Aurora
Æresmedlem
PVA lim sitter dårlig på endeved, uansett variant.... virker som PU lim kan brukes, men er noe dritt å fjerne limoverskudd..
Takk for info.Mener det var ESSVE ESS TACK EASY. ESSVE har ennå bedre lim, men fant ikke det nødvendig
Jeg pusser alltid flatene som skal limes, men med trelimet på OSB platene blir det vel uansett ikke godt nok.Det samme på MDF, som SKAL pusses, OM det skal lamineres.
...har noen skisser i hodet, så tar vi det derfra.- men, skumlet ikke du med noe Wilson rip off ideer?
Limtesten resulterte i det jeg skreiv i begynnelsen av innlegg #3852Hvordan gikk det med limtesten?
Det er bra! Så sitter jeg her med Donald i beredskap just in case.. Men det er mye som er bra med Wilson produktene....har noen skisser i hodet, så tar vi det derfra.
Som vanlig, her tar vi design og utforming underveis.
Jeg liker det sånn, selv om det ofte dukker opp uventede utfordringer mens prosessen pågår...
Det er bare min måte å gjøre det på.
My way.
...spennende.
Hønslæpp eller kåtkula e vel tingen for hornfolket også
De vanlige sløydlimet hadde nok holdt i 14 dager det også..... lenger blir de vel ikke værende uansettLett å jobbe med, og tviler på at nye basstårn kommer til ramle fra hverandre i min brukstid..
Selv, forfekter jeg kapasitet og membranareal opp til halve kilohertzen.Å de deles i Fs