ja, jo mer jeg tenker på det jo mer spent blir jeg - entry level nordost vs hjemmelaget cardas - vil vi i det hele tatt høre forskjell, og om ja, hvordan?Vi får nok se.
Kanskje min hjemmemekka Cardas ikke er så gærn
ja, jo mer jeg tenker på det jo mer spent blir jeg - entry level nordost vs hjemmelaget cardas - vil vi i det hele tatt høre forskjell, og om ja, hvordan?Vi får nok se.
Akkurat ja... Vi er der.... Så klager du på BjarneVi får nok se.
Ro ro til fiskeskjær..... Mange kabler finnes derHjemmemekka, er cluet her. At jeg tilfeldigvis hadde noe liggende som skal hadde angivelig riktige parametere som det står cardas på var vel nesten helt tilfeldig.
Men vi får nå se, eller retter sagt høre
Det store spørsmålet er jo bare om kabelstumpen faktisk gjør en merkbar forskjell eller ikke - jeg går inn med åpent sinn!Har en følelse at jeg har remedier til rådighet som kan gjøre vesentlig mer med lyden en en skarv kabelstump, sydvest eller noe annet
Gratulerer med ny tonearmskabel Bjarne og velkommen i Nordost klubben! Du vet du leker med ilden nå og før du vet ordet av det så er du i Valhalla eller er kompis med OdinNeida, er selvfølgelig fortsatt en ussel grøftebeboer - men en brukt stump nordost fra hificenteret viste seg å være det billigste alternativet for å skaffe seg en balansert armkabel til platespilleren
Vis vedlegget 887728
det verste er at kabelprodusentene er eksperter på å så tvil allerede før man har kjøpt produktet!Gratulerer med ny tonearmskabel Bjarne og velkommen i Nordost klubben! Du vet du leker med ilden nå og før du vet ordet av det så er du i Valhalla eller er kompis med Odin
og led os ikke i Fristelse; men fri os fra det onde; [thi dit er Riget og Magten og Æren i Evighed! Amen.Du som er svak i troen, skam deg
Ettersom du mest vaser rundt i andres tråder kan jeg melde om att din Islandske bror synger så vakkert att det gjør vondt på sporet Håflod?Du som er svak i troen, skam deg
Sen att Kristian Falk spiller bass på plata er morsomtDen er fin den
Får plukke med litt mer til deg nestegang jeg er over
Ja alltid hyggelig med besøk og litt hifi-prat!Takk for hjelp igår, og lytt hos deg.
Som sagt da så sies det igjen. Jeg er sjalu.
Frøkna fikk se bilder når jeg kom hjem og det ble ganske kontant NEI som eneste kommentar.
Et tegn på at hi-fi anlegget er akkuratt oppe og nikker der det bør være altså.
Takk for god hjelp til montering av ny pickup, også gjærbaksten da.
Selv om jeg ser sammenligningen har jeg aldri blitt særlig fenget av Imogen Heap, men kanskje på tide å gi henne en ny sjanse.Hmmmm...dette var da litt kjente toner
Har du Imogen Heap - Ellipse i samlingen Bjarnetv?
Hvis nei, så kan også den platen anbefales.