T
TT.
Gjest
Funker nå
|
I Was Wrong fra siste skiva på spell høgt nivåHan så litt for køntri ut for meg, men dashen med soul du skrev, gjør at han nå er lagret til en passende anledning![]()
Will do, men må vente til freddanI Was Wrong fra siste skiva på spell høgt nivåHan så litt for køntri ut for meg, men dashen med soul du skrev, gjør at han nå er lagret til en passende anledning![]()
![]()
Da kan du også vurdere å starte med Whiskey And You fra første skiva 8)Will do, men må vente til freddanI Was Wrong fra siste skiva på spell høgt nivåHan så litt for køntri ut for meg, men dashen med soul du skrev, gjør at han nå er lagret til en passende anledning![]()
![]()
![]()
Mulig jeg driter i låten, men tar deg på ordetDa kan du også vurdere å starte med Whiskey And You fra første skiva 8)Will do, men må vente til freddanI Was Wrong fra siste skiva på spell høgt nivåHan så litt for køntri ut for meg, men dashen med soul du skrev, gjør at han nå er lagret til en passende anledning![]()
![]()
![]()
Går i bakgrunden nu, står på vinylinköpslista. Tack för tips!Vedr Stapleton skal man ikke skue hunden på hårene karma.
Money`s too tight to mention.../\ Betraktelig bedre men er de konevennlige???
Prisen tør jeg ikke spørre om![]()
Priser på Octave Jubilee.serien i EURO.Bare sonus faber lilium koster 580Kså det er nok greit priset det oppsettet der,kune gjerne hadt det jeg!!
O
Lekkert. Skulle vært haifai-interessert med oligark-kapital i ryggenPriser på Octave Jubilee.serien i EURO.Bare sonus faber lilium koster 580Kså det er nok greit priset det oppsettet der,kune gjerne hadt det jeg!!
O
Så da kan man vel gange opp med 10...
Octave Jubilee, Balanced level line tube pre amp, external PSU € 27.500,=
Octave Jubilee, tube power mono amplifier, 250 Watts (set of 2) € 52.000,=
Octave Jubilee SE, tube power mono amplifier, 440 Watts (set of 2) € 75.000,=
Vis vedlegget 455743