hei !
spiller nå musikk på det femte Bower&Wilkins høyttalerparet jeg har hatt.(DM 686),dette er utvilsomt det paret jeg er mest fornøyd med.har googlet meg frem noen bilder av de tidligere Bowers'ene jeg har hatt.
DM 640i : kjøpte de i '94 og hadde den gang et Tandberg forsterkersett og en billig Technics cd-spiller pluss en Kenwood KD 990 platespiller.dette var før jeg oppdaget viktigheten med gode kabler,så det gikk i lampettledniger og ubrukelige medfølgende plastkabler.solgte de til min bror som igjen solgte de til sin svoger.
CDM 1 se : kjøpte de i '98.hadde da et Denon-anlegg.likte desse godt,men diskanten var litt "pistrete".solgte de til min fetter.
DM 601 s2 : desse kjøpte jeg i '99.meget gode budsjetthøyttalere.også desse her endte hos min bror som bruker de fortsatt.
CM 2 : kjøpte dette paret i '01 med det samme de kom på markedet.designet var flott,men de låt ikke særlig bra.forsterkeren den gangen var Doxa 07mkII pre og Parasound HCA1000 power.desse solgte jeg til fatter'n.
mine nåværede høyttalere m/target staiv.har hatt de i nesten et år nå og skulle jeg bytte de ut må det nok bli et par DM 684 hvis jeg får råd.
P.S. det stemmer at det ble solgt et par Nautilus (sneglehuset) i Ålesund.de sto utslilt hos hifiklubben en periode.mener å huske at de var i blå metalic-finish.
mvh. s,