Kozlig med Eagles da. - "Standing on a Corner in Winslow Arizona ... " tralala.
Den "nye" liveplata fra 1976. Mange her inne som har snakket varmt om denne. Forståelig nok, - Eagles da de var på sitt beste dette.
Side 4 ser slik ut :
Etsa coverbilde fra Hotel California.
Det ble handlet litt i går :
Reflektor, Vestbo Trio. Hanka inn på Hifiklubben etter tips fra
@ptb om at den var til salgs der. Har forventninger til denne.
Videre den omtalte Eagles Live at the Forum 76. Funk49 fra Walsh gamle band James Gang er foreløpig favoritt. Svinger noe inn i gamperæva.
Så endelig,
@skranglefant
The Dukes of Stratosphear, 25 O'Clock.
Legendarisk album i form av XTC psykedeliske sideprosjekt.
Nederst i midten, BECK-OLA Sundazed repress.
Etter heftig begeistring for Jeff Becks TRUTH har jeg forsøkt å finne en god utgave av albumet som kom etter truth - Beck Ola.
Dette er gamle utgivelser hvor originalene gjerne har vært på fest noen ganger, og gjerne også har vært utsatt for litt lurvete stifter av ymse slag. Derfor lurt å finne en ny tenker jeg. Har ikke spilt den ennå, så kan ikke si noe om kvaliteten, og forventer absolutt ikke at den holder samme stadard som Truth på Mofi. Det er denne utgaven jeg har fått tak i :
Beck, Jeff - Beck-Ola LP
sundazed.com
Jeg synes vibrafon er fint, og det låter spesielt bra på Magnepan synes jeg.
Har noen plater med Gary Burton, Lionel Hampton og Milt Jackson. Sistnevnte var en av grunnleggerne til The Modern Jazz Quartet som har laget mye fin musikk.
Kom over MJQs Under the Jasmine Tree i fin stand på Vinyl & Kaffe på Hamar.
Enormt bra utvalg der nå! Håkon og Ulf har fylt på mye nytt som har kommet inn, og også fra det store nærmest utømmelige lageret.
Original på Beatles-labelen Apple.
Ikke akkurat musikk man ventet å finne der kanskje.
Label: Apple Records – ST 3353 Format: Vinyl, LP, Stereo, Album / Country: US / Released: 1969 Style: Bop, Cool Jazz, Improvis...
differentperspectivesinmyroom.blogspot.com
God helg!