Bluesound - Ny musikkstreamer på trappene

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.784
    Antall liker
    1.103
    Torget vurderinger
    2
    Vet ikke om det har noe å si for ditt tilfelle, men den ene disken min, med rundt 1500 album i FLAC presenteres like oversiktlig og fint som Tidal og er kjapt oppe og går etter start. En annen disk jeg plugger inn fra tid til annen med omtrent like mye musikk, men i WAV, er vrien å finne igjen i menysystemet og ikke på langt nær like lettvint i bruk. Noden bruker ganske lang tid på å indeksere denne.
    Javel ja - på min NAS er det jo mange forskjellige format ( wav , flac og mp3) , men den burde vel takle det uansett.

    Og hadde det enda bare vært at den brukte lang tid så.... , men den finner jo knapt brøkedelen av det som ligger der når den sier seg ferdig med jobben :(
    Hvis du ikke allerede har gjort det, send en melding til support hos Bluesound, de er ganske hjelpsomme. Evt søk litt på brukerforumet deres og se om andre har hatt lignende problemer. Selv har jeg filer bare i flac, så jeg har ingen erfaring med hvordan det arter seg med "blandingsfiler. Man skulle jo egentlig tro at det ikke burde være noe problem.

    https://support.bluesound.com/hc/en-us/

    https://helpdesk.bluesound.com/discussions/
    Ja jeg får bare gjøre det hvis det ikke løser seg.

    Takk for linkene :)
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    793
    Antall liker
    286
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Vet ikke om det har noe å si for ditt tilfelle, men den ene disken min, med rundt 1500 album i FLAC presenteres like oversiktlig og fint som Tidal og er kjapt oppe og går etter start. En annen disk jeg plugger inn fra tid til annen med omtrent like mye musikk, men i WAV, er vrien å finne igjen i menysystemet og ikke på langt nær like lettvint i bruk. Noden bruker ganske lang tid på å indeksere denne.
    Javel ja - på min NAS er det jo mange forskjellige format ( wav , flac og mp3) , men den burde vel takle det uansett.

    Og hadde det enda bare vært at den brukte lang tid så.... , men den finner jo knapt brøkedelen av det som ligger der når den sier seg ferdig med jobben :(
    Hvis du ikke allerede har gjort det, send en melding til support hos Bluesound, de er ganske hjelpsomme. Evt søk litt på brukerforumet deres og se om andre har hatt lignende problemer. Selv har jeg filer bare i flac, så jeg har ingen erfaring med hvordan det arter seg med "blandingsfiler. Man skulle jo egentlig tro at det ikke burde være noe problem.

    https://support.bluesound.com/hc/en-us/

    https://helpdesk.bluesound.com/discussions/
    Ja jeg får bare gjøre det hvis det ikke løser seg.

    Takk for linkene :)
    Har du funnet en løsning?
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.784
    Antall liker
    1.103
    Torget vurderinger
    2
    Hvis du ikke allerede har gjort det, send en melding til support hos Bluesound, de er ganske hjelpsomme. Evt søk litt på brukerforumet deres og se om andre har hatt lignende problemer. Selv har jeg filer bare i flac, så jeg har ingen erfaring med hvordan det arter seg med "blandingsfiler. Man skulle jo egentlig tro at det ikke burde være noe problem.

    https://support.bluesound.com/hc/en-us/

    https://helpdesk.bluesound.com/discussions/
    Ja jeg får bare gjøre det hvis det ikke løser seg.

    Takk for linkene :)
    Har du funnet en løsning?
    Vel , løsning å løsning fru Blom... , er vel mer en "workaround" vil jeg si.
    Når jeg fjernet halvparten av mappene i mappen som det skal leses ifra , så godtok den det.
    Så har jeg lagt til igjen et par mapper i slengen , og så kjørt reindex - da går det bra ser det ut til , men er jo utrolig tidkrevende da , og jeg er fortsatt ikke ferdig med alt :(

    Men ser at jeg ikke har vært alene om ha litt trøbbel med dette , og det må ha noe med tagging av filene osv. å gjøre. Det er jo litt av hvert som har samlet seg opp i en musikkmappe over noen år , og det er nok ikke alt som er like systematisk for å si det sånn.
    Men blir bra dette når jeg endelig blir ferdig , og det blir jo en liten "ryddeaksjon" på hardisken også :)

    Men er jo litt rart da at jeg ikke hadde samme problemet med Squeezboxen... , for så lenge jeg brukte "mappestruktur" så gikk det helt fint med den.

