kwil
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 16.09.2003
- Antall liker
- 993
Tja, enkelt ting ( eller mye?) er vel "best" originalt imo
Hmmm,,, hva gjør denne interessant?Beth Hart er en av de få som gjør interessante covre av Led Zeppelin.
Gode gamle Black Dog.
Denne er splunka ny.
Release 25 februar.
A Tribute To Led Zeppelin Archives | Beth Hart
www.bethhart.com
Mer versjon og mindre cover?Hmmm,,, hva gjør denne interessant?
For mye cover og for lite versjon, IMO.
Med brønnnpissende hilsen....
Ble litt sur nå, ssså.Hmmm,,, hva gjør denne interessant?
For mye cover og for lite versjon, IMO.
Med brønnnpissende hilsen....
Jeg har hørt Zeppelin plata til Vanessa Paradise før.Mer versjon og mindre cover?
Jepp, det var forsøk på lissepasning så du kunne dra opp en tre-åtte google søk med sitater om godlyden, mastring og pressing.Fullstendig bom i mine ører.
Den er helt jævli, men bra lyd.
Her er Vanessa ParadisJeg har hørt Zeppelin plata til Vanessa Paradise før.
Fullstendig bom i mine ører.
Den er helt jævli, men bra lyd.
I dette tilfellet overlater jeg det til noen andre. Kanskje du kan gjøre den anstrengelsen sjøl?Jepp, det var forsøk på lissepasning så du kunne dra opp en tre-åtte google søk med sitater om godlyden, mastring og pressing.
Kortslutning.At du skrev Paradise til frøken/fru Fernandez, ja det er virkelig store ringvirkninger av min koronasmitte
Tusen takk for tipset. Det kom i grevens tid, var like før jeg kjøpte denDe som Ikke liker gode vinylplater med usedvanlig god lyd bør hoppe over denne.
Slemme, slemme mannenDe som Ikke liker gode vinylplater med usedvanlig god lyd bør hoppe over denne.
Vis vedlegget 786927
Analogue Productions 2xLP, 45 rpm
Den inneholder kun coverlåter.
Dyr er den også!
Dette er vel noe av det beste med HFS for min del. Plukke opp musikktips i ulike tråder, og gjerne komme meg litt utafor den vante veien.Stemmer i her....... Slemme, Slemme mannen
Da blev Discogs ett stk. "Factory Sealed" fattigere .
Jeg må fa´en ta meg stoppe med å lese herinne
Bass er nå en ting @Powerpoint , men når du hører triangelet gjengitt fra dine nyervervede høyttalere med bånddiskant fra gulv til tak, da vil du antagelig begynne å jodle.Slemme, slemme mannen
Du verden som det basses på kontraen.
Takk for tipset.
Var ikke spesielt dyr når jeg kjøpte den på dipper'n 400 kanskjeDe som Ikke liker gode vinylplater med usedvanlig god lyd bør hoppe over denne.
Vis vedlegget 786927
Dyr er den også!
Var ikke spesielt dyr når jeg kjøpte den på dipper'n 400 kanskje
Han har alltid med sæ «medhjelpere» bak begge disse fjølene skjønner du power’nBass er nå en ting @Powerpoint , men når du hører triangelet gjengitt fra dine nyervervede høyttalere med bånddiskant fra gulv til tak, da vil du antagelig begynne å jodle.
Alternativt se om det står en figur bak den ene fjøla og plinger på.
Vis vedlegget 787620
Nei da, ikke DA jeg kjøpte min heller , men det er mange år sida. Tror du hvertfall må ut med 8-900 nå hvis du ikke har flaks.Var ikke spesielt dyr når jeg kjøpte den på dipper'n 400 kanskje
Nei da, ikke DA jeg kjøpte min heller , men det er mange år sida. Tror du hvertfall må ut med 8-900 nå hvis du ikke har flaks.
Det hjelper heller ikke særlig mye prismessig at en av 4 fabrikker som produserer matriser for opptrykk av vinylskiver brant ned i fjor.Nei da, ikke DA jeg kjøpte min heller , men det er mange år sida. Tror du hvertfall må ut med 8-900 nå hvis du ikke har flaks.
Låter flott den der. Har den på 2 x 45, SACD og tape fra AP. De som mener at SACD er løsningen får seg dessverre en nedtur når de får høre alle.De som Ikke liker gode vinylplater med usedvanlig god lyd bør hoppe over denne.
Vis vedlegget 786927
Dyr er den også!
Det gikk jo raskt!Takk for gode musikktips!!
Her snurrer denne!! Vis vedlegget 787783
Den innfrir!!!Det gikk jo raskt!
Håper den innfrir (?)
Jeg også!Blir godt humør hver gang jeg ser hundene dine Blusern, de er nydelige
mvh
Vel, du er ikke FULT så nydelig som hundene da, Blues (No offence, og med all respekt å melde)Jeg også!
Tusen takk!