindre gulvkansellering......![]()
Spennende, Bergfinn! Har ikke skrevet noe særlig her på HFS i det siste, men er ekstremt fornøyd med 8C (og det er nok typisk en grunn til at jeg ikke skriver så mye...Fine de 2251, men jeg tenkte meg noe enda mere kompakte satelitter. Mer som Dutch & Dutch 8C
Vis vedlegget 498650
...som Olav2 har kjøpt seg.
Men de blir noe større enn de, da jeg vil bruke en 12" mellomtone.
...og kanskje litt hvassere/sprekere lydmessig da det blir drivere tatt fra øverste hylle.
Men dette er KUN drodletanker.
Har fortsatt en eldre plan jeg kan holde meg til.
Men det hadde vært gøy å fått de 4 ekstra GPA 414 til overs for å designe en ny 4 etage SLOB.
Trenger ikke teorisere seg fram til gulvkansellereing, bedre å teste et par mockupbokser i praksis for å finne ut hvordan jeg skal få det til.Ja, den gulvkanselleringen.Har du fire tolvtommere? Fotavtrykket blir det samme som om du har stativhøyttaler. Høyere følsomhet, mindre membranutslag, mindre gulvkansellering......![]()
Hvordan regner man ut høyde over gulvet og hvor i frekvensrespons dip vil forekomme?
Tenkte kanskje jeg slipper unna kansellering når jeg deler på 200 hz mot SLOBs.
Senter på mellomtone i kassa vil havne ca. 65 cm over gulvet.
Lytteavstand må kanskje også tas med i regnestykket? Ca. 2 meter.
Jeg tenkte kanskje å bruke de 4 ledige 12" til en fjerde etasje på SLOB.
Da blir dem 140 cm høye. Kan ikke kalle det miniSLOB lenger da?
Kanskje de kan dras ned til under 30 hz da.
G-streng spjæring sparer vi til spesielle anledninger.Trodde du hadde spjæra g-strengen din når jeg så raskt på bildet...![]()
Større er bedre.Først tanker om nedskalere til sattelitter, så pluttselig fullblods slobbs;D
Galninger![]()
De fleste damer er faktisk usikre på detStørre er bedre.Først tanker om nedskalere til sattelitter, så pluttselig fullblods slobbs;D
Galninger![]()
![]()
Det jo absurd, kappe av en etasje på disse ekstremt flott og velspillende slobber. I kjelleren din vil du ha bass for evig tid. Definitivt ingen ting å nøle med - kjøp!!18 cm til taket fra toppen.
...har en god Bahco håndsag, tenkte å bruke den.![]()