    Skjønner Bluesound Æ , Ø , Å forresten ? Ligger en del norsk musikk som jeg ikke har begynt med enda...
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    1.205
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Hvis du ikke allerede har gjort det, send en melding til support hos Bluesound, de er ganske hjelpsomme. Evt søk litt på brukerforumet deres og se om andre har hatt lignende problemer. Selv har jeg filer bare i flac, så jeg har ingen erfaring med hvordan det arter seg med "blandingsfiler. Man skulle jo egentlig tro at det ikke burde være noe problem.

    https://support.bluesound.com/hc/en-us/

    https://helpdesk.bluesound.com/discussions/
    Ja jeg får bare gjøre det hvis det ikke løser seg.

    Takk for linkene :)
    Har du funnet en løsning?
    Vel , løsning å løsning fru Blom... , er vel mer en "workaround" vil jeg si.
    Når jeg fjernet halvparten av mappene i mappen som det skal leses ifra , så godtok den det.
    Så har jeg lagt til igjen et par mapper i slengen , og så kjørt reindex - da går det bra ser det ut til , men er jo utrolig tidkrevende da , og jeg er fortsatt ikke ferdig med alt :(

    Men ser at jeg ikke har vært alene om ha litt trøbbel med dette , og det må ha noe med tagging av filene osv. å gjøre. Det er jo litt av hvert som har samlet seg opp i en musikkmappe over noen år , og det er nok ikke alt som er like systematisk for å si det sånn.
    Men blir bra dette når jeg endelig blir ferdig , og det blir jo en liten "ryddeaksjon" på hardisken også :)

    Men er jo litt rart da at jeg ikke hadde samme problemet med Squeezboxen... , for så lenge jeg brukte "mappestruktur" så gikk det helt fint med den.

    Skjønner Bluesound Æ , Ø , Å forresten ? Ligger en del norsk musikk som jeg ikke har begynt med enda...
    Husk backup av din musikk !
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.784
    Antall liker
    1.103
    Torget vurderinger
    2
    Jeg sendte en mail til Bluesound support på fredag , og nå idag fikk jeg svar på hvorfor jeg hadde problemer.
    Og det var som følger : "We took a look at the log and that is exactly what is happening in the log. The indexing stops around 3500 because there is a corrupt M3U playlist being imported."

    Dette er nå endret på , så får vi se om det hjelper :)
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.784
    Antall liker
    1.103
    Torget vurderinger
    2
    Jeg sendte en mail til Bluesound support på fredag , og nå idag fikk jeg svar på hvorfor jeg hadde problemer.
    Og det var som følger : "We took a look at the log and that is exactly what is happening in the log. The indexing stops around 3500 because there is a corrupt M3U playlist being imported."

    Dette er nå endret på , så får vi se om det hjelper :)
    Og da ser det ut til at alt er i orden ja , deilig :)

    Ser nå at jeg ligger på mellom -45 til -50 i signalstyrke på Wifi. Har testet litt med noen MQA album , og har ikke merket noen dropouts så langt.

    Men mener jeg så noen som mente det var merkbart bedre lyd med å gå for kablet nettverk.. , er dette en "gjengs" oppfatning hos Bluesound-brukerne eller ?
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Kablet net vil alltid være bedre,med mindre du er eneste bruger på Wi-Fi båndet som benyttes.

    Devialet anbefaler en sende styrke på Wi-Fi-produkter under/ bedre end -42db for problem fri overførsel.

    Mvh
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.784
    Antall liker
    1.103
    Torget vurderinger
    2
    Kablet net vil alltid være bedre,med mindre du er eneste bruger på Wi-Fi båndet som benyttes.

    Devialet anbefaler en sende styrke på Wi-Fi-produkter under/ bedre end -42db for problem fri overførsel.

