O
om.s
Gjest
Takk for svar, da er et ikke bare det estetiske som lenger er inne i bildet her, har kontakt med kar som har gjort ett par slike granitt blokker under tilsvarende blokker og venter vel i grunnen bare på at han skal selge disse, evnt får man med tiden ta turen til steinhuggeriet.om.s !
uansett hva du måtte finne av ferdig-lagde høykostprodukter kan du ikke gi dine monoblokker bedre betingelser.. I samarbeid med komponentben og gummiputer mot underlag vil du aldri trenge å bekymre deg over akustikkproblemer eller tilbakekobling.. granitt og forøvrig andre naturkonstruerte steinprodukter har den egenskapen att strukturen i massen er full av variable tettheter med stealth-fasong.. den returnerer lite energi . Bruker du ubehandlet overflate er du i hvertfall på den sikre siden. planslipt men ikke polert.. polert tetter strukturen... gi det ett par strøk med klarlakk istedet for polering... I mine produkter bruker jeg keramikkkuler (sandblåsing) på aluminium og hvis lakkering gummibasert med struktur.
mvh
brand-x
Litt OT, men da er det en meget god ting Audionet gjør når de legger en ca 10 kg´s granittplate som bunn på sine didgitalle avspillere!!...
Selger/lager du slikt? send meg gjerne en link!...
mvh