BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Skidåkning er vel unyttig kaloribrenning?:rolleyes:

snø 2017 3 (2).jpg

Hvis du vil ha mosjon Cash, så kan du få lov å komme hit og måke snø,
    -helt gratis!:p

PS,-har et par favner ved her som skulle vært kløvd også.;)

Det lakker og lir mot jul...:cool:

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14

Dette er et raust tilbud du absolutt burde takke ja til Cash. Spesielt dette med vedkløyvingen.
    Husk at i gamle dager, før skidåkning ble et "yrke", så var de aller beste utøverne skogsarbeidere.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.504
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1

Dette er et raust tilbud du absolutt burde takke ja til Cash. Spesielt dette med vedkløyvingen.
    Husk at i gamle dager, før skidåkning ble et "yrke", så var de aller beste utøverne skogsarbeidere.
    Helt klart ptb:) Dagens skogsarbeide er nok ikke helt det samme fysiske slitet? så jeg trur jeg får min beskjærde del der i mitt anleggs arbeide med tung forskaling/armering/betong/:D
    Men morro og se snøen komme i tide:)
    En vinter sang passer fint idag!
    RIP
    Stuart Adamson

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Anbefaler denne:

femmila_0.jpg

"For å vinne krevdes langt mer enn spreke utøvere. Innfallsvinklene varierte. Svenskene sverget til tre meter lange ski, finnene til løse bindinger, nordmenn trivdes best i kupert terreng. Og mens noen puttet sild på innerlomma, klar til å smøres utover om skiene skulle begynne å glippe, valgte andre revefett, fløte og honning."

;)

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ Den boka anbefales herfra også. Gotaas er en ordentlig snodig fyr, men er en dyktig formidler - både muntlig og skriftlig. Har pratet kort med han ved et par anledninger, da han bor et (eiendomsmegler-) steinkast unna.

V

vinyl-mannen

Gjest
    :rolleyes:Jøsses, noen snøfugg:rolleyes:
    Åsså går verden av skaftet:D
    Nå har jeg kjøpt ny jobbevinterjakke så come on.
    Her er det fortsatt høst, sliter med med is på bilrutene om morran;)

Sist redigert av en moderator:

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Helt greit å kjøre motorisert to-hjuling til/fra jobb i dag:)
    Satser på et par bra dager mot slutten av neste uke også. Lenge siden sist jeg kjørte i november. Har normalt pleid å stalle de i midten av oktober.

srtorp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Antall liker
    1.212
    Torget vurderinger
    11
    Hyggelig besøk av deg og Smilla i butikken i dag, Vi snakkes og god helg

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    TIRSDAG 14.august finner neste års bykonsert på Hamar, Stortorget sted.
    Med AHA.
    Skivebom mht artist og ikke minst tidspunkt i.m.o.

Og jeg som hadde gleda meg til Neil Young...
    Det blir nok pubquiz på meg i stedet:mad:

Young med ungt og vitalt band 2017:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det er en del snakk om ulike utgaver/pressinger/represser av vinylplater.
    En som definitivt er bedre enn min gamle bokkklubbenutgave er 2012 40th. anniversaryutgaven av Bowies ZIGGY.
    (Det er ikke snakk om "gullutgaven")

srtorp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Antall liker
    1.212
    Torget vurderinger
    11
    Her er jeg helt enig med deg, synes det er veldig rart av "Hamar" og flytte konserten til en Tirsdag i forhold til den happeningen de legger opp til. Tror jeg også kunne vurdert og overhørt Aha hvis det var en lørdag og man kunne gjort en by-kveld ut av det. Men det blir sikker fullt i år og.....

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.941
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    En som definitivt er bedre enn min gamle bokkklubbenutgave er 2012 40th. anniversaryutgaven av Bowies ZIGGY.

Takk for den, Blues! Jaggu ikke lett å navigere seg i Bowie-farvannet heller:p

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    18.793
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    For å nerde ytterligere :)
    Gullutgaven og 40th aniv. er samme master, kun fargen som skiller.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Minikonsert på Musikkverket, Hamar med Levi Henriksen & Babylon Badlands i går.
    Signering av skiver også selvsagt. :)

henriksen 2.jpg

Det nye albumet har fått meget gode anmeldelser.
    henriksen 1.jpg

Levi Henriksen er vel best kjent som forfatter, men har mange års fartstid med rock og rockepoesi.
    Han fletter låtene sammen med vittige eller tankevekkende anektdoter, noe som gjør det hele enda mer interessant.

henriksen3.jpg

Det var heldigvis mer folk enn det ser ut som på bildet!
    Ellers sees medarbeider på Musikkverket, lydmann og ikke ukjente Metall-guru Henning Ram Zet til venstre.

