I driverne, både med og uten signalkabel tilkoblet.Regner med det er en DIY variant du har, så hvordan den er bygd opp inni med sikringer og softstart varierer etter hvem som har bygd den.
Kanskje om du legger ut ett bilde av innmaten, så blir det enklere og gi en fjerndiagnose.
Siden begge kanaler er tyst er det en feil i strømforsyningen som gir mest mening. Og det bør ikke by på en så vanskelig diagnose.
Du sier den suser og brummer - fra selve forsterkeren, eller i driverne?
Skal titte på den når jeg får tid...om et par dager kanskje.Trasig.
Blir den normalt varm over hele kjøleribbene?
Det hørtes rart ut ang. Celestion. Har du tatt målinger? I hvilet horn evt?
Ja, defekte amper er vel ikke helt fremmed for deg heller i det siste.Dritt når ting ikke virker lengre.
Den ser ut til å være tilgjengelig på Qobuz i Hi-Res 24bit 96kHz (både for nedlasting og streaming for de som "bor" i Qobuz streaming land...Vis vedlegget 545600
Kan klassisk og jazz mixes?
Ja, jeg digger denne.
Bra lyd også.
Finnes på Spotify, men finner den ikke på Tidal.
Jeg kan nok bruke AXi2050 opp til 5k uten å dra de opp med EQ.Bergfinn tenkte å skrive til deg i går men tiden/kvelden gikk så alt for fort. Jeg kan lodde Anaview for deg, det er fort gjort. Men når det kommer til den mekaniske delen, boring og montering av kontakter i kabinett, så vil jeg helst slippe den delen (les: jeg hater den delen av jobben, og får det ikke pent nok imho). Hadde ikke OB-BB noen ferdige kabinetter til dette, men uten moduler, for salg for bare litt siden?
Har ett par JMLC1000 du kan låne. Men hvis du skal bruke de helt opp bør du heller gå for 2500 til emo.
Godt det ordner seg med ampJeg kan nok bruke AXi2050 opp til 5k uten å dra de opp med EQ.Bergfinn tenkte å skrive til deg i går men tiden/kvelden gikk så alt for fort. Jeg kan lodde Anaview for deg, det er fort gjort. Men når det kommer til den mekaniske delen, boring og montering av kontakter i kabinett, så vil jeg helst slippe den delen (les: jeg hater den delen av jobben, og får det ikke pent nok imho). Hadde ikke OB-BB noen ferdige kabinetter til dette, men uten moduler, for salg for bare litt siden?
Har ett par JMLC1000 du kan låne. Men hvis du skal bruke de helt opp bør du heller gå for 2500 til emo.
Jeg kan EQe de opp til 8-9 k med tuta jeg bruker nå, men vil helst ikke gjøre det, blir litt for anstrengt lyd.
Og da er nok JMLC2500/2001 det beste for min setup trur eg.
2500 fungerer vel greit fra 4-5k med 2001?
Og mange takk for mekketilbud Næss.
Nå er vel våres kjære BB på Senja, så kabinettet må nok vente. Men siden jeg får låne en midlertidig amp fra Bergensområdet, så går det bra med å drøye Anaview litt.
Da trenger jeg tegne hjelp til ny slob design.MIN mening.. er at om du skal ha mer ut av SLOBs, så er nye kabinetter i BB veien og gå: hvor mye vil kapasitet og ha og si i kjelleren din?
Hvor du sitter kloss på omtrent.. Et stivere og mer presist chassis vi gi mer for den lyden du liker, enn mer kapasitet.
Få dem på skikkelige spikes/avkobling en direktekoblet til gulv og...
Min femmer i anledningen.....