bluesbreaker
Hundeeier
Bring your own bottle.
God helg.
Kjerringa tar gjerne en IPA hun ogsåDrikker hundene dine øl, eller trengte du 2 etter dagens strabadser?
Den løp lett over den tynne skaren.Herlig, jeg regner med at reven var kjappere enn Maja....
FETT!Ny cover med Larkin Poe.
The Rolling Stones - Start me up.
Flott slidesolo v 1.50 av Megan Lovell.
Joe Walsh joVis vedlegget 798100
Finværet i Innlandet fortsetter.
Maja fikk los på en rev og fikk seg dermed en skogstur i løssnøen, så tunga henger som et slips.
Som sagt er det mye bra plater å få kjøpt på Vinyl & Kaffe, Hamar. I går ble det med hjem 2 ulike Analogue Productions, og Zappa in New York 40th Anniversary.
Vis vedlegget 798101
Jepp. På Analogue Productions.Joe Walsh jo
Litt usikker, han GA meg en James Last, men det tror jeg var for å være snill.. Med megIkke noen kjipe tøyse-singler der i gården
Ja, men sjekk skoa!Noen slemminger har tagga ned duden jo
Du får ta den med deg når du kommer nordover, godt kamuflert så ingen ser RyskaVis vedlegget 803032
Nydelig plate av Jan Johansson. 1967.
Jazz på Rysska er meget vellydende, og på mange måter et mer spennende album enn det mer kjente Jazz på Svenska.
Lydmessig er det også bedre.
Jazz på Svenska låter varmt, men litt ullent. Rysska låter også fyldig og varmt, men mer transparent og naturlig.
Det er mange rolige partier hvor ulyder i vinylen høres godt, så at plata er i orden er ekstra viktig her. Ellers en klar kjøpsanbefaling hvis man kommer over et strøkent ex. Ikke så lett med ei plate som er over 50 år gammel.
Denne låter bra digitalt /cd også. Likevel mister man da noe av det flotte dynamiske og luftige ved analogopptaket slik det framstår her hos meg.
Skal ha det i bakhue T. Tenkte ikke på at det var Ryska, som Russland.Du får ta den med deg når du kommer nordover, godt kamuflert så ingen ser Ryska
Den værste Covid sesongen er forhåpentligvis over, alle her i heimen har utført sin Covid uten nevneverdige langtidsvirkninger, så ja, vi får begynne å se på muligheten til ett treff herSkal ha det i bakhue T. Tenkte ikke på at det var Ryska, som Russland.
Det ser ut som du har fått ny pick up på Bergmannen? Fra øverste hylle! XQuisite er Ikke noe man ser eller hører hver dag! Gratulerer!
Håper vi får til tur nordover etter hvert.
Absolutt.Hyggelig å møtes igjen @bluesbreaker og @gismo
Takk for det!God lesing på morgenen