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Lenge siden det har vært vist en fin platespiller her.
    Denne mellomhjulsspilleren fra Artisan Fidelity er godt innafor.

artisan achates.jpg

Eller en Dual, lettere oppgradert?;)

dual_1019_zarge_weissfpsja.jpg

Forresten ei meget bra plate fra tidligere i år.
    Tror den kom i August. Rockeskive som låter lekent,friskt og bra.

qosa villains.jpg

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Vil først og fremst takke for en kjempetrivelig kveld hjemme hos deg i går @Blues:).
    Det er alltid hyggelig å stifte nye bekjentskaper, lytte til nye oppsett og høre litt om tankene og bakgrunnen som ligger bak valg av løsninger.
    Føler at vi har mye felles mht tilnærming til både musikklytting og HiFi som hobby. Mye felles musikksmak har vi også, og i går ble det spilt (i hovedsak vinyl) både kjent materiale og noe upløyd mark (som nok gir utslag i noen nye plater i min samling også). Innimellom platebyttene fikk vi skravlet litt også, og timene fikk bein å gå på.
    Kommer tilbake med litt lytteinntrykk senere.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg takker også for besøk!
    På alle måter vellykket og hyggelig.
    Det ble en del skiver, og kanskje mer musikk enn skravling:rolleyes:, men vi kan balansere det bedre neste gang.:)

Ettersom jeg forstod var det ditt første møte med Maggies, og det blir interessant å se hva du synes.
    Du framstår som en klar og tydelig kar, så jeg tror nok du får formidlet dine inntrykk.:cool:

Som sagt veldig trivelig, og du er velkommen igjen en annen gang ptb.

• Liker
    Reaksjoner: ptb

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg må si at jeg gleder meg innmari til Jason Isbell 400 unit på Sentrum Scene i kveld.
    I tillegg får vi også Tift Merritt som ikke er dårlig heller. Utsolgt lenge, så jeg tipper stemningen blir god:)

Her i Berlin i forigårs:)

Gismo og RBN var innom en tur i går kveld. Vi hadde fått med oss at RBN hadde bursdag, så som seg hør og bør og tradisjonen tro ble det feiret med kake fra Evensens bakeri på Kirkenær.
    Ikke noe feil med kaka, men mulig sukkersjokk gjorde at bilde ble litt "suddig".
    Hyggelig som alltid med disse gode gutta.:)

Kake rbn.jpg

Ellers kan man vel ønske GOD HELG til alle som trives og koser seg med HiFi og musikk.
    Vær snille med hverandre, sjøl om enkelte har "Feil kabler":mad::cool::p;)

the_hifi_fiend.jpg

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Ettersom jeg forstod var det ditt første møte med Maggies, og det blir interessant å se hva du synes.
    Ja, det var første gangen jeg hadde gleden av å lytte til slike høyttalere. Skal dele litt av mitt inntrykk av ditt oppsett, men jeg er jo ingen HiFi-skribent, så jeg får bruke mine egne ord. Og - ikke var jeg "utskremt" for å skrive noen test/omtale av et definert oppsett heller, så det blir i runde former hvordan jeg synes det helhetlig låt hos deg på litt ulik type musikk (og innspillingskvaliteter:).

Maggi´ne ruver godt, i selv den romslige stua , og din kone er nok satt opp med en annen WAF-modul enn hun jeg deler bo med:cool:.

Lydbildet er stort, bredt og dypt, der jeg fikk følelsen av å sitte nært og se litt "opp på scenen". Ikke noe feil med det, men litt uvant og annerledes enn jeg er vant med i mitt oppsett. Du nevnte selv at lydbildet endrer seg, og fremstår noe mer "pinpoint-definert" om du kryssbytter høyttalerne, men utfra egen preferanser hadde valgt å ha det slik.
    Jeg synes den tonale balansen var bra og selv om det er litt mer "frempå" oppover enn hos meg, kunne jeg helt uproblematisk levd med dette hjemme:). Det er ingen ting som direkte stikker seg ut og tar fokus vekk fra helheten. Basskarakteristikken, og slik du har valgt å integrere sub´n synes jeg fungerte fint. I min verden foretrekker jeg heller et snev av litt mye bass, enn for lite bass. Tror vi deler synet på det. Om noen forstår hva jeg mener, så vil jeg si at lyden fremstår mer i retning "crisp" enn "sparkling". Her kan jo Cadenza Black´n være en betydelig medvirker til dette.

