Jeg kunne få de vi hadde for 700,- pr kilo
Nå ser jeg at det egentlig var rasende billig.
Men....nei takk. Jeg står over likevel.
På et medium pluss CD horn trenger du ikke diskant med TAD 2001.Dette er kun et midlertidig horn.
Blir et større på de TADene, og egen horndiskant over der igjen.
Det kommer andre ting under TAD også etterhvert, men det får dere se litt senere.
Aha. OK. Men da slipper du unna med 3 veis.Trenger vel ikke 5-veis når jeg har SLOB som strekker seg fint opp til 200hz?
Regner med da, at du i løp av kort tid mokker i sammen noe som får englene til å syngeLærling perioden er over.![]()
Mokket sammen en test setup i går;Regner med da, at du i løp av kort tid mokker i sammen noe som får englene til å syngeLærling perioden er over.![]()
![]()
Det blir ikke flere innkommende drivere her før alt er gjennomtenkt.Som sagt - ikke bli utålmodig nå, da går en fort med ræva føre gjennom døra (m.a.o. handler på seg en masse ventebiter unødvendig når en allikevel ser hvilken vei dette går...) og det er igjen unødvendig kostbart OG frustrerende. Ikke ALT trenger å være selvopplevd for egen regning og risiko.
Velkommen inn i utforbakken med oss andre!!
Gjør ingen brå bevegelser med disse nei.Velkommen inn i utforbakken med oss andre!!
Beskyttelseskondis = bra!
membran er skamdyrt til de driverne.
Pass på når du setter hornet ned slik som på bildet her.
Litt for hardt og du kan lage trykk inni tuten som kan strekke membran.