He he he he!!! ...KW, har jeg missforstått meningen med denne dingsen? Er det VM i blåblink? Knapt nok bare et par som mener noe om lyden, dere andre er opptatt av å få den til å blinke. Jeg får den til å blinke jeg også, hurtigere blink jo mer jeg skrur dimmeren ned, med dimmeren i maks blinker det ikke i det hele tatt ( det var da synd!!). Den andre dimmeren som står i samme panelet som styrer en lavvolttrafo, da blinker det IKKE!! Jeg har forresten blitt lei allerede, pakket den pent inn og vil frigi den til det sultne marked.
Hei!
Jeg får si til deg som jeg har sagt til om.s. les hva jeg har skrevet om denne i denne tråden.
Han gjorde det , det burde du også!
Dersom den fungerer (altså er i orden) og den ikke blinker i det hele tatt så kan hende at det ikke er noen vits i noen form for filtrering i det hele tatt.
Det kan jo sannsynligvis (etter min mening) ikke bli bedre lyd av at den blinker, enn at den ikke blinker under forutsetning av at den er i orden.
Jeg har videre sagt at kanskje ikke alle vil evne å høre noen lydmessig forbedring, dersom en ikke gjør det så selg den.
Det trenger ikke være ensbetydende med at den ikke har et lydforbedrende potensial, vi hører og oppfatter forskjellig.
Jeg kommer til å beholde min helt uavhengig om jeg eventuelt kunne klare å høre forskjell i en blindtest eller ikke.
800.- for noe jeg har tro på er lydforbedrende er smådrops for meg opp mot "sjeleroen" det bare er å vite at den (om det så skulle være av svært liten lydmessig forbedring) at det er en av mange små bekker
som gjør en stor å (som det heter
)
Flerfoldige tusenlapper derimot vil jeg heretter gjerne ha en overbevisning om nytteverdien av.
Her sier jeg som om.s den utfører antagelig ikke "mirakler" aleine.
Tror neppe PS Audio ville sette en person i jobb i over et år for å utvikle noe (til under tusenlappen) som ville gjort alle de andre strømproduktene deres overflødige.
Derfor vil jeg her komme med et spørmål (til alle):
Finnes det forskjellige typer strømstøy som eventuelt ikke kan fanges opp av denne NS?
Igår blunket den ikke på ettermiddagen (i stua) , da jeg kom hjem fra jobb ved 2215 tiden så blunket den, til opplysning, det var fest/besøk i alle av de tre nærmeste husene.
Mvh.KW som aldri kun vil bruke NS aleine