Oppsettet har sine klare styrker mot vokal gjengivelse og akustisk basert musikk. Det er et bevisst valg du har gjort, men det fungerer også bra mot musikk med mer trykk og "dårligere" innspillingskvaliteter. Eksempelvis Child in Time fra MIJ svingte jo bra det, og mitt inntrykk er at det går an å sitte lenge å høre på slike genrés og litt mer rufsete innspillingskvaliteter uten å bli lyttetrett. Noen kompromiss og dedikerte valg må man jo uansett leve med.

På jazz-skiva (var det Peterson?) ble både tid og sted borte for min del, med høy tåviftefaktor og god antydning av nakkehårsreising. Det samme gjorde seg gjeldende med sporet fra Cooder-skiva vi spilte. Begge de skivene må nok inn i egen samling.

Kort oppsummert - veldig bra. Ikke minst ved at anlegget står i en helt ordinært møblert stue - og ikke i et dedikert, akustisk tilrettelagt lytterom.
    :)

srtorp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Antall liker
    1.212
    Torget vurderinger
    11
    Høres ut som dere hadde en bra kveld i går, synd jeg ikke fikk presset det inn og fikk tatt meg en tur. Men vi tar det igjen....
    Kos deg på konsert i kveld, så møtes vi på Kari Bremnes til uka .

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.574
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg skal på revy med Marit Voldsæter i kveld. Blir sikkert gøyalt, men det er helt klart på Sentrum Scene jeg skulle vært! :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.941
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja, det var første gangen jeg hadde gleden av å lytte til slike høyttalere. Skal dele litt av mitt inntrykk av ditt oppsett, men jeg er jo ingen HiFi-skribent, så jeg får bruke mine egne ord. Og - ikke var jeg "utskremt" for å skrive noen test/omtale av et definert oppsett heller, så det blir i runde former hvordan jeg synes det helhetlig låt hos deg på litt ulik type musikk (og innspillingskvaliteter:).

Maggi´ne ruver godt, i selv den romslige stua , og din kone er nok satt opp med en annen WAF-modul enn hun jeg deler bo med:cool:.

Lydbildet er stort, bredt og dypt, der jeg fikk følelsen av å sitte nært og se litt "opp på scenen". Ikke noe feil med det, men litt uvant og annerledes enn jeg er vant med i mitt oppsett. Du nevnte selv at lydbildet endrer seg, og fremstår noe mer "pinpoint-definert" om du kryssbytter høyttalerne, men utfra egen preferanser hadde valgt å ha det slik.
    Jeg synes den tonale balansen var bra og selv om det er litt mer "frempå" oppover enn hos meg, kunne jeg helt uproblematisk levd med dette hjemme:). Det er ingen ting som direkte stikker seg ut og tar fokus vekk fra helheten. Basskarakteristikken, og slik du har valgt å integrere sub´n synes jeg fungerte fint. I min verden foretrekker jeg heller et snev av litt mye bass, enn for lite bass. Tror vi deler synet på det. Om noen forstår hva jeg mener, så vil jeg si at lyden fremstår mer i retning "crisp" enn "sparkling". Her kan jo Cadenza Black´n være en betydelig medvirker til dette.

Oppsettet har sine klare styrker mot vokal gjengivelse og akustisk basert musikk. Det er et bevisst valg du har gjort, men det fungerer også bra mot musikk med mer trykk og "dårligere" innspillingskvaliteter. Eksempelvis Child in Time fra MIJ svingte jo bra det, og mitt inntrykk er at det går an å sitte lenge å høre på slike genrés og litt mer rufsete innspillingskvaliteter uten å bli lyttetrett. Noen kompromiss og dedikerte valg må man jo uansett leve med.

På jazz-skiva (var det Peterson?) ble både tid og sted borte for min del, med høy tåviftefaktor og god antydning av nakkehårsreising. Det samme gjorde seg gjeldende med sporet fra Cooder-skiva vi spilte. Begge de skivene må nok inn i egen samling.

