Takk!Grattis med nytt rack!
Trenger du plexien oppå der nå?
Nå har ikke alle her inne like høy Luminfeber...Gratulerer med nytt rack blues .
Skal jeg være pirkete(og det skal jeg jo) så hadde jeg gjemt den noden den passer ikke inn med de flotte komponentene dine
O
Jeg sa ikke at den ikke låter bra nok men pen er den ikke .Nå har ikke alle her inne like høy Luminfeber...Gratulerer med nytt rack blues .
Skal jeg være pirkete(og det skal jeg jo) så hadde jeg gjemt den noden den passer ikke inn med de flotte komponentene dine
O
Hehe. Den holder nok ikke helt samme standard, men til prisen er Bluesound nærmest uslåelig.
Det vet du godt Evo.
Dette racket står ikke til pynt. Vaulten er relativt stor, så noe av poenget var bl.a. å ha noe å sette den i...
Ved Vaulten står det også tilkoblet en S-Booster, så dette er ikke en hvilken som helst Bluesound om det var det du trodde.
Tenk deg en sort Lumin der da Ove....Jeg sa ikke at den ikke låter bra nok men pen er den ikke .Nå har ikke alle her inne like høy Luminfeber...Gratulerer med nytt rack blues .
O
Hehe. Den holder nok ikke helt samme standard, men til prisen er Bluesound nærmest uslåelig.
Det vet du godt Evo.
Dette racket står ikke til pynt. Vaulten er relativt stor, så noe av poenget var bl.a. å ha noe å sette den i...
Ved Vaulten står det også tilkoblet en S-Booster, så dette er ikke en hvilken som helst Bluesound om det var det du trodde.
O
Ja blues fortjener detTenk deg en sort Lumin der da Ove....????????????????????????Jeg sa ikke at den ikke låter bra nok men pen er den ikke .Nå har ikke alle her inne like høy Luminfeber...Gratulerer med nytt rack blues .
O
Det vet du godt Evo.
O
Snadder??????????????????
gismo
Ja, hvertfall når det blir såpass som A30.Aurender er også bra saker.
O
Og det er jo et stort pluss om de så gjør da de veier et tonnEnig. Og de går frivillig inn i bilen?
Ja, her er det fart. Dette er litt annet enn Anton, begge to!Enig. Og de går frivillig inn i bilen?
Det var da veldig hyggelig, du ble min nye favoritt Bare si hvis du vil komme og høre. p.s bor ennå lenger ut i skogen en Blues.Det anlegget så virkelig vakkert ut, blues. Er sikkert en 300-400 tusenlapper i nypris investert her, men det betyr vel ca en million penger mindre enn det du hørte i Viken.
Jeg personlig synes storp sitt ser mye finere ut, med særegenhet, men hva synes du blues man misser ved å spare millionen?
Jeg hører på godlyd og musikk, så får andre telle penger.Det anlegget så virkelig vakkert ut, blues. Er sikkert en 300-400 tusenlapper i nypris investert her, men det betyr vel ca en million penger mindre enn det du hørte i Viken.
Jeg personlig synes storp sitt ser mye finere ut, med særegenhet, men hva synes du blues man misser ved å spare millionen?
Ja, det er mulig.Det var da veldig hyggelig, du ble min nye favoritt Bare si hvis du vil komme og høre. p.s bor ennå lenger ut i skogen en Blues.Det anlegget så virkelig vakkert ut, blues. Er sikkert en 300-400 tusenlapper i nypris investert her, men det betyr vel ca en million penger mindre enn det du hørte i Viken.
Jøss, trodde ikke det var mulig jegJa, det er mulig.Det var da veldig hyggelig, du ble min nye favoritt Bare si hvis du vil komme og høre. p.s bor ennå lenger ut i skogen en Blues.Det anlegget så virkelig vakkert ut, blues. Er sikkert en 300-400 tusenlapper i nypris investert her, men det betyr vel ca en million penger mindre enn det du hørte i Viken.
Staselig og standsmessig rack som ble med hjem til Blåskogen Bluesbreaker.Vis vedlegget 570436
Turkompis gismo og jeg besøkte Espen i Skien på fredag.
Vi hadde en fin tur, og hadde en fryktelig hyggelig dag sammen med Espen og det råflotte stereoanlegget hans.
En ting er at det SER bra ut. Dette låter nemlig usedvanlig bra også.
Hjem til Blåskogen ble det med et Bassocontinuo Ghironda Reference rack.
Vis vedlegget 570437
Vis vedlegget 570439
Takk for hyggelig og grei handel, og ellers en veldig trivelig dag, Espen.
God helg Blues`ernMr. Costello har sine gode øyeblikk.
En av de fineste og mest vellydende covrene (?):
Vis vedlegget 570864
Imdra ønsker GOD HELG!
Vis vedlegget 570866