    Mvh
    Ok , ser den ja. Nå er det ikke all verdens trafikk på vårt nett , og det virker som sagt til å fungere bra. Og nå idag skal jo "alt" ha nett , så nettverksswitchen min er full dessverre.
    Men jeg får se om jeg finner en løsning på det likevel etterhvert - enten med en større en , eller anda en kabel fra ruter.
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    1.205
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Har kjørt 2.12.1 noen uker og blir ikke fortrolig med den nye grafiske grensesnittet. Likte det gamle bedre helt klart :eek:
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.081
    Antall liker
    5.017
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    Enig. Det nye grensesnittet virker mer rotete og oppleves vanskeligere å navigere i. Skjønner ikke helt greia med at de alltid skal endre på det grafiske grensesnittet. Noen endringer er jo også direkte unødvendige. F.eks. i den forrige versjonen kunne man bruke "My Favourites" og komme rett inn på musikken som man hadde lagra. I den nye versjonen virker ikke denne lenger, iallfall ikke hos meg:

    my_favourites.jpg


    I stedet må jeg nå velge "My Music" via "TIDAL":

    tidal_my_music.jpg


    Denne endringen ser jeg ikke helt vitsen med.
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Fikk testet denne av broder og må si det var en betraktelig oppgradering lydmessig fra Logitech Touch.
    For å komme steget over Bluesound igjen, hvilke streamere skiller seg ut som betraktelig bedre enn den igjen? Er det Mytek og Linn streamere som er neste steg?
     
    Sist redigert:

    Geiren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.03.2005
    Innlegg
    1.304
    Antall liker
    1.436
    Sted
    Foten av Jotunheimen
    Torget vurderinger
    1
    Fikk testet denne av broder og må si det var en betraktelig oppgradering lydmessig fra Logitech Touch.
    For å komme steget over Bluesound igjen, hvilke streamere skiller seg ut som betraktelig bedre enn den igjen? Er det Mytek og Linn streamere som er neste steg?

    Moon Neo Mind :cool:

    IMG_0954.jpg
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Takker for tips, skal lese meg opp på den;)
     
    Sist redigert:

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    1.205
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Har sikker noe å si om du tar signalet videre analogt til forsterker eller digitalt til DAC. Dette har vi kranglet om lenge....:p
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.502
    Antall liker
    89.291
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Bruker du variabel analog lydutgang fra Touch og sammenligner med variabel analog lydutgang fra Bluesound Node2, så er det ganske stor forskjell. Kjører man derimot fast (fixed 100%). Er det i mine ører ingen forskjell, så sant man ikke avspiller MQA filer da. Via DAC vet jeg ikke, da jeg ikke har testet dette
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Siste tiden på Touch har jeg brukt optisk, samme på Bluesounden, tilkoblet en Wadia 581 se dac. Touch ble fullstendig overkjørt
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Fikk testet denne av broder og må si det var en betraktelig oppgradering lydmessig fra Logitech Touch.
    For å komme steget over Bluesound igjen, hvilke streamere skiller seg ut som betraktelig bedre enn den igjen? Er det Mytek og Linn streamere som er neste steg?
    På hvilken måte var den bedre enn Touch?
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Uff, slikt er vanskelig å beskrive: Mer realisme i stemmer, mer orden i instrumenter samt når det generelt skjer mye.. større ro og sortere bakgrunn, som jeg mener skaper mer rom for detaljer og naturtro presentasjon av musikken
     
    Sist redigert:

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    1.205
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Har og testet Touch mot Bluestream - digitalt. Kjøpte en Node 2 på Hifiklubben for test. Har lang erfaring med Touch og opplevd store forskjeller den ene dagen og ingen ting en annen dag. Har slått meg til ro med at dette styres av mye som dagsform, musikk, lydnivå, strøm på nettet mm.