Kort oppsummert - veldig bra. Ikke minst ved at anlegget står i en helt ordinært møblert stue - og ikke i et dedikert, akustisk tilrettelagt lytterom.
    :)
    Interessant å lese dine betraktninger, ptb.:)

Du har jo vært hos meg. Selv om vi brukte mesteparten av tiden til å skravle og finne ut av brumminga hos vinylriggen min - Nantotube'n er nå sendt til England - så var det likevel litt tid til noen låter. På de låtene - mest Kari Bremnes - så syntes du at lyden kunne godt ha "roet seg litt". Jeg var såvisst ikke uenig der og da. Etter at du dro, så satte jeg inn dempegummi under ht mine istedenfor boltene. Joda, det hele roet seg med. Har hørt på endel musikk etter det, og har tatt meg stadig i å synes at lyden hadde mistet sin spenstighet, snert og livlighet over et bredere spekter av musikk - mine preferanser av lyd, altså (og seff har ikke du hørt på resultatet selv). Har justert vekta på nåletrykket 4-5 ganger også for å finne ut av som skjedde:rolleyes: .Krøp til korset til slutt og re-installerte boltene igjen. (Dette er forøvrig en øvelse jeg har foretatt mange ganger før. Boltene er jo ikke barnevennlige. De får ht til å virke mer usike mot velting). Men nå er altså lyden igjen tilbake slik jeg ønsker den.

Det jeg vil frem til med all denne rablingen, er at vi alle har forskjellige smak - en klisje, jeg vet - og at det gjenspeiler seg i måten vi setter sammen oppsettene våre på. Fair enuff!:) Det er fascinerende at så mange som det er av audiofile, så er det knapt to stk som har identisk oppsett. Seff skyldes det bla at vi alle har våre unike rom/akustikk, men det skyldes vel minst like mye at vi har (litt?) forskjellige preferanser, IMO. Og som "forvaklede" audiofile, så stiller vi oss jo ikke likegyldig til de nyansene som vi detekterer, selv om de aldri er så små.:p

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Det jeg vil frem til med all denne rablingen, er at vi alle har forskjellige smak - en klisje, jeg vet - og at det gjenspeiler seg i måten vi setter sammen oppsettene våre på. Fair enuff!:) Det er fascinerende at så mange som det er av audiofile, så er det knapt to stk som har identisk oppsett. Seff skyldes det bla at vi alle har våre unike rom/akustikk, men det skyldes vel minst like mye at vi har (litt?) forskjellige preferanser, IMO. Og som "forvaklede" audiofile, så stiller vi oss jo ikke likegyldig til de nyansene som vi detekterer, selv om de aldri er så små.:p
    Det er mange ulike veier til Rom, og egne preferanser setter jo helt klart en del føringer for de valgene man gjør. Likeledes er det rommet anlegget skal stå i med på å sette ytterligere føringer. Det viktigste er at man selv liker lydgjengivelsen av det oppsettet man har. Hva andre synes og mener er alt fra sekundært til uvesentlig. En av de fine tingene ved å besøke andre, eller få besøk av andre er er å utveksle meninger og erfaringer. Videre kan man snappe opp ting, eller få tips/innspill det kan være verd å prøve ut i eget oppsett, selvom ikke alt nødvendigvis vil være til det bedre - iht egne preferanser.

Hos deg spilte vi jo (av bestemt årsak) ikke vinyl, så hvordan det låter kontra CD har jeg jo ingen formening om.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    isbell n0 photo.jpg

Beklager at jeg ikke har respondert på ptb`s og andres påfølgende innlegg før nå, men som dere ser over har jeg hatt gyldig fravær;).
    Konserten var forøvrig årets for min del.;)

Tusen takk for din omtale av "blåskoglyden" ptb.:)

Noen kommentarer:
    Jeg kjenner godt igjen din beskrivelse av både anlegget og kjerringa.
    Jeg er godt fornøyd med begge:cool:

Det er flere enn deg som kommenterer "sceneeffekten" ved å sitte foran Magnepan.
    Det er noe av vitsen ved mitt valg, derfor er mine nåværende 3.7 det 4.paret Maggies som har stått i stua.
    Og de siste er også de beste.

