Vermin, utrolig bra at du nevnte Old Mans Child! Det hadde jeg helt glemt.. Har hørt mye på dem før, cdene har jeg lånt slik at glemmeboka begynte å melde seg i det jeg ga cdene tilbake
Har allerede søkt opp MySpace sida dems, hører i skrivende stund på "War Of Fidelity", utrolig at slikt i det hele tatt går i glemmeboka :
Jeg ville tilføye tre andre band, har ikke orket å saumfart hele tråden men skittau slenger dem ut for det
Så montesi hadde lagt Immortal ut allerede.. De er å bli mitt absolutte favorittband! For å nevne noen sanger, "Sons of Northern Darkness", "Where Dark And Light Don't Differ " (Riffene til denne låta er helt sykt utrolig bra!!), ikke minst "Antarctica" og "Beyond The North Waves"!!
Et annet band jeg vil si er på høyden med Immortal er Keep of Kalessin, har bare hørt den nye cden "Kolossus" da. Litt vanskelig å svelge på førsten, men når den har modnet litt er den fantastisk bra! Den skaper mye av den følelesen jeg får når jeg hører på Immortal, man blir tatt med i en verden som gjør at man glemmer tid og sted...
En annen gruppe som er ufattelig bra er Hollenthon! De har hatt en lengre pause, men nå har de kommet med en ny cd "Opus Magnum". Jeg vil si at de har tatt vare på mye av deres gamle sjarm og stil, men tilført mye nytt. En klassiker i mine øyne er "With Vilest Of Worms To Dwell ".
Beklager at jeg ikke kom med noen spesifikke sanger på de to resterende, er bare så vanskelig å velge