bluesbreaker
Hundeeier
Bra Bowie doku på NRK nå.
Anbefales, Har sett den før.
Ikke alvor fra min side TT.Beklager bb, men jeg måtte bare svare på tiltale..... Var ikke meningen å besudle tråden din med mediokre kommentarer ang det andre kjønn, men når man blir servert det ene bildet verre enn det andre, var det på høyt tid å agere. Det blir mye fuzz av slikt.
Ikke sikkert at det er så bra med all ironi og fjas.Pokker da, føler meg som Sheldon Cooper som ikke skjønner sarkasme. God damn it! Ser at jeg ikke skjønner meg på HedOpp humoren og sarkasmen. Går på limpinnen i samtlige tråder.
Også sett den før, men måtte se den på nytt i går, flott men samtidig vemodig....Bra Bowie doku på NRK nå.
Helt enig! Skrev det samme litt implisitt i min tråd i går.Jeg skjønner rett og slett ikke denne massive sorg-suggesjon, mest medieskapt, når det gjelder Bowie. Helt klart trist at det ikke kommer musikk fra den kanten, mye var bra. En del ikke så bra. At han døde gir meg ikke noen større reaksjon enn om en annen tilfeldig fyr hadde dødd ifht menneskelig verdi. Kunstnerisk blir Bowie vanskelig å erstatte, men jeg føler ikke vemod når jeg hører på Mozart for det!
Deg om det HC. Det overrasker meg ikke at du går mot strømmen.Jeg skjønner rett og slett ikke denne massive sorg-suggesjon, mest medieskapt, når det gjelder Bowie. Helt klart trist at det ikke kommer musikk fra den kanten, mye var bra. En del ikke så bra. At han døde gir meg ikke noen større reaksjon enn om en annen tilfeldig fyr hadde dødd ifht menneskelig verdi. Kunstnerisk blir Bowie vanskelig å erstatte, men jeg føler ikke vemod når jeg hører på Mozart for det!
ikke snø, men sol. Du er heldig du!Et lite forsøk på å slukke brannen i rosenes leir. Det har sluttet å snø her også!
Vis vedlegget 359529
Bildet er 10 minutter gammelt......
mvh
Godt og se!!!!Og da er det solskinn. Om ikke ute, for der snør det kjerringer.. Tror jeg må ut med fres i dag og, helvete.. Forøvrig er blues en kjernekar, og det er vel test på et virkelig vennskap når en kan barke sammen for så å innse hva som er viktigst. De nære ting, som vennskap i hverdagen. Ha en glitrende dag blues!
ps...Har og moderert meg selv og gitt meg grønt kort..Grønt kort så jeg vil skrive er i tråden..
Jeg er han du ikke ser på bildet bak stolpen til venstre for han med den stripete genserenHvem er nå dette. Drar kjensel på kun tre tå døkk og den blideste, er han uten øl?!
God på å gjemme dæ Trond...Jeg er han du ikke ser på bildet bak stolpen til venstre for han med den stripete genserenHvem er nå dette. Drar kjensel på kun tre tå døkk og den blideste, er han uten øl?!
ja deg kjente jeg jo igjen med en gangJeg er han du ikke ser på bildet bak stolpen til venstre for han med den stripete genserenHvem er nå dette. Drar kjensel på kun tre tå døkk og den blideste, er han uten øl?!
Ja dette så ut som et lystig lag. 8 mann rundt et bord - og TO glass øl
den går på rundgang!(for syns skyld) Ikke glem at disse gutta kjæm fra hjemmebrentlandJa dette så ut som et lystig lag. 8 mann rundt et bord - og TO glass øl
Jeg er lugn. Og vet du tøyset. Trivelig om du blir med neste år på messe i Horten.Så så, HCS, var bare en flåsete spøk fra min side. Beklager hvis du tok den ille opp. Det var ikke meningen å såre noen.
Jeg var et beskjedent barn....God på å gjemme dæ Trond...Jeg er han du ikke ser på bildet bak stolpen til venstre for han med den stripete genserenHvem er nå dette. Drar kjensel på kun tre tå døkk og den blideste, er han uten øl?!
gismo
Ikke gjør det. Det er ingen sure miner å spore selv om man snakker litt i ring rundt hverandre noen ganger. Thats lifeSkal, som jeg lovet meg sist, å gi F i å kommentere i andre tråder. Det blir bare uvennskap og misnøye av det. Tar pause fra Sentralen
Jaggu godt det hadde sin forklaring@ptb
Heldigvis var det ingen sjåfører som drakk øl.
Vi andre ble tildels utsatt for treg servering...
At folk er litt molefonkne skyldes nok som sedvanlig messelyden som er obligatorisk å mislike, og at en kollektiv sultkatastrofe truet det gode selskap.