BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    68.731
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Fantastisk rapport @bluesbreaker 👏👍😊
    Det jeg lurer mest pÄ er sÄklart hvor tett pÄ disse gromme anleggene man kommer med Ä fikse internett-tilgangen.
    Men den testrapporten tar sikkert litt tid Ă„ skrive, sĂ„ jeg fĂ„r vente i spenning litt til. 😊
    mvh
    Som vi har meldt tidligere, vil en slik test ikke bli Ä lese her pÄ dette slallkkÞtye forumets.
    Vi har sagt at vi hÄper vi at vi kan fÄ det publisert i julenummeret av Global Scientific Review.
    SĂ„fĂ„rdusjĂ„davettu... 😆

Edit :Skakkjþrte forumet 😎

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    68.731
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for nok en flott «reportasje» đŸ„° men med klare trekk for bare bein bilde 😡 Ellers mye flott pĂ„ innlandet!!!
    Takk for det!🙂
    Men
    Skal man le eller grĂ„te?đŸ€”
    Det mÄ vÊre et skille mellom Ä gÄ berrfÞtt pÄ sine egne gÞlv, og det Ä slenge Hobbitlabbene oppÄ salongbordet midt i syninga pÄ fÞlk?
    For SÅ og plukke fram mobilen i eneste hensikt Ă„ fotografere sine pedes slik at ĂŠlle ska fĂ„ sjĂ„! FytrĂžernskinn no sĂ„Ă„ motbydelig!

Dette er to forskjellige ting. Jeg kan skrive under pÄ at det er helsebringende Ä vifte med tÊrne. Det er ikke DER problemet ligger.

Jeg la faktisk ikke merke pĂ„ det, men forstĂ„r jo at det napper litt pĂ„ refleks hos dem som har slike fetisjer. DET er heller ikke noe problem. 😊

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    68.731
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Atter en herlig og inngĂ„ende rapport fra 3 meget oppegĂ„ende oppsett i InnlandetđŸ‘đŸŒđŸ€—
    Her er rĂžr i mengder og alle stĂžrrelser sĂ„ vil tru «magien» ligger som tett tĂ„ke over store deler av MjĂžsađŸ˜…đŸŽ¶đŸŽ¶đŸ€Ł

Fint skrevet, som vanlig, og fint at du linker til diverse avspilt musikk ved alle tre besĂžkeneđŸ‘đŸŒđŸ€— Som forĂžvrig rommer mye bra musikkđŸ‘đŸŒđŸŽ¶
    SkjĂžnner nesten itte Ă„ssen du rekker 3 oppsett pĂ„ en og samme dag, men kudos for det bluesđŸ’Ș Takk for super fin rapport😍

gismo
    Takk Gismo. 🙂
    Det er klart at det blir litt snau tid, men det er lite dautid, for disse gutta er ikke lenge om Ă„ snu seg rundt. Med hĂžye verdier koffein i kaffen og pĂ„fyll pĂ„ blodsukkeret i form av Napoleon, sĂ„ er man klar for mer. 😊

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    68.731
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hamar kino hadde en (1)visning av
    David Lynch' Mulholland Drive (2001) nÄ i kveld.
    Den er ikke sÄ lett Ä fÄ sett, sÄ her mÄtte man benytte sjansen. Jeg sÄ filmen for fÞrste gang i dag.
    Den er meget god, men helt kul umulig Ä forstÄ. Som et ormebol av spÞrsmÄlstegn.
    Det var mye Ä tygge pÄ, eller kanskje ikke.
    I hvert fall er jeg helt karusell i hue.
    Som Ä vÄkne etter en drÞm /mareritt uten Ä huske riktig hvordan det hang sammen.
    Noen av scenene ligner de som har festet seg etter Twin Peaks. Musikk av Badalamente her ogsÄ. Mesterlig skuespill
    SĂŠrlig av Naomi Watts og Laura Harring.

90ed8ea89f2f8f48e6f06147c8e75e83c80a79c0-1920x1080.jpg

Anbefales varmt til alle med et Ă„pent sinn.
    Ellers ikke. 🙂

• Laster inn

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Laster inn

Topp Bunn