Du kan jo laste opp bildene til http://www.imageshack.us/ , da får du en url der som du bare kan lime rett inn i innlegget du lager.Gjest skrev:Jeg får ikke lastet opp bilder på HFS. Jeg bruker 1 generasjon Mac Mini, med OSX 10.4.11, og Safari. Jeg får ikke opp de valgene som veiledningen for opplastnng av bilder henviser til. Derfor har jeg ikke tatt bilder heller.
Har du prøvd å skru av popup-blokkeren? (I Safari-menyen)Gjest skrev:Jeg får ikke lastet opp bilder på HFS. Jeg bruker 1 generasjon Mac Mini, med OSX 10.4.11, og Safari. Jeg får ikke opp de valgene som veiledningen for opplastnng av bilder henviser til. Derfor har jeg ikke tatt bilder heller.
Ok bra. Da ser det ut til at det blir kjøp av en slik en.Gjest skrev:Tosidig print. Ikke la deg lure av bildet, det kan se ut som om enkelte koplingspunkter ikke er loddet. Printet ser ut som det er loddet for hånd av en kyndig person.
Har du noen inntrykk du vil dele med meg og de andre?Gjest skrev:Min fungerer iallefall utmerket etter ca 1 mnd.
Jeg har alltid vært en ihuga Philips 16 bit - forkjemper, og det gjaldt TDA 1541, før, og gjelder nå også TDA 1543. De er etter min mening de mest naturlig lydende, dynamiske og veloppløste dacer. Jeg har ikke prøvd alt på markedet, -heller få egentlig, men har samme inntrykk som SP Wild på HeadFi-forumet.bjornh skrev:Har du noen inntrykk du vil dele med meg og de andre?Gjest skrev:Min fungerer iallefall utmerket etter ca 1 mnd.
Ja jeg kjører 12V på den "variable" Biltema strømforsyninga. Den jeg har finner du link på tidligere i trådeneverlong skrev:Kjører du 12V og ikke 9V?
Så DacMagic er litt vassere altså? -ikke en dårlig beskrivelse av en sak til 350 kr. +/-.6arken skrev:Min fungerer også helt utmerket, etter ca 14 dager. Jeg kjøpte Biltema strømforsyning som har stått på 12V siden oppstart, og hverken den eller DAC'en blir for varm.
Synes nå at DacMagic separerer tonene hakket bedre og har derfor flyttet miniDac'en en til soverommet hvor Squeezebox Classic regjerer. Der gjør den en uovertruffen jobb, og er en meget god partner til SB Classic.
Konklusjonen må derfor bli at jeg er meget godt fornøyd og at den ligger tett opptil DacMagic'en. Verdt hver eneste krone.
Hva synes du om lyden? -bruker du annen PSU?Gjest skrev:Min fungerer iallefall utmerket etter ca 1 mnd.
Det som er det viktigste er at det er forskjellige varianter som du selv nevner. Noen kommer med 1 stk TDA1543, mens dac'en omtalt i denne tråden har 4 stk TDA1543. Det er flere som har handlet herfra uten problemer: http://rover.ebay.com/rover/0/e11400.m516.l1123/7?euid=667277676b874838a1894a8a8a2ab4a6&loc=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.com%2Fws%2FeBayISAPI.dll%3FViewItem%26item%3D190513558682%26ssPageName%3DADME%3AL%3AOC%3AUS%3A1123vidarje skrev:Ser at prisene varierer ganske mye på ebay. Siden jeg aldri har handlet på ebay tidligere blir jeg litt skeptisk til de billigste. Er det noen som har gode erfaringer med en eller flere av de som tilbyr Muse?
Ser også at det er flere utgaver, hvilken er den vanligste?
Vidar
Jeg har også handlet herfra og den funker utmerket sammen med 12V adapteret som følger med, husk å be om Europlug når du bestiller.6arken skrev:Det som er det viktigste er at det er forskjellige varianter som du selv nevner. Noen kommer med 1 stk TDA1543, mens dac'en omtalt i denne tråden har 4 stk TDA1543. Det er flere som har handlet herfra uten problemer: http://rover.ebay.com/rover/0/e11400.m516.l1123/7?euid=667277676b874838a1894a8a8a2ab4a6&loc=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.com%2Fws%2FeBayISAPI.dll%3FViewItem%26item%3D190513558682%26ssPageName%3DADME%3AL%3AOC%3AUS%3A1123vidarje skrev:Ser at prisene varierer ganske mye på ebay. Siden jeg aldri har handlet på ebay tidligere blir jeg litt skeptisk til de billigste. Er det noen som har gode erfaringer med en eller flere av de som tilbyr Muse?
Ser også at det er flere utgaver, hvilken er den vanligste?
Vidar
Send dem en melding angående kjøpet.vidarje skrev:Da er bestilling inne Jeg fikk ikke noen mulighet til å be om europlugg?
Skal bli spennende å se/høre om en veldig billig DAC ala 2011 låter bedre enn enn en "dyr" (25.000) Hegel DAC ala 1996 (Holter's aller første DAC) ;D
Vidar
Så klangsignaturen er mer kjølig enn varm, slik som Arcam rDac?6arken skrev:Min fungerer også helt utmerket, etter ca 14 dager. Jeg kjøpte Biltema strømforsyning som har stått på 12V siden oppstart, og hverken den eller DAC'en blir for varm.
Synes nå at DacMagic separerer tonene hakket bedre og har derfor flyttet miniDac'en en til soverommet hvor Squeezebox Classic regjerer. Der gjør den en uovertruffen jobb, og er en meget god partner til SB Classic.
Konklusjonen må derfor bli at jeg er meget godt fornøyd og at den ligger tett opptil DacMagic'en. Verdt hver eneste krone.
Ja, nøytral/kjølig.bjornh skrev:Så klangsignaturen er mer kjølig enn varm, slik som Arcam rDac?6arken skrev:Min fungerer også helt utmerket, etter ca 14 dager. Jeg kjøpte Biltema strømforsyning som har stått på 12V siden oppstart, og hverken den eller DAC'en blir for varm.