    Uansett så beholdt jeg Node 2 og den har vunnet over Touch. Touch står forsatt i anlegget men brukes kun som klokke ;)
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Er veldig enig med deg ang strømforhold, som jeg merker varierer veldig til tider. Dagsform kan nok også spille inn ja, men skullle jeg anbefalt en av dem til syvende og sist hadde Noden vunnet. Men Touchen er helt ok, den har gjort en god jobb
     

    montesi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2002
    Innlegg
    1.629
    Antall liker
    968
    Torget vurderinger
    7
    Har blitt rosa operasjonslys på node`n min nå? Finner ikke engang noe om dette på google. Noen som vet?
     

    bjaroen

    Medlem
    Ble medlem
    09.12.2007
    Innlegg
    48
    Antall liker
    18
    Hei.
    Har problem med Bluesound vault 1, har kjøpt ny mobil Sony xperia xz for ca 1mnd siden.
    Problemet er at når jeg bruke spotify og velger at den skal spille på vault, så gjør den ikke det. Uansett hva jeg prøver på så nekter mobilen og spille over vault, spiller bare av på mobilen.
    Funger helt ok når jeg bruker mobil på Tidal, tuner osv. Når sønnen/dattera spiller på spotify over vault fungerer det med deres mobiler. Har sjekket innstillingene med deres mobiler, og alt er likt.
    Hva gjør jeg feil?
    Bjarne
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.149
    Torget vurderinger
    7
    Prøv å slette spotify appen på mobilen og installer på nytt. Har hatt samme problemet en gang, og da fikset en reinstallasjon saken.
     

    bjaroen

    Medlem
    Ble medlem
    09.12.2007
    Innlegg
    48
    Antall liker
    18
    Hei.
    Takk for forslaget, men det har jeg også prøvd. Glemte å nevne det.
    Spotify er lagt inn fra Sony i utgangspunktet. Vet ikke om det går an og fjerne den det når den er programmet fra leverandør.
    Bjarne
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Hei, nogen som har peiling på hva den nye softvare oppdatering til Node2, indeholder?

    Mvh
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.978
    Antall liker
    17.826
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Hei.
    Jeg har kjøpt meg en brukt Node 2 og opplever endel bugs.
    Jeg får ofte feilmeldinger av typen "Remote service error, No session data (userid)", "Invalid parameters", "Unimplemented"
    Noe jeg har gjort feil i oppsettet? Husker det var litt knot i oppsettet og plutselig var det lyd....
    Det enkleste er vel om jeg tilbakestiller til fabrikkinnstillinger og begynner på ny?
    Hvordan gjør jeg evt det? Finner ikke noe i innstillingene.
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.978
    Antall liker
    5.634
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Har du forsøkt å ta av strøm, vente et par minutter og la den starte på nytt? Det har hjulpet hos meg de få gangene det har vært noe «krøll» med min. Ellers har du oppskrift for factory reset på bildet under.
    7D49F99F-96CD-4673-9A76-4FE19FD75A90.jpg
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.978
    Antall liker
    17.826
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Nå kjørte jeg full re-install på den etter denne oppskriften:
    https://support.bluesound.com/hc/en-us/articles/200272046
    Steps to Factory Reset:

    Disconnect the player from electrical power.
    If you have a PULSE FLEX with a BP100 Battery Pack, disconnect the battery pack as well.
    Wait 10 seconds.
    Reconnect the power.
    Once the LED turns Red, touch and hold the Play/Pause LED on the touch panel (It will immediately turn Green and then back to Red) - do not let go of the LED.
    Once the LED turns back to Red, continue to hold the button for 30 seconds.
    After 30 seconds, the LED will begin to blink red – then release the button.

    ------------
    Alt ser vel og bra ut, mennå sliter jeg (husker det var sist også) med å logge på det trådløse nettverket her hjemme.

    Nå får jeg bare "An error accured. Please try again"
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.978
    Antall liker
    17.826
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Plutselig funket det.Gjorde ingenting. Borte er også feilmeldingene.
    Må ærlig si at oppsettet/sw på Sonos var å foretrekke.

    Men nå virker det i alle fall :)

    Takk for innspill, Bergen!
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.978
    Antall liker
    5.634
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Plutselig funket det.Gjorde ingenting. Borte er også feilmeldingene.
    Må ærlig si at oppsettet/sw på Sonos var å foretrekke.

