Hva er det NÅ DA!Skamme seg!
Insinuerer du at du ikke er frekk, men kun litt imbesilHva er det NÅ DA!
Imbesil har jeg ikke lyst til å være.Insinuerer du at du ikke er frekk, men kun litt imbesil
Jeg har vært så heldig å sett trioen 4 ganger. Det er vel noe av det råeste man kan oppleve fra et norsk band. De er som et digert dyr!Spiller på Tons of Rock på Torsdag...
Program 2022 — Tons of Rock
Se alle artister som spilte på Tons of Rock 2022 I Artister til 2023 slippes snartwww.tonsofrock.no
Skal få med meg den konsertenSpiller på Tons of Rock på Torsdag...
Program 2022 — Tons of Rock
Se alle artister som spilte på Tons of Rock 2022 I Artister til 2023 slippes snartwww.tonsofrock.no
DET blir en brå overgang, er jeg redd.^ Tidsmessig passer den fint inn mellom Europe og Iron Maiden.
Ja, det blir fattig å se disse videoene i sammenligning. Som du sier ;trøkk og driv!Kona og eg var på den konserten i Stavanger. Fantastisk trøkk og driv! Må bare opplevast live.
Hvis man er litt inne i jazzen så kan jo denne anbefales, veldig bra plate fra Odin Rec. som låter veldig bra.Ja, det blir fattig å se disse videoene i sammenligning. Som du sier ;trøkk og driv!
De bare durer og maler på. Du blir bare sugd inn i musikken.
Ellen Brekken er en bassist med humør, attitude og skills. Hun spiller i mange band og settinger. Rå dame fra Tynset!
Vis vedlegget 827607
Ikke for å gni det inn, men HM3 hadde visst gjort jobben på Tons of Rock i går.Da ble det ikke noe Mollestad i går .
Tidsskjemaet var endret i forhold til opprinnelig, så de gikk på 15:45 og var akkurat ferdig når jeg ankom.
Nei, dette var en tur sammen med kona som hadde lagt opp en liten sommertur. Vi spiste lunsj i Totenvika og kjørte rundt om MinnesundKom du ikke innom nå heller? .... Var noe kjent ja... Historien om Christoffer Weidemann er vel så interessant der ute.
Det har du veldig rett i,øverigheta tok seg til rette da som nå...Var ikke på gravplassen ettersom vi hadde med oss hunder. Visste ikke at Weidemann holdt til der.
Har lest litt om ham og fant ut at han mistet politimesterstillingen sin i Christiania fordi han banka opp en arrestant med et vedtre!
Likevel kunne han være sorenskriver på Toten. Tilsatt av sin bror. Her er det nok mye grums.
Nei, tror det var Jack Nicholson.Kan det være Kjetil Jansrud på trommer?
Jack Nicholson er så utrolig bra. Gjøkeredet har jeg sett 100000 ganger, men så godt som det blir er helt råååå
Nei, BOLLELAND er mest for våre danske venner. Ellers takk for tilliten.Jeg stoler mer på deg enn på folk som stopper for en oppskrytt bolle på Espa! ………så forbigår vi i stillhet at min sønn og jeg stoppet der i forrige uke.
Nordmenn som meg blir skuffet over bollene, men det er jo en veldig liten skuffelse sammenlignet med våre danske venner som har svingt innomNei, BOLLELAND er mest for våre danske venner. Ellers takk for tilliten.
Nja, - det er visst observert mange danskregistrerte biler med steamy windows på Espa .Nordmenn som meg blir skuffet over bollene, men det er jo en veldig liten skuffelse sammenlignet med våre danske venner som har svingt innom