Som du er inne på ptb, låter det kanskje litt "frempå", men jeg tror det har med transparens å gjøre, og litt uvant for de fleste.
    Likevel blir man ikke lyttetrett av å sitte ved dette oppsettet i flere timer ved relativt høyt volum.
    En viktig årsak er Octave forsterkeren og valg av rør i denne. Svetlana C-wing 6550 og 6o talls Brimar 12AU7 "Thrustworthy".
    Det låter litt mjukere og mindre frampå med Mullardrør i predelen. Hva som låter best kommer an på innspillingen, men Brimar gir litt mer "smekk" og "fart".
    Octave har en litt annen signatur enn det mange forbinder med "rørlyd" (meningsløst uttrykk). Her er det ikke fløyel og fløte.

Som du er inne på skal man gjøre andre valg mht høyttalere/pin-pointing.
    Anlegget låter heller ikke spesielt "hifi" med dissikerte superdetaljer.
    Valgene som er gjort er et kompromiss som gjør det mulig å ha glede av all slags musikk, og ulik innspillingskvalitet.

Pris er også en vesentlig faktor ved sammensetting av anlegget. Flere komponenter er bruktkjøp.
    Klart dette også koster en del penger, men jeg har hørt dårligere lyd til adskillig flere penger opptil flere ganger...

Som flere er inne på, er det flere måter å sette sammen vellydende anlegg på, og det kan låte ulikt,men likevel bra.
    Dette selv med veldig forskjellig sammensetning. Det finnes mange veier som det blir sagt over her. Helt enig.

Etter min mening er det viktigste å vite hva man vil ha, når man leter etter sin "godlyd".
    Motsetningen til dette er å spørre på et forum, f.eks hvilken høyttaler er best?
    Svaret på dette finnes ikke, sjøl om responsen ofte er både massiv og bastant.

Oscar Peterson-plata ptb likte godt er "We Get Requests" fra Analogue Productions.
    Et par -tre høykvalitetsdemoskiver må man unne seg. (Større forskjell enn på kabler:cool:)
    Koster noen kroner, men som kjent får man ikke det hele for det halve.

Oscar Peterson Trio We Get Requests (2LP1670104753.Jpeg

Takk for responsen!

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Etter min mening er det viktigste å vite hva man vil ha, når man leter etter sin "godlyd".
    Motsetningen til dette er å spørre på et forum, f.eks hvilken høyttaler er best?
    Svaret på dette finnes ikke, sjøl om responsen ofte er både massiv og bastant.
    Et merkelig, forunderlig "femomen" det der. Vi snakket jo litt om det.
    Ofte stilles det hva skal jeg velge spørsmål her inne - i mange sammenhenger relatert til platespillere og høyttalere. Ofte er eneste info som kommer frem fra åpningsinnlegget en omtrentlig prisramme.
    Utfra så sparsommelige grunnopplysninger klarer allikevel mange å komme med helt klare, bastante meninger om hva vedkommende (ikke bør vurdere, men...) bortimot SKAL kjøpe:rolleyes:.
    Svært ofte har "forslaget" sin enkle bakgrunn i at - det har jeg, og det er jeg fornøyd med.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.378
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Oscar Peterson-plata ptb likte godt er "We Get Requests" fra Analogue Productions.
    Et par -tre høykvalitetsdemoskiver må man unne seg. (Større forskjell enn på kabler:cool:)
    Koster noen kroner, men som kjent får man ikke det hele for det halve.

Vis vedlegget 466292
    Noen som vet om det finnes en utgivelse med deacent lydkvalitet som ikke snurrer fullt så fort rundt?

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.504
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    /ptb Se om du finner ett ex fra Speakers Corner, har denne og Night Train derfra veldig gode presser! Dippern hade dem tidl.

• Liker

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.179
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    ^^Det er utgitt en 33,1/3 versjon på Speakers Corner, men jeg har ikke hørt den, og vet ikke om den er å oppdrive.
    Ellers en Japanpress fra 2013, Verve Records Pure LP, V/V6-8606, UCJU-90002. Ikke hørt, og sikkert dyr.
    Ellers er det US original Verve fra 1964, men bortimot håpløst å finne pene ex.
    Da vil jeg nesten heller vurdere CD hvis man har brukbart avspillingsutstyr.

mvh

(edit : Cash var før med vedr SC)

• Liker
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn