motoren
Æresmedlem
Nå var det på tide å ønske deg et godt nyttår kjære blusern og takk for det gamle
Ha en fin feiring
mvh
Ha en fin feiring
mvh
Takk for det F.Nå var det på tide å ønske deg et godt nyttår kjære blusern og takk for det gamle
Ha en fin feiring
mvh
Takk i like måte.God nytt år, blues!
Suveren vinner av Slukets "Most Tasteless Award" 2023. Han vant den også det året han sluttførte det anabole Block Watne huset sitt i Asker....Den sveitsiske forretningsmannen Kjell Inge Røkke skryter stolt av at han har engasjert et pyro-firma (!) som skal kjøre et "flere hundre tusen kroners"-fyrverkeri på Nyttårsaften på 13 minutter. Intet mindre! Hvor blodharry går det an å bli?
Kødd!
Jeg kommer nok til å fortsette omtrent som tidligere. De som er lei bikkjer og fjas får heller hoppe over BLOOSUGARSEXMAGIK-tråden.
Nytt år og nye muligheter, som det heter.
Som Pu borste fikk jeg tips fra Grumpy og kjøpe denne sminkebørsten. Den er passe myk for og jobbe med bevegelser frem og tilbake, blir det kun børstet en vei samler det sig møkk på stylus/canteliver med tiden.
Eller som og tørke sig i ræva kun en vei
Godt nyttår
Innlegg om hunder er trivelig, men når herrene begynner å diskutere sminkebørster så lurer jeg på jeg kanskje skal hoppe av denne tråden alikevel Godt nyttår by the wayNå måtte jeg faktisk tenke meg om @Cash 63 .
Eller nei.
Har en noe lignende børste også, men min er litt større. Din er nok mer hendig.
Kjøpte min fra sminkehylla på "Normal". Ca 40 kroner mener jeg.
Lurer på hva den hadde kosta hvis det stod skrevet Ortofon på den.
Helt frivillig R.Innlegg om hunder er trivelig, men når herrene begynner å diskutere sminkebørster så lurer jeg på jeg kanskje skal hoppe av denne tråden alikevel Godt nyttår by the way
NBJa det må vi satse på Får høre med @Cash 63 om vi kan finne en passende helg etterhvert!
Jeg klarte å bøye en stift ved bruk av børste. Gikk til innkjøp av en ds audio st-50 - angrer ikke.Hepp! Er det noen gamle jungelord som gjør at dere bruker børste og ikke Onzow?
mvh
Flere videoer på nett, som viser en eller annen ukjent beleggning på nål- og nålefane vedHepp! Er det noen gamle jungelord som gjør at dere bruker børste og ikke Onzow?
mvh
Har det også..Hepp! Er det noen gamle jungelord som gjør at dere bruker børste og ikke Onzow?
mvh
Jeg så en vanlig, rød vannmelon jeg?...Vis vedlegget 983906
Koser seg.
Consolers of the Lonely.
Jack White & co.
Rockeskive med bra trøkk og relativt bra lyd.
Vis vedlegget 983908
Lyst på noe nytt i det nye året?
Fin test som forsvarer pengebruken :
Vis vedlegget 983917
God helg
Tipper at resultatet hadde vært annerledes før du nylig kjøpte deg DeVore.Jeg så en vanlig, rød vannmelon jeg?...
M
Fa’an må bytte høyttalere igjen jeg daVis vedlegget 983906
Koser seg.
Consolers of the Lonely.
Jack White & co.
Rockeskive med bra trøkk og relativt bra lyd.
Vis vedlegget 983908
Lyst på noe nytt i det nye året?
Fin test som forsvarer pengebruken :
Vis vedlegget 983917
God helg
Folk får jo tro hva de vil og trekke sine egne slutninger. Jeg har også sett antydningen på nett, men jeg er fremdeles uenig. Etter mer enn 10 års bruk, ser jeg ikke antydning til spor fra hverken Onzow, eller DS sin dyppepute. DS sin har jeg riktignok brukt færre enn 10 år.Flere videoer på nett, som viser en eller annen ukjent beleggning på nål- og nålefane ved
langtidsbruk av Onsow.
Her brukes begge deler, men andre kan selvsagt mene at noe annet er mer fornuftig. Altså stiv, korthåret børste for daglig bruk, myk mangehåret børste (ikke nødvendigvis langhåret, men mange myke fibre) + Onzow/DS + årlig/halvårlig rens med mikroskop og ATs rensevæske. Sistnevnte med stor grad av forsiktighet.Hepp! Er det noen gamle jungelord som gjør at dere bruker børste og ikke Onzow?
mvh
Veldig gla i deg! Har ikke sovet siden jeg leste dette om avleiringer, men fikk nå atter fred i sjelen. Takk!!Folk får jo tro hva de vil og trekke sine egne slutninger. Jeg har også sett antydningen på nett, men jeg er fremdeles uenig. Etter mer enn 10 års bruk, ser jeg ikke antydning til spor fra hverken Onzow, eller DS sin dyppepute. DS sin har jeg riktignok brukt færre enn 10 år.
Derimot, har jeg sett avleiringer fra minst en av væskene som legger igjen en ikke ubetydelig hinne.
Jeg har brukt Onzow i 10år pluss. Er fortsatt på den første. Har vasket den et par ganger. Funker helt fint fortsatt den.Stoler på erfarne vinylfolk som @Grumpy.
Jeg har både mjuk, stiv og Onzow, men noe flytende kjemikalier har jeg aldri brukt.
En ting lurer jeg på. Hvor lenge kan man forvente at ei slik gelepute som Onzow og lignende beholder effekten?
Altså kleber for dårlig. Er på min andre nå.
Har opplevd at min første " tørka" inn.Jeg har brukt Onzow i 10år pluss. Er fortsatt på den første. Har vasket den et par ganger. Funker helt fint fortsatt den.
Innlandsklima, veldig tørr luft.Har opplevd at min første " tørka" inn.
Kanskje lokket ikke var ordentlig på.
Østfold-humor.Innlandsklima, veldig tørr luft.
Det er for å motvirke det at de anla den «vanndammen» der i sin tid.Innlandsklima, veldig tørr luft.
Urettferdig humor….🥹
Katter er også fine og gode venner
gismo