KII ER storveis, Akashi. Før jeg tok inn Bladelius hadde jeg et sett Snell M i åtte strake år! Vanvittig tøffe på feks min samtidige EC ECI2. Holdt faktisk tre forsterkere i sin tid hos meg, de- vokste hver gang det kom inn en ny. Dessverre gikk Snell dukken i 2010, så elementer ble sykt vanskelig å få tak i. Hater refoaming, anbefaler konsekvent parvis bytting- det er en grunn til det.. Hvorfor i allverden skal du ha gulvhøyttalere? Kontra en skikkelig monitor skaper de bare problemer og kompromisser..men PMC 23 er faktisk noe så ultra sjeldent som ei søyle så transparent og frekvensrett at den OPPFØRER seg som en monitor, nesten helt uten nevneverdig maskering. Derflor kommer den igjennom nåløyet her , og jeg liker den. Svært godt, faktisk.. Hvor stort er rommet ditt, hva hører du på? 23 spiser alt, spiller svært, fyller bra, har svært få kompromisser og er- som nevnt her oppe - en gullmatch til Bladelius..Vil du ha en til? Kontakt Olebjørn her- overta hans Krix Equinox 3 med ringradiator i toppen. Da vil tilogmed KII- og de fleste andre også- slite med synergien