ou812rh
HiFi, humle, malt & sykkel
De to øverste er i hvertfall, Robin Trower - Bridges of sighs og Diana Krall - Girl in the other room
De to øverste er i hvertfall, Robin Trower - Bridges of sighs og Diana Krall - Girl in the other room
……..inkl meg ogsåRobin T plata fant jeg etter tips fra deg en virkelig bra rock/blues plata med topp lyd som sikkert godt under radarn for mange? inkl meg
Det var hyggelig respons Cash.Robin T plata fant jeg etter tips fra deg en virkelig bra rock/blues plata med topp lyd som sikkert godt under radarn for mange? inkl meg
Var nok litt heldig der att det dukket opp ett helt strøken UK ex akkurat nåDet var hyggelig respons Cash.
Jeg fikk jo tilbud fra deg om at du kunne skaffe en, men da var denne allerede på vei.
Godt at du hanka den inn for din egen samling.
Jeg valgte altså å kjøpe en nypress ettersom den er tilgjengelig. Ikke så lett å finne 60-70 talls plater i god stand lengre.
Jeg håper ikke godlyden har blitt borte på denne nye. Stort sett bra omtaler rundt omkring. Får prøve å spille den i helga.
Bare vent til neste år.Mye Norah Jones i en del tråder for tiden. Jaja, er vel sånn det går når man begynner å dra på årene
Hva synes du om Yamazakien? Har drukket noen Yamazakier tidligere og likt de, men nå synes jeg japansk whisky generelt er overpriset
Sikkert overpriset, men jeg har fått den i gave.Hva synes du om Yamazakien? Har drukket noen Yamazakier tidligere og likt de, men nå synes jeg japansk whisky generelt er overpriset
Du tar litt feil K. Det er bygd ganske mange hytter innafor her, og der er det en del folk i nyttårshelga. Som sagt lite vanskeligheter for meg nå, men jeg har sett nok av eksempler på at fyrverkeri lager problemer.DE tenker i hvert fall ikke på dyra, ville eller tamme MEN oppe hos deg, ville vel selv "inspector clouseau lett kunne spotte synder'n, med mulighet for å snakke vedkommende til fornuft(smeller ujevnt her også- men eneste dyret her er meg, så da går det greit..... )
Skulle hatt en rakett i ræva.Den sveitsiske forretningsmannen Kjell Inge Røkke skryter stolt av at han har engasjert et pyro-firma (!) som skal kjøre et "flere hundre tusen kroners"-fyrverkeri på Nyttårsaften på 13 minutter. Intet mindre! Hvor blodharry går det an å bli?
Kødd!