    Men nå virker det i alle fall :)

    Takk for innspill, Bergen!
    Bare hyggelig :)
    Synd du har hatt problemer med Node, selv har jeg hatt Node2 i et par år, Node100 et års tid og opplevd minimalt med problemer. Har vært veldig fornøyd med systemet.
     

    Bidevind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.01.2011
    Innlegg
    462
    Antall liker
    248
    Sted
    Bohuslän, Sverige
    Torget vurderinger
    2
    Har to stk Bluesound Node som begge ikke lenger fungerer mot Tidal.
    Har fungert bra tidligere men nå (etter en SW oppdatering?) ikke lenger fungerer mot Tidal.
    Fungerer mot TuneIn.

    Tidal som sådan (ikke via Bluesound) fungerer som før.

    Misstenker at Bluesound har mistet "linken" mot Tidal. Får melding "No session data (userId)"
    Hvor kan jeg evt sjekke/endre dette?
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.978
    Antall liker
    5.634
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Har du forsøkt å installere Tidal på nytt i bluesoundappen? Mener bestemt at jeg måtte gjøre det en gang tidligere. Har også opplevd å måtte «nullstille» Node med å trekke ut strømkabel og sette den i igjen etter 10-15 sekunder.
     

    Bidevind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.01.2011
    Innlegg
    462
    Antall liker
    248
    Sted
    Bohuslän, Sverige
    Torget vurderinger
    2
    Har du forsøkt å installere Tidal på nytt i bluesoundappen? Mener bestemt at jeg måtte gjøre det en gang tidligere. Har også opplevd å måtte «nullstille» Node med å trekke ut strømkabel og sette den i igjen etter 10-15 sekunder.
    Har forsøkt "strømbrudd" uten at det hjalp.
    Hvordan går jeg frem for å slette og installere Tidal på nytt i min Bl.app på min Androide mobil?
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.978
    Antall liker
    5.634
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Har du forsøkt å installere Tidal på nytt i bluesoundappen? Mener bestemt at jeg måtte gjøre det en gang tidligere. Har også opplevd å måtte «nullstille» Node med å trekke ut strømkabel og sette den i igjen etter 10-15 sekunder.
    Har forsøkt "strømbrudd" uten at det hjalp.
    Hvordan går jeg frem for å slette og installere Tidal på nytt i min Bl.app på min Androide mobil?
    Andriod har jeg ingen erfaring med, men på iOS slettet jeg Bluesoundappen og installerte den på nytt.
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    1.205
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Du må gå inn i Bluesound appn og legger in Tidal pålogging på ny. Skjedde for meg for noen uker siden.
     

    Bidevind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.01.2011
    Innlegg
    462
    Antall liker
    248
    Sted
    Bohuslän, Sverige
    Torget vurderinger
    2
    Har du forsøkt å installere Tidal på nytt i bluesoundappen? Mener bestemt at jeg måtte gjøre det en gang tidligere. Har også opplevd å måtte «nullstille» Node med å trekke ut strømkabel og sette den i igjen etter 10-15 sekunder.
    Har forsøkt "strømbrudd" uten at det hjalp.
    Hvordan går jeg frem for å slette og installere Tidal på nytt i min Bl.app på min Androide mobil?
    Andriod har jeg ingen erfaring med, men på iOS slettet jeg Bluesoundappen og installerte den på nytt.
    Takk for tips. Har forsökt det men den stsrter da opp og viser mine to enheter hvor Tidal allerede er på plass
     

    Bidevind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.01.2011
    Innlegg
    462
    Antall liker
    248
    Sted
    Bohuslän, Sverige
    Torget vurderinger
    2
    Har du forsøkt å installere Tidal på nytt i bluesoundappen? Mener bestemt at jeg måtte gjøre det en gang tidligere. Har også opplevd å måtte «nullstille» Node med å trekke ut strømkabel og sette den i igjen etter 10-15 sekunder.
    Har forsøkt "strømbrudd" uten at det hjalp.
    Hvordan går jeg frem for å slette og installere Tidal på nytt i min Bl.app på min Androide mobil?
    Svaret på dette er å finne under funksjonen kalt "Mer musikk". Godt gjemt, spør du meg.
    Nå fungerer Tidal på begge mine Node'er
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn